UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Olej przekładniowy

O:Olej przekładniowy 13 lata 11 miesiąc ago #1

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Śruba spustowa jest w najniższym punkcie,pod osłoną łańcucha.Jest dobrze widoczna.Na klucz o ile dobrze pamiętam 12mm.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 13 lata 11 miesiąc ago #2

  • Cuba
  • Cuba Avatar
Do zdjecia baku nie musicie rozpinac elektrycznie konsoli,ja wypinam tylko złączke poniżej baku a konsole odkrecam od baku -trzy sruby i zdejmuje bak ,konsola zostaje na kierownicy(prowizorycznie polozona)
Zapodajcie zdjecie śruby do spuszczenia oleju jak w temacie.(please)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 2 godzin ago #3

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
No to nie wiem ale ja jak pare razy odkręcałem konsolę bo mnie licznik paruje to niestety skasowane było wsio. A może konsola podtrzymuje napięcie przez kilka, kilkanaście minut, przez czas potrzebny na wymianę świeczek? Ale z tego co widziałem to w konsoli nie ma żadnej baterii, chyba że kondensator jakowyś jest co podtrzymuje napięcie na ten czas.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 2 godzin ago #4

  • Mr Hyde
  • Mr Hyde Avatar
Bo to pewnie kwestia czasu. Zapewne zegar i przebieg mają jakąś tam pamięć. Ale krótką :laugh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 3 godzin ago #5

  • Wróbel
  • Wróbel Avatar
Ostatno zmienałem świeczki, bak był odkręcony, kostki rozłączone i wszystkie parametry włącznie z zegarkiem po ponownym podłączeniu były zachowane.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 3 godzin ago #6

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Oczywiście, dzienne stany się kasują jak i czasomierz zwany zegarkiem.
Główny stan licznika bez zmian, nie odkręcisz kilometrów/mil.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 3 godzin ago #7

  • Duch
  • Duch Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 110
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 1
Koledzy chyba polubię mechanikę ..... :dobrarobota wymieniłem świece i problem znikł. Nie zdejmowałem baku bo nie chciałem żeby mi się skasował licznik (chodzi o liczenie dziennego przebiegu). Czy rozłączanie kostek i odcięcie zasilania od licznika mogło by to spowodować? :moto:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 1 dzień ago #8

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Trzy kostki,dwie pod konsolą,jedna na końcu baku zielona,dwa wężyki:odpowietrzenie i zasilanie,trzy śruby imbusowe od konsoli i jedna długa szóstka z tyły baku .To wszystko.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 1 dzień ago #9

  • Mr Hyde
  • Mr Hyde Avatar
wilk1961 napisał:
A nawet mniej jak podniesie się tylko zbiornik bez rozłączania elektryki.

Ale elektryka to tylko 3 kostki, w dodatku każda inna, więc lepiej zdjąć cały bak. Generalnie nic trudnego.

Powodzenia :)
:uklon:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 1 dzień ago #10

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
A nawet mniej jak podniesie się tylko zbiornik bez rozłączania elektryki.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 1 dzień ago #11

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Nie no spokojnie ,dasz radę,normalnie to zajmuje ok 30 min.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 1 dzień ago #12

  • Duch
  • Duch Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 110
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 1
Powoli dochodzę do wniosku że z waszą pomocą sam zostanę lepszym mechanikiem niż ci u których zasięgałem porad. A tak przy okazji znów mam problem, bo mój radek po odpaleniu chodzi normalnie a po przejechaniu kilkuset metrów zaczyna palić na jeden gar.Dziś kupiłem świece w serwisie yamahy i zabiorę się za ich wymianę.To będzie moja pierwsza samodzielna naprawa (będę musiał chyba odkręcić zbiornik).....hahahhaa.Muszę kupić więcej piwa na sobotę bo to będzie wyczerpująca robota. ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 4 dni ago #13

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
duch75 napisał:
Koledzy, problem polega na tym, że nie znam żadnego mechanika w mojej okolicy (Konin).Może macie jakieś sugestie.....będę wdzięczny.

Jeszcze trochę a sam stwierdzisz że lepiej samemu coś zrobić niż dawać w obce łapy. Materiał naukowy jaki tu został wsadzony wystarcza już powoli do doktoratu a i niebawem jak będziesz w Spale to i w realu poznasz towarzystwo.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 4 dni ago #14

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
To co napisałeś to jest prawda.Ale tylko w samochodach.Są takie dyfry które nie mają korka spustowego.Oleju więc się nie wymienia,można sprawdzic stan,dolać a wymiana tylko w przypadku remontu.Oleje przekładniowe syntetyczne w samochodowych skrzyniach biegów też się nie wymienia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 4 dni ago #15

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Sluchajcie a moze to jakies starej daty mechanik, bo mi kiedys jeden tez powiedzial ze w dyfrze oleju sie nie zmienia, bo on praktycznie nie zuzywa sie i nie ubywa go a nawet stary ma wlasciowsci smarujace :dry:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 5 dni ago #16

  • Duch
  • Duch Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 110
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 1
Koledzy, problem polega na tym, że nie znam żadnego mechanika w mojej okolicy (Konin).Może macie jakieś sugestie.....będę wdzięczny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 5 dni ago #17

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Powiedz mu że lepiej jak by sam poszedł po olej ale do głowy :woohoo:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 5 dni ago #18

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Duchu więcej do tego mechanika nie jeździj :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 6 dni ago #19

  • pinyo62
  • pinyo62 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Ta śruba jest z boku obudowy przekładni od strony wydechu.
A wlewać jest najwygodniej przez lejek.Powodzenia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Olej przekładniowy 14 lata 6 dni ago #20

  • Minister
  • Minister Avatar
Mr Hyde napisał:
szoszon napisał:
Panowie może foto jakie śrubki odkręcić celem wylania i wlania GL 4,
co by z 0,4 l. do serwisu nie pędzić.

Tam masz korek na dole pod deklem, odkręć, spuść olej, a nowy wlej do dziury, którą zatyka duża śruba na wieeelki płaski śrubokręt :P
Tylko na tą dużą śrubę uważaj, ciężko ją odkręcić.

Czy ten korek spustowy to ta śruba między ramą i elementem tłumiącym? Nowy wlewać przez jakiś lejek, czy co?

:bez:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.044 s.
Zasilane przez Forum Kunena