UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: temperatura pracy silnika

temperatura pracy silnika 9 lata 3 tygodni ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Znalazłem :hej: . Trzeba wpisać w wyszukiwarce nazwę użytkownika Cornmencita i wszystko jest pod tematem pompa paliwa do road star 1700. Kolega tam wszystko elegancko opisuje. :chop:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #2

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
TomHal nie mogę odszukać wpisów w których Raf opisuje o grawitacji.Chyba ,że Ty masz ochotę wszystko dokładnie opisać. :roza: Po prostu chcę sprawdzić,czy wszystko zrobiłem,żeby uniknąć w sezonie niespodzianek. :wild:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #3

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Poszedłem za radą TomHala i Tomkaz i zrobiłem grawitację. Szybko,sprawnie i skutecznie. Jazda testowa wykazała,że wszystko ok. :wild:

ps. silnik wygląda rewelacyjnie :dobrarobota
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #4

  • bodiniusz
  • bodiniusz Avatar
Panowie,

a wracając do tematu wątku - macie jakiś dobry pomysł na dorobienie wskaźnika temperatury? W Dragu korek wlewu oleju zamieniłem na taki z termometrem... ale tu chyba nie zadziała :)

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #5

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Marek73 napisał:
TomHal napisał:
Thomson rozumię i jednych i drugich. Do trzecich należałem. Miałem wszystkie problemy jakie chyba mogą być z układem paliwowym.

Tomuś, ale Ty miałeś problemy tylko z tym co sam wcześniej zrypałeś poprzez poprawianie fabryki B) Wkładałeś ręce nie do tych majtek co ustawa przewiduje to i potem tryskało Ci w sposób niekontrolowany :zab: :zab: :zab:

Było to wynikiem dochodzenia do ideału na podstawie własnych błędów, które nota bene jak wiesz wyeliminowałem do zera. Moto chodziło na dotyk a ostatni z nim sezon miałem bez jakichkolwiek niespodzianek czy to z gaźnikiem czy też z przepływem paliwa. :jez:

Majkel napisał:
Tomku, to w takim razie powiedz co sie dzialo jesli wymieniony zostal zaworek, gaznik dobrze ustawiony a bez pompy jak bylo malo paliwa sie dlawił i wrecz gasł ?
Jak bylo tak powiedzmy 5 litrow to juz kicha zupelna. Oczywiscie nie grzebalem w samym kraniku, ani nie wyjmowalem go i nie demontowalem rurek ... Moze tu tkwi problem ?
Zreszta, na ten temat juz gadalismy jeszcze jak bylem w Polsce

Majkel poprostu trzeba zastosować się do wskazówek jakie swego czasu podawał na forum Raf. Sama wymiana zaworka nie wiele się zda póki nie wymienisz dławika z krzywki wlotu paliwa do gaźnika. Podniesienie stanu paliwa w komorze pływaka powyżej stanu z serwisówki o minimetr zapewni odpowiednio wczesne otwarcie zaworka na full co zadowoli gaźnik w paliwo przy większych prędkościach (w granicach powyżej 160 km/h). Zwiększenie przepływu paliwa wsadzając wężyk fi 8 a nawet fi 10 na pewno nie zaszkodzi. Wywalenie dławika w przewodzie odpowietrzającym zbiornik jest konieczne w celu zapewnienia swobodnego opadu cieczy i nie doprowadzania do powstawiania podciśnienia w układzie.
LwG
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #6

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Dzięki Kiwak,jak będę miał trochę czasu to coś pokombinuję. :dobrarobota
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #7

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
TomHal napisał:
jak odpowiednio dostosujesz grawitację do zapotrzebowania silnika w paliwo nawet w najbardziej wymagających sytuacjach nie ma potrzeby korzystania z pompy

Tomku, to w takim razie powiedz co sie dzialo jesli wymieniony zostal zaworek, gaznik dobrze ustawiony a bez pompy jak bylo malo paliwa sie dlawił i wrecz gasł ?
Jak bylo tak powiedzmy 5 litrow to juz kicha zupelna. Oczywiscie nie grzebalem w samym kraniku, ani nie wyjmowalem go i nie demontowalem rurek ... Moze tu tkwi problem ?
Zreszta, na ten temat juz gadalismy jeszcze jak bylem w Polsce
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #8

  • kiwak
  • kiwak Avatar
szkoda zachodu - na allegro kupisz za 15 zl. bedzie prosciej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #9

  • kiwak
  • kiwak Avatar
facio07 napisał:
Kiwak,chętnie kupię ten zaworek.Jak co, daj znać 503 15 33 26. :piw:

zlapie slawo i zapytam ile zan chce... odezwe sie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #10

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
TomHal napisał:
Thomson rozumię i jednych i drugich. Do trzecich należałem. Miałem wszystkie problemy jakie chyba mogą być z układem paliwowym.

Tomuś, ale Ty miałeś problemy tylko z tym co sam wcześniej zrypałeś poprzez poprawianie fabryki B) Wkładałeś ręce nie do tych majtek co ustawa przewiduje to i potem tryskało Ci w sposób niekontrolowany :zab: :zab: :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #11

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Kiwak,chętnie kupię ten zaworek.Jak co, daj znać 503 15 33 26. :piw:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #12

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Thomson rozumię i jednych i drugich. Do trzecich należałem. Miałem wszystkie problemy jakie chyba mogą być z układem paliwowym.
Uwierz że jak odpowiednio dostosujesz grawitację do zapotrzebowania silnika w paliwo nawet w najbardziej wymagających sytuacjach nie ma potrzeby korzystania z pompy a tym bardziej do jej powrotu po wcześniejszym jej demontażu.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #13

  • kiwak
  • kiwak Avatar
facio07 napisał:
Kurcze,jakoś nie mogę znaleźć postów gdzie jest napisane jaki zaworek zastosować.Napiszcie jakiego typu zaworek ma być lub z jakiego moto.Ja mam pompę pod prawym boczkiem,ale jest trochę dużo przewodów paliwowych. .Cięgno ssania natomiast zamontowałem pod śrube przykręcającą zbiornik paliwa u dołu z lewej strony przy siedzeniu.Jest prawie nie widoczne i w zasiegu reki.

Ja miałem od yamaha grizzly (srednica 3) a rownie dobrze mozesz zastosowac mniejszy, od suzuki bandit (srednica 2).

Oryginalny ma za maly przepust, wiec przy grawitacji nie da rady - przy 80/h zacznie sie dusic.

Jakby co to slawo przechowuje u mnie jeden taki zaworek od suzuki bandit. Jesli go chce sprzedac - dajcie Slawo znac to poszukam i wysle a kasa na konto Slawo - po tyle po ile kupil.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #14

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
facio07 napisał:
Kurcze,jakoś nie mogę znaleźć postów gdzie jest napisane jaki zaworek zastosować.Napiszcie jakiego typu zaworek ma być lub z jakiego moto.Ja mam pompę pod prawym boczkiem,ale jest trochę dużo przewodów paliwowych. .Cięgno ssania natomiast zamontowałem pod śrube przykręcającą zbiornik paliwa u dołu z lewej strony przy siedzeniu.Jest prawie nie widoczne i w zasiegu reki.

Nie mam zamiaru opowiadać sie po żadnej ze stron - ale:
1. Widziałem na hamerykanckich forach wpisy ludzi którzy wrócili do pompy.
2. Widziałem na hamerykanckich forach wpisy ludzi którym nie zepsuła się pompa pomimo 100.000 mil nawiniętych.
3. Widziałem też mase wpisów takich, którzy piali z zachwytu, że nie mają pompy. Cóż, każdy sposób zapewniający dobre samopoczucie jest cenny.

Pamiętaj o jednym - jak Ci w trasie pompa padnie to wystarczy mieć w sakwie kawałek przewodu paliwowego - łączysz kranik z gaźnikiem i jedziesz dalej.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #15

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Kurcze,jakoś nie mogę znaleźć postów gdzie jest napisane jaki zaworek zastosować.Napiszcie jakiego typu zaworek ma być lub z jakiego moto.Ja mam pompę pod prawym boczkiem,ale jest trochę dużo przewodów paliwowych. .Cięgno ssania natomiast zamontowałem pod śrube przykręcającą zbiornik paliwa u dołu z lewej strony przy siedzeniu.Jest prawie nie widoczne i w zasiegu reki.
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #16

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
kusy napisał:
Tomson napisał:
Nitol napisał:
dajcie foty jak tam wsadzić tą pompę

www.angelfire.com/mo3/roadstar/FuelPumpRelocate2.html

Ja podobnie zrobiłem, filtr paliwa dałem pod siodłem. Pompę zawieszasz na wsporniku przekaźników używając tej samej gumy w której jest zamocowana oryginalnie między cylindrami.


Tomson okazało się że u mnie przekaźniki są spięte jedną gumą i wiszą od wewnętrznej strony. Po demontażu pompka nie wchodzi ,ponieważ blokuje go wspornik przyspawany do ramy. Na upartego można przerobić uchwyt przekaźników,wspawać w innym miejscu wspornik. Może ja coś źle robię? :mysli:

kusy wywal tą pompkę i przerób na grawitację, zaoszczędzisz sobie przynajmniej kombinowanie z uzyskaniem przestrzeni oraz ewentualne wymiany prędzej czy później wymiany pompki.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 9 lata 1 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #17

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
kusy napisał:
Tomson napisał:
Nitol napisał:
dajcie foty jak tam wsadzić tą pompę

www.angelfire.com/mo3/roadstar/FuelPumpRelocate2.html

Ja podobnie zrobiłem, filtr paliwa dałem pod siodłem. Pompę zawieszasz na wsporniku przekaźników używając tej samej gumy w której jest zamocowana oryginalnie między cylindrami.


Tomson okazało się że u mnie przekaźniki są spięte jedną gumą i wiszą od wewnętrznej strony. Po demontażu pompka nie wchodzi ,ponieważ blokuje go wspornik przyspawany do ramy. Na upartego można przerobić uchwyt przekaźników,wspawać w innym miejscu wspornik. Może ja coś źle robię? :mysli:

Przekaźniki wiszą od wewnętrznej strony - ale się je przewiesza na zewnętrzną i robi się miejsce. Wspornik mówisz...mi nic nie blokowało miejsca - może w 1700 jest inaczej? nie wiem. Tam jest naprawdę sporo miejsca...Jedyne co musiałem zrobić to obciachać nieco tą gumę trzymającą pompkę - konkretnie upitolić uchwyt trzymający przewód paliwowy, bo inaczej by wystawał dołem spod dekla.
Zrobiłem to 2 lata temu i zero problemów. Zrobię Ci zdjęcia jak to u mnie wygląda - jak dam radę to dziś, jak nie to w poniedziałek dopiero.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #18

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Tomson napisał:
Nitol napisał:
dajcie foty jak tam wsadzić tą pompę

www.angelfire.com/mo3/roadstar/FuelPumpRelocate2.html

Ja podobnie zrobiłem, filtr paliwa dałem pod siodłem. Pompę zawieszasz na wsporniku przekaźników używając tej samej gumy w której jest zamocowana oryginalnie między cylindrami.


Tomson okazało się że u mnie przekaźniki są spięte jedną gumą i wiszą od wewnętrznej strony. Po demontażu pompka nie wchodzi ,ponieważ blokuje go wspornik przyspawany do ramy. Na upartego można przerobić uchwyt przekaźników,wspawać w innym miejscu wspornik. Może ja coś źle robię? :mysli:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #19

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Najważniejsze w związkach "nowoczesnych" to to żeby zawsze być z tyłu. :polew: :polew: :polew: wtedy :du: bezpieczna.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #20

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Kusy, jak dwa pedały to zapomnij o :cyc: :cy: i :kob:
Co najwyzej pozniej :du: piecze :dia:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 9 lata 1 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.067 s.
Zasilane przez Forum Kunena