UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: sprzeglo firmy Barnett

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #1

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
artek napisał:
Tomson histeryzujesz ... Radek jest jak baranek :dobrarobota

Wiem wiem...walczę z tym, musze sie zapisać na jakąś grupę wsparcia...
w czasie jazdy baranek, pod garażem hipopotam :nie:

Drut - jak Ty masz zamiar tą metodą wzmocnić uścisk dłoni to ja bym sie poważnie obawiał o Twojego...jak go tam pieszczotliwie zwiesz... :polew:
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 8 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #2

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Ja tez sie przyzwyczailem do ciężej chodzacej lewej klamki a zeby rownomiernie wzmaniać sobie obie graby to prawa sobie konia wale czesciej niz zwykle
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #3

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Tomson histeryzujesz ... Radek jest jak baranek :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #4

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Darecki napisał:
Masz silna lewa grabe Tomson.az sie boje wyobrazic co prawa moze :polew: :piw:

Prawej sam się boję !!!
Może to z powodu nader częstego kontaktu tychże grab z gryfem sztangi od jakichś 20-stu paru lat :mysli: polecam też podciąganie na drążku, to dopiero grabe wzmacnia.
Swoją drogą - jest parę rzeczy w tym motocyklu które mnie wnerwiają ale akurat ta klamka nie. Kolega który ma dragstara 1100 jak złapał to aż zapiał z wrażenia. Faktycznie, sam ostatnio miałem okazję się przejechać ds1100 to klamka sprzęgła chodzi lekko jak w komarku.

Darecki tak na marginesie - grabe może mam silną ale resztę konstrukcji już chyba nie. Bo jakoś nie mogę się przyzwyczaić do manewrów na "postoju" tym cielakiem. Podczas rzeczonej przejażdżki DS1100 jak sobie przypomniałem jak lekko sie przetacza takie coś to mina mi się skwasiła.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 8 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #5

  • Darecki
  • Darecki Avatar
Masz silna lewa grabe Tomson.az sie boje wyobrazic co prawa moze :polew: :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #6

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Też musze mieć to założone, bo siła z jaką trzeba klamkę sprzęgła cisnąć zadziwia nieprzyzwyczajonych...ja się przyzwyczaiłem i nie zwracam na to już uwagi. Na pewno w seryjnym jest lżej bo porównywałem. Natomiast absolutnie żadnych objawów ślizgania się sprzęgła, łapie momentalnie.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #7

  • Darecki
  • Darecki Avatar
No wlasnie chodzi o te klamke ciezej chodzaca.jezdzij po miescie w korkach i operuj nia ciagle.lapa boli jak diabli.jedyna pociecha ze to lewa a nie prawa raczka :piw:
Ostatnio zmieniany: 9 lata 8 miesiąc ago przez Darecki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #8

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Ja mam takowe sprzeglo od kupna wiec porownania z oryginalem nie mam ale wg mnie dociska mocniej co za tym idzie na 5tym biegu pieknie przspiesz ani ema mowy o wysokich obrotach przy odkreceniu manetki...klamka chodzi ciezej co wlasnie swiadczy o mocnych sprezynach i jest to zaleta moim zdaniem jesli chodzi o luz na klamce to przy Barnettcie jest on minimalny a na pewno mniejszy niz zaleca serwisowka.
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #9

  • Darecki
  • Darecki Avatar
To nie byl problem sprzegla a tego ozdobnika zmiany biegow.
Ale chyba sie skusze na Baretta jak przyjdzie czas :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 9 lata 8 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Darecki, założyłeś to akcesoryjne sprzęgło? Jak się sprawuje?

Może ktoś jeszcze ma sprzęgło (docisk) tego typu i może podzielić się wrażeniami z użytkowania:
shop.vn-teile.de/product_info.php?info=p4680_yamaha-coil-spring-clutch-conversion-kit.html
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 8 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 1 miesiąc ago #11

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Ursus he,he

Taki stuk w Gwiazdkach to całkiem normalne zachowanie. Spróbujcie przy 2500 obrotów wrzucić jedynkę - już teraz życzę powodzenia. Jednak nie róbcie tego na siłę!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 1 miesiąc ago #12

  • miki
  • miki Avatar
"porownalbym to do C330 I w tym miejscu zagadka jaki pojazd mial taki symbol?? "
Drut, jest taka dzielnica Wa-wy :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #13

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
zobacze co wtedy ..ale później, narazie musze na popołudniówkę zapychac do pracy
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #14

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Daj gaz, energicznie pusc i wtedy wbijaj jedynke. I co wtedy ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #15

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Tak dokladnie takie mechaniczne stukniecie..jesli zrobie to energicznie to tylko stuknie a jesli powoli wdusze bieg to slychac zazebianie sie zebow dosłownie..przy hondzie 1100aero mialem taki objaw na dwojce..kumpel ma HD to juz inna bajka porownalbym to do C330 I w tym miejscu zagadka jaki pojazd mial taki symbol??
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 10 lata 2 miesiąc ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #16

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Chodzi o taki "stuk" przy wbiciu 1? Jeśli tak to też tak mam ale już od 2 lat tak jest i żadnych skutków ubocznych nie widzę ...posłuchaj jak w HD wchodzi jedynka B) , bo tam to dopiero jest "jebn....cie" :hej:
Ostatnio zmieniany: 10 lata 2 miesiąc ago przez Powalla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #17

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Tarcze wymienilem na nowe chciaz stare moim zdaniem nie byly zużyte (mierzylem suwmiarka i kazda miala ok 3,00) chodzi mi o tarcze cierne nie o metalowe przekladki ktorych szczeze mowiac nie mierzylem bo juz na oko widziaklem ze nie sa zuzyte tzn maja wycisniete nyple dziurka a skoro sa widoczne te diurki to stwierdzilem ze zuzycie jest znikome, sprężynę mam jak juz wsponialem bernetta a olej jaki uzylem to yamlube 20W 50 pol syntetyk i poki co wszystko jest ok uczucie slizgania sie na 4 i 5 ustal. jedyne co mnie denerwuje to glosno i mechanicznei wchodzaca jedynka..skladajac wszystko w calosc w swojej glowie faktycznie wplyw moze miec olej ktorego uzylem rok temu byl to motul mineralny z tego co pamietam 20w40 i od tego czasy sie slizgalo(tak mysle)czyli wymiana tarcz okazala sie niepotrzebna
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 10 lata 2 miesiąc ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #18

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Przykręcenie samych śrub w sobie nie ma znaczenia na poprawność działania sprzęgła. W serwisówce jest podana siła z jaką powinno się je przykręcić jednak tu chodzi o fakt ich trzymania się czyli niewykręcania samoistnego jak i nie przękręcenia gwintu jakbyśmy za siłowo podeszli do tematu. Nasze sprzęgło jest typowym sprzęgłem mechanicznym z sprężyną dociskową i jeżeli masz problemy na 4 czy też 5 biegu to albo przy ostatnim serwisie zalałeś nie właściwy olej. Czasami wymiana oleju pomaga jeżeli nie są dwie możliwości.Albo sprężyna albo okładziny (tarcze raczej nie - tutaj potrzeba porządnego przebiegu żeby były do d...). Najpierw sprawdziłbym suwmiarką tarcze. Na końcu zdecydowałbym się na wymianę sprężyny.
Wszystkie dane co do grubości tarcz masz w serwisówce :

yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=106&id=54119&Itemid=188&lang=pl
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #19

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Przejechalem sie motocyklem i na 4 i 5 sie juz nmie slizga )jedyny objaw ktory pozostal to glosno wchodzaca jedynka tak jak wczesniej..(moze musie sie cos dotrzec?)..zastanawiam sie czy nie przykrecilem zbyt mocno sprezyny(uzylem klucza denamo)wiec powinno byc ok nie wiem jak mocno powinno sie bernetta dokrecac
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 10 lata 2 miesiąc ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

sprzeglo firmy Barnett 10 lata 2 miesiąc ago #20

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Drut66 napisał:
Widzę ze temat umarł ale na szczęście poradziłem sobie z tym sam..
he he, szkoda, ze tak pozno to przeczytalem. U mnie bylo identycznie, po prostu nie zlaczylem poprawnie zeby zabki weszly w zabki i tez tak sie zadzialo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.053 s.
Zasilane przez Forum Kunena