UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: temperatura pracy silnika

temperatura pracy silnika 9 lata 1 miesiąc ago #21

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Co się nie da....dwie zębatki ,łańcuch,dwa pedały :zebol: i jazda nawijać kilometry :polew: :polew:

A to co się zaoszczędzi :dolar: na paliwie można dobrze zainwestować w :++: :piw: :kob: :cyc: :cy:

Co się nie da :dia:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #22

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
kusy napisał:
zastanawiałem się jak silnik będzie wyglądać po wyrzuceniu wszystkiego. Zdemontowałem wszystko,założyłem bak i okazało się ,że wygląda rewelacyjnie :hej:


Taaaaaaaaaaa ....
Wyglada zajebiscie, ale ... nie da sie jezdzic bez gaznika, rurek olejowych i tych wszystkich "pierdół" dookola silnika :polew:
Ja to bym najchetniej wszystko wywalil ... aisa won ( wiekoszc tak ma ) regulator tez gdzies dac w pizdu, popme paliwa, ssanie i te wszystkie kabelki won
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #23

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Tomson napisał:
kusy napisał:
Poszedłem tropem pompki paliwowej,która przy wysokich temp. MOŻE tracić swoją wydajność,dlatego użyłem dodatkowej izolacji. Użyłem dodatkowej izolacji z tyłu pompki plus odizolowałem jej boki. :wild:

Relokuj pod prawy boczek. Tam jest miejsce jakby specjalnie przygotowane pod nią - wspornik przekaźników. Pompa wchodzi idelanie i już żadnego źródła ciepła nie ma w pobliżu.


Tomson zastanawiałem się jak silnik będzie wyglądać po wyrzuceniu wszystkiego. Zdemontowałem wszystko,założyłem bak i okazało się ,że wygląda rewelacyjnie :hej: Zastanawiałem się gdzie dać ssanie. Postanowiłem uchwyt po pompce pociąć ,pospawać i ssanie będzie poniżej linii baku. Przewody od grzałki (Tomekz :hej: )i TPS ,oraz wąż odmy puszczę tak ,aby nie było ich widać. Wieczorem biorę się za robotę i przy okazji porobię :foto:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #24

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Tomson napisał:
Nitol napisał:
dajcie foty jak tam wsadzić tą pompę

www.angelfire.com/mo3/roadstar/FuelPumpRelocate2.html

Ja podobnie zrobiłem, filtr paliwa dałem pod siodłem. Pompę zawieszasz na wsporniku przekaźników używając tej samej gumy w której jest zamocowana oryginalnie między cylindrami.

miałem tak samo z początku w Shreku. Jak mi dwa razy skapitulowała wywaliłem ją dając taki przepływ do gaziola że pompa miałaby problem z taką wydajnością. Temat co do pozbawienia pompy i wykorzystaniu grawitacji w 100% znajdziecie na forum.
PS. Po odpowiednich zmianach ani razu nie miałem problemu z brakiem paliwa czy też zastojem dopływu jego do gaźnika czy to jak był zimny czy buchał jak smok.
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #25

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
artek napisał:
Kusy zapodaj :foto: tej modyfikacji ...


artek jako dodatkowej osłony użyłem izolacji,która była użyta w jakiejś yamaszce.
Załączniki:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): artek

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #26

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Nitol napisał:
dajcie foty jak tam wsadzić tą pompę

www.angelfire.com/mo3/roadstar/FuelPumpRelocate2.html

Ja podobnie zrobiłem, filtr paliwa dałem pod siodłem. Pompę zawieszasz na wsporniku przekaźników używając tej samej gumy w której jest zamocowana oryginalnie między cylindrami.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #27

  • Nitol
  • Nitol Avatar
dajcie foty jak tam wsadzić tą pompę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #28

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
kusy napisał:
Poszedłem tropem pompki paliwowej,która przy wysokich temp. MOŻE tracić swoją wydajność,dlatego użyłem dodatkowej izolacji. Użyłem dodatkowej izolacji z tyłu pompki plus odizolowałem jej boki. :wild:

Relokuj pod prawy boczek. Tam jest miejsce jakby specjalnie przygotowane pod nią - wspornik przekaźników. Pompa wchodzi idelanie i już żadnego źródła ciepła nie ma w pobliżu.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): kusy

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #29

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Co to kurna było !!!!!
Skad to ciekło i co ???? :oj: :nnie:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #30

  • tomekz
  • tomekz Avatar
kusy napisał:
Poszedłem tropem pompki paliwowej,która przy wysokich temp. MOŻE tracić swoją wydajność,dlatego użyłem dodatkowej izolacji. Użyłem dodatkowej izolacji z tyłu pompki plus odizolowałem jej boki. :wild:

Mariusz uważam że jak dla Ciebie ta pompka to zbędny balast. Zaworek odpowiedni już masz to po co ma leżeć w szufladzie :dia:

No i tego typu efektów w razie czego tez nie będzie :
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #31

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Kusy zapodaj :foto: tej modyfikacji ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 2 miesiąc ago #32

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Poszedłem tropem pompki paliwowej,która przy wysokich temp. MOŻE tracić swoją wydajność,dlatego użyłem dodatkowej izolacji. Użyłem dodatkowej izolacji z tyłu pompki plus odizolowałem jej boki. :wild:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #33

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Ze względu na umieszczenie, to zdecydowanie jest zabezpieczeniem dla cewki. Gdyby miał kontrolować temperaturą silnika, to jest kilka innych, lepszych miejsc na umieszczenie takiego czujnika.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #34

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Zastanawiam się jakie jest zadanie tego termistora;czy zapobiega przegrzaniu cewki lub wpływa na czas jej działania w zależności od temp.silnika :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #35

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Dlatego napisałem że "może" to być taki problem... Jednym moto nie chce odpalić w gorący dzień po jeździe w korku czy paradzie a inni nie mają z tym problemu... Zawsze to jakiś trop i można sprawdzić czy akurat nie jest to ten sam przypadek co na w/w stronie :-) Większość z nas nie ma motocykla z pierwszej ręki i nie wiadomo co poprzedni właściciel kombinował...
Ja np kupiłem moto od gościa który ponad 5 lat jeździł na dyszy głównej DJ200... Można? Można... ;-)
P.S.
NIE POLECAM ;-)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #36

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
tomekz napisał:
Jeżeli motocykl w gorący dzień jest bardzo rozgrzany i nie chce odpalić może to być problem z termistorem w dekompresatorze.
Gość na stronie www.wildstar-fan.de/bilder/tipsdekomp.html opisuje i obrazuje problem...
tyle tylko że gościu nie zrzuca winy na przegrzanie się silnika lecz na błędne zamontowanie (winna źle podłożonych podkładek pod przełącznik magnetyczny) które mostkowały korpus silnika i obudowy w której zamontowany jest opornik termistor którego rezystencja zależna jest od odpowiedniej temperatury otoczenia w którym pracuje. Błędne przekazanie temperatury od korpusu silnika , najczęściej po przejażdżce w letni dzień powodowało problem z ponownym odpaleniem silnika.
:zab:
jak widać termistor był ok jak i cały dekompresator też
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #37

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Jeżeli motocykl w gorący dzień jest bardzo rozgrzany i nie chce odpalić może to być problem z termistorem w dekompresatorze.
Gość na stronie www.wildstar-fan.de/bilder/tipsdekomp.html opisuje i obrazuje problem...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #38

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
kiwak napisał:
Jesli masz uszkodzona pompke - to za 200 odsprzedam Ci moja. ja sie pozbyłem. Cena nie podlega negocjacji ;).




Dzięki za propozycje, ale nie kupuje części na zapas .
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #39

  • Darecki
  • Darecki Avatar
Qwa!nareszcie sie doczekalem na tym forum ze cos nie podlega negocjacji no zawsze czytalem ze cena .....do negocjacji.
Kiwaczku :piw: odemnie za manie meskich jaj :zab: widac cena przemyslana I skalkulowana
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

temperatura pracy silnika 9 lata 3 miesiąc ago #40

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Jesli masz uszkodzona pompke - to za 200 odsprzedam Ci moja. ja sie pozbyłem. Cena nie podlega negocjacji ;).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.058 s.
Zasilane przez Forum Kunena