UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Pytanie o wolne obroty

Pytanie o wolne obroty 5 lata 9 miesiąc ago #1

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 273
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
Może sie zdarzyc,że napiecie z takiej "ceweczki" bedzie za słabe do uruchomienia obrotomierza.
Wtedy mozna połaczyc wyjście z cewki (szary lub czerwony) z obrotomierzem.bez obaw! wejscie kazdego obrotomierza to kondensator o niewielkiej pojemności i wartości min 5kV na przebicie..Natomiast trzeba uważać
aby nie zrobic na tym kablu zwarcia z masą,bo usmaży sie cewkę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 9 miesiąc ago #2

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Nie ma głupich pytań, nieraz są tylko głupie odpowiedzi B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 9 miesiąc ago #3

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Panowie, wielkie dzięki!!! :piw:

Wychodzi na to, że moje pytanie nie było tak całkiem z,,, :du:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 9 miesiąc ago #4

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Pytałem w pracy kolegów z wydziału pomiarowego-komórka zajmująca się wszelkimi zakłuceniami pochodzącymi od dużych silników elektrycznych którzy stwierdzili że tak znikoma ceweczka zbierająca impulsy od przewodu WN nie wpłynie na resztę wiązki elektrycznej.
Dla pewności zalecają montaż przewodu w weżyku silikonowym przed spieciem z wiązką kabli.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 9 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 9 miesiąc ago #5

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Czujnik wykrywa pojawienie się pola elektromagnetycznego. Poprzez owinięcie przodu kilka razy na PWN robi się taka mała cewka, i przez umieszczenie cewki w polu elektromagnetyczny generuje się napięcie.
Napięcie generowane jest w przewodzie czujnika, przewod znowu ma swoją izolacje wiec przebicia do instalacji motocykla nie będzie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #6

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Pytanie bardziej z...dupy, bo nie jestem biegłym "elektro-magikiem" ale wiem, że z prądem to nie ma żartów B)

Kupiłem ten "rekomendowany" chiński wynalazek z przesyłką za całe 32PLN. Pytanie brzmi - skoro to cudo zlicza liczbę zapłonów na podstawie wysoko napięciowych impulsów elektromagnetycznych, w związku z czym jakieś napięcie generowane jest w przewodzie czujnika, to czy umieszczenie tego przewodu z czujnika w bezpośrednim styku z innymi przewodami "niskiego" napięcia nie spowoduje jakiegoś "zawirowania mocy" w oryginalnej instalacji?

Przewód czujnika to ma grubość instalacji raczej też z...dupy :oj:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #7

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
Na ile masz je ustawione :mysli:

Nie mam niestety pojecia bo nie mam jak zmierzyc B) :mysli:
Ale na pewno wolniej niz instrukcja i zdrowy rozsadek :aniol:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #8

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Właśnie wróciłem ze zlotu. Jeszcze w garażu ustawiłem wyższe obrót na ucho. Jak dojechałem to sprawdziłem czujnikiem. Było na ok. 750. Doregulowałem do 850. I przyznam się, że o wiele lepiej mi się jechało w paradzie i później do domu. Brzmienie na wolnych jest do zniesienia - taka lokomotywa spalinowa na bocznicy. Jednak o wiele lepiej mi się jechało. W paradzie dwójka wbita i bez szarpania do przodu. A przy normalnej jeździe też jakby się lepiej zbierał.

Dziękuję Wam za informacje.

P.S. patrzcie jak się super Yamaszka przy wyjeździe na paradę prezentowała
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #9

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
majkelpl napisał:
pinhead napisał:
zapalanie bez gazu rozgrzanego silnika nie było takie proste

Nie mam z tym najmniejszego problemu :aniol:
Poza tym ..... ile on na tych wolnych pracuje ? na swiatlach troche ?

Na ile masz je ustawione :mysli:
Ja na ori gaźniku przy nisko ustawionych wolnych obrotach miałem często problem z odpaleniem bez wykorzystania manetki. Jak podniosłem obroty o ok. 100-150 problem znikł B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #10

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
zapalanie bez gazu rozgrzanego silnika nie było takie proste

Nie mam z tym najmniejszego problemu :aniol:
Poza tym ..... ile on na tych wolnych pracuje ? na swiatlach troche ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #11

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
To by się zgadzało, bo mam założone trąbki pneumatyczne. Dzięki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #12

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
gmoto.pl/licznik-motogodzin-indukcyjny-z-obrotomierz-promx,98575.html

Kabel jako czujnik owijasz wokół przewodów WN i wszystko w temacie.

Wojtas72 napisał:
Myślę o zaopatrzeniu się w taki przyrząd, możesz podać jakieś namiary jeżeli jest to dostępne dla ludzkości B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #13

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Robert, gratuluję pierwszego miejsca :polew:
robert_p napisał:
Zgubiłeś albo nie miałeś "trąbki" :) RS 1700 ma dwa klaksony. Jeden z przodu drugi właśnie w tym miejscu.

Tutaj widać---> www.moto-opinie.info/imagedb/9887-yamaha-xv-1700-road-star-silverado.jpg
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #14

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
W tym miejscu znajdował się jeden z dwóch klaksonów.
W oryginale jeden jest z przodu, a drugi właśnie w tym miejscu, ( dźwięk dwutonowy), brzmi to jak klakson w samochodzie.


Bartek.Widawski napisał:
Jeszcze mam jedno pytanie, a szkoda zakładać osobny wątek na to.
Co tu było? Co zgubiłem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #15

  • Hipis
  • Hipis Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 629
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 3
Zgubiłeś albo nie miałeś "trąbki" :) RS 1700 ma dwa klaksony. Jeden z przodu drugi właśnie w tym miejscu.

Tutaj widać---> www.moto-opinie.info/imagedb/9887-yamaha-xv-1700-road-star-silverado.jpg
i tutaj chyba lepiej ---> domotocykli.pl/boomerang-frame-trim-for-road-star.html
Czyń miłość a nie wojnę :)
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez Hipis.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #16

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Dziękuję Panowie za odpowiedzi i opis łożyskowania wału, które przemówiło do mnie.
Jakoś to będę musiał przeboleć, że będą wysokie obroty jałowego.
A stosunkowo długo mój pracuje na jałowym, bo jak wracam z przejażdżki, to lubię zapalić papierosa i delektować się brzmieniem na wolnych.

Spróbuję się przyzwyczaić do 850 rpm.

Jeszcze mam jedno pytanie, a szkoda zakładać osobny wątek na to.
Co tu było? Co zgubiłem?
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #17

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Kupiłem przez alle..
Szukaj pod hasłem "licznik motogodzin".
Wszytskie są tak samo chińskie wiec nie ma co przepłacać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #18

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
longjohn napisał:
Silnik yamahy jest całkowicie skonstruowany na łożyskach ślizgowych, Przy 650 0br i nagrzanym silniku
cisnienie oleju może spaść tak nisko,że dojdzie do uszkadzania łożysk,nie mówiąc o rozrzadzie i powierzchni krzywek.Sam po podłączeniu manometru sprawdzałem to na swoim motocyklu.Mysłę ,że wartośc 800 0br
jest już krytyczna. Jedyna korzyścia jest inny odgłos pracy silnika. Czy dla takiego bajeru chcesz ryzykowac zatarcie silnika?
Dla twojej informacji : w HD wszystkie łożyska są toczne! Bardziej odporne na niskie cisnienie oleju.
I dlatego h-e moga chodzic tur -tur wolniutko
Widzę Johnie że cały czas jesteś czujny :hel:
Masz całkowitą rację co do zagrożeń dla naszych silników wynikających z zaniżenia obrotów biegu jałowego.
Pytanie tylko ile nasze silniki pracują na takich obrotach aby doszło do zatarcia?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #19

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Bartek.Widawski napisał:
Do pomiaru wykorzystałem licznik motogodzin. Sprawdzam zawsze na przewodzie zapłonowym 1 i 4.
Testowałem dokładność na BMW, gdzie był obrotomierz i mniej więcej się zgadzało.
Myślę o zaopatrzeniu się w taki przyrząd, możesz podać jakieś namiary jeżeli jest to dostępne dla ludzkości B)
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie o wolne obroty 5 lata 10 miesiąc ago #20

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 273
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
Silnik yamahy jest całkowicie skonstruowany na łożyskach ślizgowych, Przy 650 0br i nagrzanym silniku
cisnienie oleju może spaść tak nisko,że dojdzie do uszkadzania łożysk,nie mówiąc o rozrzadzie i powierzchni krzywek.Sam po podłączeniu manometru sprawdzałem to na swoim motocyklu.Mysłę ,że wartośc 800 0br
jest już krytyczna. Jedyna korzyścia jest inny odgłos pracy silnika. Czy dla takiego bajeru chcesz ryzykowac zatarcie silnika?
Dla twojej informacji : w HD wszystkie łożyska są toczne! Bardziej odporne na niskie cisnienie oleju.
I dlatego h-e moga chodzic tur -tur wolniutko
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez longjohn. Powód: błąd orto...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Bartek.Widawski
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.048 s.
Zasilane przez Forum Kunena