Napisałeś w pierwszym poście że wali ogniem w wydechy co by sugerowało że miałeś bogato co wskazuje też zużycie 6-7 jak pisałeś chyba że to jeździsz dookoła domu i palisz go co chwilę na ssaniu. Strzelać w wydechy może z racji ubogiej jak i bogatej mieszanki z czego jeśli pojawia się ogień to jest za dużo paliwa. Pompę ludzie ściągają ale nie jest to wskazane i lepiej jest z pompą, to nie jest HSR42 który pompy nie potrzebuje. Usterkowość tej pompy to około 1 % więc ona musi być. Jak już się zdecydowałeś że jej nie chcesz trzeba poziom paliwa podnieść tak jak pisałem oraz inny zaworek plus nie żałować na ustawieniach bo faktycznie to jest częsty przypadek że nie dopilnowanie tych rzeczy skutkuje max 160kmh. Pisałeś również że masz białe świece, zostaw pilota... jak masz akcesoryjną iglicę musisz ją dać na 4 ząbek od góry bo na 3 ustawieniu jest po prostu za ubogo. Nie dowiesz się o tym jak będziesz pyrkał po wsi czy jeździł stówką po mieście ale na trasie też mi się zdarzało na ubogim ustawieniu że gość mi siedzi na dupie autem ja dmucham 160 i gwiazdka mówi dość, nie ma siły, teraz przy 160 to ja zaczynam się rozpędzać i wcale nie pali mi 7 litrów. Zamknięcie licznika nie stanowi problemu no ale słuchaj jak zapodałeś dyszę główną od 1600 i zabrałeś mu pompę to jak Ty chcesz jeździć ? Na powietrzu ? Kup dobie 175 Mikuni a jak nie znajdziesz to z zestawu Dynojeta DJ190 to jest jakieś 177 Mikuni i iglicę tak jak Ci pisałem 4 ząbek od góry. Wolne obroty "muszą mieć na tyle paliwa" że jak kręcisz manetką na ciepłym silniku obroty mają szybko wracać do ustalonych wolnych, nie wieszać się nie zastanawiać. Jak jest ciepło powyżej 15 stopni nie używaj ssania na full tylko jeden ząbek wyciąg, 20-30 sekund pracy i ssanie zamykaj bo zarypiesz świecie i ustawianie gaźnika nie będzie już tak łatwe, unikaj ssania jak to tylko możliwe.
p.s. sprawdź dokręcenie tłumików do kolektorów wydechowych ale bez przesady, nie urwij szpilek, na zimnym.
Co do odpowietrzenia baku ja nie mam w ogóle tego przewodu gumowego z baku, mam odpowietrzony korek i działa to super, pisałem już o tym na forum. Jak go rozbierzesz do zera w środku są 3 gumki pod którymi są dziureczki, po prostu je wyrzucasz i zaciąga powietrze przez korek. Działa bo jak ściagam bak i nim mocno ruszam to zaciąga ostro przez korek ;-)
Jak będziesz się nudził przez zimę to zrób sobie poszerzenie portek, zobaczysz efekt po założeniu :-)
Tak wygląda mój. Chropowata powierzchnia jest zostawiona celowo żeby paliwo z powietrzem dobrze się zmieszało.
Ja byłem zaskoczony rezultatem.
Mój dolot tak wygląda
Ja ci tylko jeszcze dopiszę że jak czekałem na swoją dyszę główną która szła z USA miałem przez kilka tygodni założoną Dynojet 175 czyli coś poniżej Mikuni 165 i też mi więcej niż 160-165 kmh nie poszedł chociaż nawet ta prędkość dla silnika byłą męką przy tej ilości powietrza jaką ma u mnie.