UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pierwszy długi wypad kłopot

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #1

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Wywalenie power Comandera w moim przypadku to nie taka łatwa sprawa. Poprzedni właściciel zmieniając oryginalne wydechy wywalił sondy a w instalację wsadził jakieś emulatory. Właśnie wróciłem od magika który to zdiagnozował.ponieeaz mechanik również nie miał dużego doświadczenia z pc to jedynie z oficjalnej strony ściągnął mapę z podobnym akcesoryjnymi filtrem i tłumikami. Teraz będę testował .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #2

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Żadnych błędów nie wykazuje .
Jak dobrze czytam instrukcje to błąd powoduje zapalenie kontrolki checki engine ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #3

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 872
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 4
Metal , nie sprawdzilem :oj:

Hubert , idź za radą longjohna i wywal to ustrojstwo które moim zdanie jest potrzebne jak starej ku...ie dziecko. Chociaz ludzie mają i chwalą ,moje zdanie jest jakie jest. Jeśli to nie pomoże to tylko komp i osoba co to ogarnia da radę. Napisz czy coś się zmieniło.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #4

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 265
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
Filtr powietrza (KN) ma minimalne znaczenie.Podobnie tłumiki.Chyba kolego,że uszkodziły ci sie sondy Lambda lub cie maja dobrego kontaktu..
Ponadto zobacz czy ci żadnego błędu nie pokazuje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #5

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Tylko czy odpięcie samego pc i pozostawienie na oryginalnym sterowniku z akcesoryjnymi tłumikami i filtrem powietrza ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #6

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 265
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
Mam tez xv17 na wtrysku.Moto zapieprza 110 mil bez wysiłku. srednio pali 5 -5.8.
Wez no odłącz ten PC i zobacz co będzie sie działo.Wtedfy bedziesz wiedział czy to PC czy który z czujników ,czy sam PC .Obejrzyj świece ,zobacz czy działaja obie w kazdym
cylindrze. Wada może tez leżec po stronie pompy paliwa i wtryskiwaczy.
Prawda jest tez taka,że oszukiwacze typu PC powoduja wzbogacanie mieszanki i większe zużycie paliwa i silnika. twój wybór. lepiej kupic xv1,9 ma to 100 KM
i jedzied szybciej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 1 tydzień ago #7

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Hubert1234 napisał:
Myślę czy nie wgrać nowej mapy ze strony power Comander V dyna jet. Niestety nie mam żadnego z tym doświadczenia . Natomiast udało mi się zainstalować program na kompie i połączyć z motorem. Może ktoś z kolegów używa pc i podpowie ? :jahu:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 2 tygodni ago #8

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Myślę czy nie wgrać nowej mapy ze strony power Control dyna jet. Niestety nie mam żadnego z tym doświadczenia . Natomiast udało mi się zainstalować program na kompie i połączyć z motorem. Może ktoś z kolegów używa pc i podpowie ? :jahu:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 2 tygodni ago #9

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 933
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
No cóż,w przypadku silnika na wtrysku sprawa jest bardziej złożona ze względu na elektronikę. Jest m.in kilka czujników sterujących jednostką centralną więc raczej zdalnie nikt Ci tego nie sprawdzi. Trzeba w realu dokonać oględzin. Co innego gaźnik. Tutaj sprawy są dużo prostsze B)
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 2 tygodni ago #10

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Filtr wyczyściłem detergentem i naoliwilem . Nic nie pomogło . Myślę czy power Comander się nie przesterował ?. Choć internet mówi że pc powinien mieć pamięć ustawień .
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 1 tydzień ago przez Hubert1234.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 2 tygodni ago #11

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 933
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Lord Zed napisał:
Gaźnik czy wtrysk?

Lordzie, w Powitalni przywitałeś Kolegę więc chyba czytałeś Jego post... B)
Silverado 2013 to raczej wtrysk...
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 2 tygodni ago #12

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 872
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 4
Gaźnik czy wtrysk? Sprawdziłbym czy filtr nie zaolejony/zabrudzony nie blokuje przepływu powietrza.Wtedy jeździsz jak na lekkim ssaniu,stąd to spalanie.Taka luźna sugestia.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy długi wypad kłopot 1 miesiąc 2 tygodni ago #13

  • Hubert1234
  • Hubert1234 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 16
  • Oklaski: 0
Witam
Od zakupu gwiazda sprawowała się super. Jeździła dobrze, spalanie ok 6 l.
Natomiast kilka dni temu w trasie zaczęła nierówno gadać i nawet raz zgasła. Jednak wszystko się unormowało i dojechałem do domu ok 400 km.
Zacząłem szukać przyczyny tego stanu rzeczy i po zdjęciu filtra powietrza zobaczyłem że gumowy łącznik filtra z kolektorem ssącym jest rozerwany po obwodzie na ok 6 cm. Dorobiłem nowy z wzmacnianej rury gumowej i po założeniu wszystko wydawało się ok. Dopiero przy tanlowaniach zauważyłem że spalanie wzrosło do ok 10 l/100 km. W motorze zainstalowane są :
Power comander V (dyna jet).
Tłumiki freedom performance
Filtr baron
Podpowiedzcie co robić
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.046 s.
Zasilane przez Forum Kunena