UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: muli po rozgrzaniu silnika

muli po rozgrzaniu silnika 8 lata 11 miesiąc ago #1

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Fakt i Posiadacz w końcu happy :jahu: aczkolwiek pompa jakoś nie przyszła do łba na początku ... trzeba zaczynać jednak od podstaw ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 8 lata 11 miesiąc ago #2

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Od samego początku podejrzewałem,że za ubogo. ... Tylko ja ko niep nosiadajacy wtrysku nie chciałem niepotrzebnie mieszać.

Czasem przy ubogiej mieszance,przy sprzyjających warunkach, też potrafi zionac ogniem z filtra.
Ważne,że moto naprawione
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 8 lata 11 miesiąc ago #3

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Okazało się, że walnięta byłą pompa paliwa ... dzięki za wszelkie sugestie :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 dni ago #4

  • Paweł
  • Paweł Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 225
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 1
Oryginalna sonda nie jest szerokopasmowa i ma ograniczony zakres korekcji AFR po zmianie wydechów.
Proponował bym powercommanera v + autotune z sondą szerokopasmową zwłaszcza jeżeli filtr powietrza
jest o zwiększonym przepływie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 dni ago #5

  • handzolek
  • handzolek Avatar
Sondy były mierzone tylko miernikiem czy nie ma przerwy w obwodzie.Wtryskiwacze były wyjęte,wizualnie ok,ale do sprawdzenia ich pracy potrzebny jest specjalistyczny sprzęt.Wydech jest pusty.Wydaje mi się że komputer powinien korygować wtrysk przy pustych kominach,ale nie jestem pewien.Mam zamówione db killery i zobaczę czy będzie jakaś zmiana.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 dni ago #6

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Sondy sprawdzone, są ok ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #7

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Sprawdziliście, czy jest podpięta sonda lambda? Może to ona padła i komputer wtrysku głupieje. Jest też możliwość, że jakiś syf przytkał wtryskiwacz. Podobno wtryski bardzo nie lubią się z wodą i jeśli gdzieś pozostanie w układzie, to elementy szybko korodują, tracąc ciśnienie wtrysku.

Wtrysk to fajna rzecz, ale jak coś padnie, to bez diagnostyki komputerowej ciężko coś zdiagnozować.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 dni ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #8

  • Jarek72
  • Jarek72 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 87
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
a czy przy akcesoryjnych wydechach nie trzeba oszukiwać komputera jakąś elektroniką tzn chipem? Widziałem parę wtryskowych motocykli z takimi wydechami i wszystkie miały dołożony jakiś moduł np Cobra ( przy wydechach tej firmy). Może macie możliwość pożyczyć gdzieś na chwilę i sprawdzić?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #9

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Świece jasne, za uboga mieszanka. Nie bardzo jarzę we wtryskach w motocyklach :nie: Sterownik może mieć coś do "gadania" w przypadku podanych objawów ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
AIS nie ma wpływu na przelot spalin.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #11

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Wydech ma akcesoryjny, praktycznie pusty ... AIS zamontowany ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #12

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Raczej nie, tym bardziej, że jest na wtrysku. Tak czy inaczej mi to wygląda na problem z odprowadzaniem spalin.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #13

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Bankowo nic nie było rozbierane, silnik jak fabryka wypuściła tak siedzi w ramie. Czy przy tym przebiegu 1400 mil z groszami jest możliwy SVS ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #14

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Jeśli na wlocie powietrza masz ogień, to znaczy, że cofają się spaliny.
Wersja pesymistyczna - coś z rozrządem lub zawory mają problem z szybszą pracą - tak się dzieje przy wystąpieniu SVS'a, gdzie przybrudzone trzonki zaworów wolniej wracają na pozycję.
Wersja optymistyczna - przytkany wydech.

Tak mi przyszło do głowy. RS ma trzonki popychaczy (chyba) tylnego cylindra różnej długości. Może ktoś wcześniej rozbierał i źle to poskładał?
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 4 dni ago #15

  • handzolek
  • handzolek Avatar
Chodzi o moje moto.Pali na dotyk wolne obroty ok. po dodaniu gazu brak mocy nierówna praca strzela dusi sie itd.moto nie jedzie.Po zdjęciu filtra powietrza i dodaniu gazu pokazuje się ogień.Sprawdzono bak (czystość)pompę paliwa,ciśnienie ok,Wizualnie zawory,sprężyny luz,kompresję(12atm.)zdjęto wydech nic niepokojącego nie widać,sprawdzono stan połączeń(kostki,przewody)wymontowano wtryski wizualnie ok,nowe świece,iskra ok zauważyłem biały osad jak by było za ubogo ale na wtrysku chyba nie ma regulacji składu.Obecnie moto stoi u mechaniora i czekam co dalej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #16

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
wemar napisał:
Zważywszy na cenę uszczelek pod głowicę (ok. 700 zł za komplet), to zdecydowanie zacząłbym od chemii. Tylko najpierw trzeba sprawdzić stan trzonków - czy mają ślady sadzy. Po drugie sprawdzić kompresję. Dopiero potem klucze i demontaż głowic.

tylko z umiarem. Ja też próbowałem najpierw z chemią. Jednak woda to woda. Tutaj chemia mało pomoże. A co do uszczelek... zamiast się spinać tak jak ja to robiłem i kupowałem uszczelki mogłem posłuchać Krzycha rady i przeciągnąć paluchem po uszczelce uprzednio upieprzonej w silikonie czerwonym do głowic tak aby lekki tłusty film pozostał. Zaoszczędziłbym dobre 600-700 zł, czas i nerwy.
:takjest:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #17

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Tomek dzięki jak coś będę się kontaktować :komura:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #18

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Miałem podobne objawy, mały przebieg i problemy przy rozgrzewaniu sprzętu. Na szczęście chemia pomogła a też miałem już rozbierać głowicę.
Jak by co mam chyba trochę jeszcze sprawdzonych środków.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #19

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
dzięki Panowie za sugestie :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #20

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Zważywszy na cenę uszczelek pod głowicę (ok. 700 zł za komplet), to zdecydowanie zacząłbym od chemii. Tylko najpierw trzeba sprawdzić stan trzonków - czy mają ślady sadzy. Po drugie sprawdzić kompresję. Dopiero potem klucze i demontaż głowic.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): artek
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.044 s.
Zasilane przez Forum Kunena