wemar napisał:
1. Jaki olej masz zalany? Może poślizg to nadal wina oleju? Czy efekt występuje też na rozgrzanym silniku?
2. Czy masz silnik z jakimiś modyfikacjami, które mogły podnieść moment obrotowy?
3. Docisk Barnetta nie wymaga wymiany tarcz. Mam ten docisk i fabryczne tarcze - sprawuje się znakomicie, szczególnie poprawiło się wyczucie sprzęgła. Cena fabrycznych tarcz nie bierze się z sufitu i z pewnością nie są gorsze od akcesoryjnych dostępnych za 50% ceny.
4. Zestaw Barnetta naszybciej i najtaniej dostaneisz tutaj
shop.vn-teile.de/product_info.php?info=p4680_yamaha-coil-spring-clutch-conversion-kit.html
Wemar,doradź chłopie czy inwestycja w cały zestaw Barnetta (docisk,tarcze,przekładki) to w moim przypadku dobry pomysł ?
Sprzęgło mam wymienione jakiś czas temu na EBC,ale tylko same tarcze i sprężynę,bo przekładki były nie naruszone. Czy w obecnej sytuacji sprawuję się do końca dobrze ,to na razie trudno wyczuć,ale jest pewne,że długo nie pociągnie,i tak myślę nad Barnettem.
Chodzą mi po głowie jeszcze tłoki PR,a one dodatkowo obciążą już mocno wysilone sprzęgło,do tego jeszcze cewki Dyna i świeczki.....ale to na spokojnie.
Mam możliwość kupienia całego zestawu za ok 1200 pln na ebay-u,i tak się zastanawiam.
Druga opcja to kupić sam docisk,a tarcze założyć nowe oryginalne.....przekładki by zostały.
Trzecia sprawa dotyczy sprężyn docisku,bo Kusy pisał,że kupił z miększymi sprężynami....a jak u Ciebie wygląda ta kwestia