UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: muli po rozgrzaniu silnika

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #21

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
SVS ma prawo wystąpić również w silnikach z wtryskiem. Odkręcenie rur to po pierwsze a po drugie nie kombinuj z żadnymi specyfikami chemicznymi tylko rozbieraj głowice i zaglądnij do klawiatury czy aby tam wszystko OK? Przy tak długim postoju i to jeszcze nie wiadomo jakich warunkach mogło dojść do zlepienia się na stykach zaworów. Wystarczy porządne kopnięcie silnika (jeden raz wystarczy) i stópka zaworu może ulec wygięciu. Gołym okiem nie zauważysz musisz go wyciągnąć i przekulać po równej płaszczyźnie. Jeżeli to jest to zabierz wszystko do odpowiednich ludzi albo wyślij do mnie zaniosę gdzie trzeba i za dobre pieniądze zrobią z tym porządek. Oczywiście zakup zaworów nie unikniony. Niestety.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): artek

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #22

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
artek napisał:
... przepalany co dwa tygodnie i raz na miesiąc kółko wokół garażu ... objawów wówczas nie było ...
Objawów nie było, co nie oznacza, że problem nie narastał. Świce sprawdzone? Świece niektórych producentów i podróbek, nie lubią przepalania, jeśli potem nie zostaną nagrzane do pełnej temperatury roboczej.
Nie bardzo też rozumiem sens przepalania - silnik pracuje na wzbogaconej mieszance i odkłada się wtedy sporo sadzy, a następne przepalenie dokłada następną warstwę. Zamiast takiego przepalania lepszym wyjściem jest wstrzyknąć trochę oleju na tłoki, rozprowadzić rozrusznikiem i niech tak sobie stoi nawet rok.

Mimo wszystko sugerowałbym zajrzenie w kartery wydechowe.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 tygodni ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #23

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Moto stało długo z tego tytułu, że po sprowadzeniu dwa razy zimowało a trakcie sezonu nie było właściciela ... był przechowywany w suchym garażu, przepalany co dwa tygodnie i raz na miesiąc kółko wokół garażu ... objawów wówczas nie było ...
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 tygodni ago przez artek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #24

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Jeśli wali do filtra powietrza, to może to być problem z zaworami. Objawy wyglądają na ciężki przypadek SVS'a, ale to trochę dziwne, że przy takim przebiegu i w silniku na wtrysku.
Chyba, że to motocykl "powodziowy" i woda dostała się do trzonków zaworów, wywołując korozję. To "długo stał" to może oznacza "długo wysychał" - jakoś mi to nie pasuje, bo dobre, sprawne motocykle długo nie stoją.
Proponowałbym zrzucić wydechy, co dużo czasu nie zabierze i popatrzeć z latarką co widać w karterach wydechowych.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): artek

muli po rozgrzaniu silnika 9 lata 3 tygodni ago #25

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Panowie pomocy !!!
Motocykl Kolegi: Yamaha XV 1700 Road Star, rok prod. 2008, zasilanie: wtrysk, filtr oryginalny, pusty wydech.
Przebieg autentyczny: ok. 1500 mil, sprowadzony z USA w 2013, długo stał.
Silnik pali na dyg, ładnie schodzi z obrotów w momencie osiągnięcia temperatury roboczej muli, nie może wejść na obroty, jazda z prędkością powyżej 50 km/h nie możliwa.
Sprawdzono: sondy lambda, drożność przewodów, połączenia elektryczne, zatankowano nowe paliwo na full. W trakcie demontażu filtra powietrza przy odpaleniu waliło ogniem z przepustnicy. Po ponownym montażu objaw ognia nie występuje. Strzela w wydech zarówno na zimnym jak i rozgrzanym. Brak pomysłów co dalej ??? Będe wdzięczny za wszelkie sugestie !!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.032 s.
Zasilane przez Forum Kunena