UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Problem

Problem 8 lata 10 miesiąc ago #1

  • Egonus
  • Egonus Avatar
Czołem.
Długo nie mogłem się zabrac za przeprowadzenie kuracji seafoam, ale w końcu stało się. Oczywiście zgodnie z instrukcjami zawartymi na forum. Jestem megapozytywnie zaskoczony efektami - problemu już nie ma. Dziękuję serdecznie za rady i pomoc. Duże :piw: dla Tomekz.
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 dni ago #2

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Jutro sprawdzę po ile to kupowałem i dam Ci znać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 dni ago #3

  • Egonus
  • Egonus Avatar
tomekz napisał:
Seafoam uważam za najlepszy. Niestety jest też najdroższy. Zrobiłem pełną kurację tym preparatem według opisu z forum (dawkowanie przez gaźnik, dodawanie do paliwa, oleju oraz spryskiwanie trzonkow zaworów przez otwór wydechowy) i pomogło. Oczywiście używałem wczesniej stp, liquimoli i inne szukwasy. Kupiłem 2 butle seafoam ale zużyłem tylko jedną i mogę Ci odstąpić bo towar jest bardzo ciężko dostępny w Polsce. Jeżeli masz początki svs to jest duża szansa że rozwiązał byś problem bez rozbierania silnika. Liqui moli używam profilaktycznie do paliwa od czasu do czasu tak na wszelki wypadek...
Jeżeli masz na zbyciu to podaj proszę cenę i pewnie się dogadamy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 3 dni ago #4

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Egonus Liqui Moly jest uszlachetniaczem i dodatkiem mającym zapobiec ewentualnym problemom na zaworach w przypadku SeaFoam masz preparat likwidujący już powstały SVS oraz można stosować go zapobiegawczo. Więcej info znajdziesz tu na forum co do jego użycia jak i dozowania i całego rytuału usuwania SVS-a.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 3 dni ago #5

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Seafoam uważam za najlepszy. Niestety jest też najdroższy. Zrobiłem pełną kurację tym preparatem według opisu z forum (dawkowanie przez gaźnik, dodawanie do paliwa, oleju oraz spryskiwanie trzonkow zaworów przez otwór wydechowy) i pomogło. Oczywiście używałem wczesniej stp, liquimoli i inne szukwasy. Kupiłem 2 butle seafoam ale zużyłem tylko jedną i mogę Ci odstąpić bo towar jest bardzo ciężko dostępny w Polsce. Jeżeli masz początki svs to jest duża szansa że rozwiązał byś problem bez rozbierania silnika. Liqui moli używam profilaktycznie do paliwa od czasu do czasu tak na wszelki wypadek...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 3 dni ago #6

  • Egonus
  • Egonus Avatar
tomekz napisał:
Też się wydaje że to svs. Miałem bardzo podobne objawy. Jak byś potrzebował mocnej chemii to mam wolną butlę SeaFoam.
Pytanie techniczne Tomku - czy SeaFoam działa tak samo jak Liqui Moly (ten drugi już zamówiłem).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 4 dni ago #7

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Też się wydaje że to svs. Miałem bardzo podobne objawy. Jak byś potrzebował mocnej chemii to mam wolną butlę SeaFoam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 4 dni ago #8

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
SVS brachu jak nic. Po tych wysokich obrotach po spuszczeniu manetki strzeli w rurę? Jak tak to tym bardziej no i obroty do ustawienia nie mówiąc o dopasowaniu składu mieszanki.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 4 dni ago #9

  • Egonus
  • Egonus Avatar
Witajcie.
Heh....cóż problem pozostał - wypieprzyłem pompe i leci grawitacyjnie (nawet filtr paliwa wywaliłem chwilowo). Trzeba będzie chyba w zawory zerknąc - ewentualnie wcześniej specyfiki czyszczący zawory Liqui Moly. Jeszcze raz ważna informacja - na ssaniu tudzież podkręconych obrotach (tak ok. 1500 - 1600 na słuch) problem z wkręcaniem się przy gwałtownym odwinięciu manetki znika...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 6 dni ago #10

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
ok.dzięki
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 6 dni ago #11

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Psiknij na nie podczas pracy starterem albo plakiem. Jak podczas psikniecia zmienią się obroty to znaczny ze portki są nieszczelne. Jak jest mała nieszczelność to po prostu na niskich obrotach masz dodatkowo lewe powietrze i mieszanka może być zbyt uboga. Jak byś miał dużą nieszczelność to na pewno byś to poczuł... Zrób test i się przekonasz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 6 dni ago #12

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
No właśnie a jakie są objaw popękanych "portków"?Bo zauważyłem u siebie pęknięcia i zastanawiam się ile im zostało czasu???
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #13

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
nie tylko tomek spotkał się z wciągnięciem zbiornika
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #14

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
TomHal napisał:
Drut66 napisał:
TomHal napisał:
kusy napisał:
Zrobiłbym tak jak sugeruje Skygge.Pompka terkocze,czyli brakuje jej paliwa. Przyczyną może być przytkany kranik,lub brak odpowietrzenia baku.
Kusy kranik to jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale brak odpowietrzenia baku??? Przy braku odpowietrzenia baku terkocząca pompka? Jak masz zawalone odpowietrzenie to przy dobrze pracującej pompce bak mu by wpadł do środka! I to dodatkowo po kilkunastu kilometrach.
PS. Sprawdź jeszcze zawieszający się zaworek w komorze pływaka.

Wątpie żeby pompka miała taka siłe żeby zassała zbiornik..Miałem taki sam problem przy poprzednim motocyklu, zapchany wężyk odpowietrzający, pompka terkotała, brakowało paliwa, 15min przerwy i mogłem jechac dalej...i za chwie to samo..Problem się rozwiązał gdy jeździłem w ramach testów z otwartym zbiornikiem(dobrze że nie pale), poźniej zrobiłem dziurki w uszczelce przy korku i było ok..bo rurki w żaden sposób nie mogłem niestety przepchać..

uwierz mi że widziałem już nie raz zaciągnięty do środka zbiornik paliwa (oczywiście nie pełny) a i na tym forum znajdzie się kilku którzy to osobiście doświadczyli. Co do twojego wężyka widać że nie przewertowałeś dokładnie tego forum. Powodem jest zaworek zwrotny który prawdopodobnie jest/był zapchany. Najlepsze rozwiązanie - wyjąć zaworek zwrotny i po kłopocie.

Jak napisałem było to przy poprzednim motocyklu a była nim Honda Shadow 1100 wiec o istnieniu tego forum nie miałem pojęcia wtedy, a w Hondzie zaworka zwrotnego przy rurce odpowietrznika nie było..Co do zapadania się zbiornika skoro mówisz że spotkałeś się z takim przypadkiem to zwracam honor..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 9 lata 1 tydzień ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #15

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Drut66 napisał:
TomHal napisał:
kusy napisał:
Zrobiłbym tak jak sugeruje Skygge.Pompka terkocze,czyli brakuje jej paliwa. Przyczyną może być przytkany kranik,lub brak odpowietrzenia baku.
Kusy kranik to jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale brak odpowietrzenia baku??? Przy braku odpowietrzenia baku terkocząca pompka? Jak masz zawalone odpowietrzenie to przy dobrze pracującej pompce bak mu by wpadł do środka! I to dodatkowo po kilkunastu kilometrach.
PS. Sprawdź jeszcze zawieszający się zaworek w komorze pływaka.

Wątpie żeby pompka miała taka siłe żeby zassała zbiornik..Miałem taki sam problem przy poprzednim motocyklu, zapchany wężyk odpowietrzający, pompka terkotała, brakowało paliwa, 15min przerwy i mogłem jechac dalej...i za chwie to samo..Problem się rozwiązał gdy jeździłem w ramach testów z otwartym zbiornikiem(dobrze że nie pale), poźniej zrobiłem dziurki w uszczelce przy korku i było ok..bo rurki w żaden sposób nie mogłem niestety przepchać..

uwierz mi że widziałem już nie raz zaciągnięty do środka zbiornik paliwa (oczywiście nie pełny) a i na tym forum znajdzie się kilku którzy to osobiście doświadczyli. Co do twojego wężyka widać że nie przewertowałeś dokładnie tego forum. Powodem jest zaworek zwrotny który prawdopodobnie jest/był zapchany. Najlepsze rozwiązanie - wyjąć zaworek zwrotny i po kłopocie.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #16

  • Powalla
  • Powalla Avatar
"Zastosowanie:
Oczyszczacz dodawać przy każdym tankowaniu paliwa. Do wszystkich silników benzynowych. 150 ml wystarcza na 75 l benzyny."
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #17

  • Arturo
  • Arturo Avatar
kusy napisał:
Idąc tropem TomHala użyj tego środka.



Kusy, a ten środek wlewasz do paliwa?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #18

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
TomHal napisał:
kusy napisał:
Zrobiłbym tak jak sugeruje Skygge.Pompka terkocze,czyli brakuje jej paliwa. Przyczyną może być przytkany kranik,lub brak odpowietrzenia baku.
Kusy kranik to jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale brak odpowietrzenia baku??? Przy braku odpowietrzenia baku terkocząca pompka? Jak masz zawalone odpowietrzenie to przy dobrze pracującej pompce bak mu by wpadł do środka! I to dodatkowo po kilkunastu kilometrach.
PS. Sprawdź jeszcze zawieszający się zaworek w komorze pływaka.

Wątpie żeby pompka miała taka siłe żeby zassała zbiornik..Miałem taki sam problem przy poprzednim motocyklu, zapchany wężyk odpowietrzający, pompka terkotała, brakowało paliwa, 15min przerwy i mogłem jechac dalej...i za chwie to samo..Problem się rozwiązał gdy jeździłem w ramach testów z otwartym zbiornikiem(dobrze że nie pale), poźniej zrobiłem dziurki w uszczelce przy korku i było ok..bo rurki w żaden sposób nie mogłem niestety przepchać..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #19

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
kusy napisał:
Zrobiłbym tak jak sugeruje Skygge.Pompka terkocze,czyli brakuje jej paliwa. Przyczyną może być przytkany kranik,lub brak odpowietrzenia baku.
Kusy kranik to jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale brak odpowietrzenia baku??? Przy braku odpowietrzenia baku terkocząca pompka? Jak masz zawalone odpowietrzenie to przy dobrze pracującej pompce bak mu by wpadł do środka! I to dodatkowo po kilkunastu kilometrach.
PS. Sprawdź jeszcze zawieszający się zaworek w komorze pływaka.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 9 lata 1 tydzień ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 1 tydzień ago #20

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Dmuchnij w rurkę przy baku,oraz wężyk.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.033 s.
Zasilane przez Forum Kunena