UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zawory

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #81

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
NightRider napisał:
dokręcimy główkę ramy bo coś mi stuka z leka.

A probowales na razie dokrecic ta duza nakretke na polce ?
Moze to Ci troszke pomoze jak i mi pomoglo ....
3/4 obrotu bylo luzu i teraz jest git.
Reszte prac bede wykonywal w zimie jak Waldemar pojdzie lulu B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #82

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Super, No to bardzo super, Wykrzyknik daj tylko znać wyregulujemy zawory i dokręcimy główkę ramy bo coś mi stuka z leka. Przed wyjazdem do Prudnika trzeba co nieco sprawdzić. Z tymi zaworami to hipohondria i podobno każdy wildek klepie zaworami jak nie klepie to znaczy że zawó jest zblokowany jak to było u Wykrzyknika ale myślę że od przybytku głowa nie boli. Jak wyreguluję zawory to dam znać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #83

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
:woohoo: :woohoo: :woohoo: cool :woohoo: :woohoo: :woohoo: Polo ale kącik poezji to w innym miejscu :laugh:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #84

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Night mi dzisiaj przyszły graty do głowicy, jutro lub po jutrze mam nadzieję będziemy z Sylwkiem składać moją. Będziemy regulować zawory przyjedź wyregulujemy i Twoje :-)
Jak by co dzwoń 504-091-201
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #85

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Bo polska jezyka to trudna jezyka :woohoo:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #86

  • Bogdan
  • Bogdan Avatar
:laugh: Tak ,Ja wiedzeć o taka transpirator i sie nezlei usmiac .

Zdrwiampo :silly:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #87

  • Polo
  • Polo Avatar
Bogdan napisał:
...a dla nieznających ? :(

... pozostaje translator który wypluwa coś takiego :

niespodzianka (zdziwienie) z nowym *Yamaha* Drogowa Gwiazda jest nie co (żeby; który) swój silnik był udoskonalany i powiększył (powiększony) *1670cc* używający (używanie; przyzwyczajający się) składniki od *Warrior*. co. niespodzianki (zdziwienie) są ile jeszcze stały co (żeby; który) dodatkowy *68cc* wyrabia silnik czuć i inne zmiany *Yamaha* wyrobił (wyrobiony) do *bike* i niektórzy (pewna ilość; niedużo) to nie wyrabiało. spędzamy większą część dnia jadący wczesna produkcja 2004 Drogowa Gwiazda dla tego sprawozdania, i przybywał daleko zasugerował (odcisnął) przez zmiany który są obydwa bardziej (więcej) subtelny i bardziej (więcej) wywołujący głębokie wrażenie niż nasz pierwszy (najpierw) *glance* przy *bike* . będziemy mieć skończona próba Październik (październikowy) wydanie (wynik) historia okrycia w *Motorcycle* *Cruiser* magazyn (czasopismo). lubimy nowy forma dla odlewania (lany) koła. Nowy front (przedni; na czele) hamulec *calipers* i drogi (podkładka) ulepszył przerywanie (zatrzymywanie się) możności (siła) i kierowanie (kontrolować; kontrolowany; kontrola). co *Yamaha* włączałby (zarejestrować) zastrzyk paliwa kiedy to zwijało (potoczył się) technologię od *Warrior* do Drogowej Gwiazdy. Zamiast, to zatrzymywało (pozostał) z pojedynczym 40 mm *carburetor*, oczywiście dlatego że klienci one woleli (mianował) prostotę i strojący uwalniać (rozluźniać; z łatwością; łatwość) takiej konfiguracji. Oczywiście, co (żeby; który) także pomógł (otrzymywać pomoc) utrzymują cenę (wartość) na dół, rozdzielać (część) rozsądku co Drogowa Gwiazda, teraz nominalnie 1700, przybywa w przy tej samej cenie (wartość) jak (ponieważ) pierwotny (oryginał) *1602cc* wersja. Jednak, nowy *bike* ma zaprojektowany ponownie *airbox* z większa ilość (bardziej; więcej) pojemność, który oczywiście ulepsza oddychanie. *Yamaha* ma także *juggled* odwzajemniający (odwzajemnienie) skupia w *pushrod* pociąg (tren) zasuwy i *beefed* pewna ilość ustrojów (budowa) które popierają to pozwalać zrewidowanemu silnik (maszynowy) *rev* mały (niewielka ilość; trochę) wyższy (wyżej) i otrzymują (dostawać; rozumieć) do *rev* *limiter* trochę bardziej (więcej) łagodnie niż poprzedzająca wersja. Z dłuższym *cam* czas trwania, wyższy (wyżej) ściskanie, krótszy (krócej) spódnica *pistons*, i podwójne korki w dodatku do dodatkowego *68cc* (który pcha to wyżej *100-cubic-inch* oznaczać (marka; poziom) ), *bike* czuje dostrzegalnie silniejszy od linii (wiersz). Cylinder (cylindrowy) finansowy był zrewidowany dla lepszego ochłodzenia też. Drogowa Gwiazda *Silverado* otrzymywał (dostał się) wszystko jedno udoskonalenia jak (ponieważ) zasadniczy Droga (drogowy) Gwiazda. najwięcej (najbardziej; największa część) sprawiający przyjemność (przyjemny; sprawianie przyjemności) różnica (odróżniać) jest szczytowy, gdzie to biegnie (przesuwa się) zza *revs* bardziej (więcej) łagodnie i ciągnie dłuższy (więcej) zanim wy potrzebujecie zmieniać (przesuwać). Na dodatek, *Yamaha* dawał 1700 wyższy pierwszy współczynnik mechanizmu potem obniżył (obniżony; opuścił) ogólny współczynnik z lekka, który kładzie całe mechanizmy bliższy (bliżej) razem. Te zmiany wyrabiają *first-to-second* zmieniają (przesuwać) mniejsza ilość (mniej) susu i wykluczał naszą tendencję zderzać się z *rev* *limiter* w pierwszym. Dlatego że silnik (maszynowy) *revs* wyższy (wyżej), z lekka wyższy (wyżej) silnik (maszynowy) szybkości na szosie są w najmniejszym stopniu *troublesome*, nawet jeżeli wy zauważacie & (oni). Z *horsepower* i *torque* powiększenia od 15 procentu albo tak (więc), wy otrzymujecie (dostawać; rozumieć) *crisper* mija (przecina; przejścia; przełęcze) przy szybkościach szosy. Ten (to) roczny cały silniki są namalowane czarny. jest Północą *Silverado*. charakter silnika jest faktycznie niezmieniony, jednak. To czuje, odpowiada, i brzmi ten sam. *drivetrain* pozostaje *admirably* bez uderzenia, i jeden raz (jeżeli) silnik jest ciepły, *throttle* odpowiedź (echo) jest wspaniała. Zmiany są pozytywne i oświetlać (światło; lekki; zapalać). końcowy pas (strefa) przejażdżki jest silniejszy jeszcze węższy. Pomimo dodawanego przeniesienia i możność (siła; dostarczać energii elektrycznej), 48- stopnia silnik kontynuuje (przedłuża) rzucać wyzwanie umowie, odmawiający *vibrate* znacząco pomimo nieobecności *counterbalancer*. Tylko przy (blisko; bliższy) gdzie *rev* *limiter* wchodzi do gry (sztuka) robi wibracja stają się wydaniem (wynik). My byliśmy zdziwioni co *Yamaha* z lekka przebudowywał *ergonomics*, który były już znakomity. Jednak, zmiany są całymi pozytywnymi. Tu jest nowym siodłem, z *roomier* i *flatter* jeździec porcji, proponujący (ofiarujący; proponowanie; ofiarowanie) nawet większa ilość (bardziej; więcej) giętkość w jeździe konnej pozycji (stanowisko). *handlebar* podnosi się (umieszcza; instalacja) z lekka inaczej, ale nie jest nadmiernie szeroki i wygięcia (wygina) tak (więc) jak (ponieważ) być wygodny na szosie i posłusznym podczas obrotów (zmiana) pełnozamka. *floorboards* teraz pływanie izolować jaki wibracja mógłby powstawać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #88

  • Bogdan
  • Bogdan Avatar
...a dla nieznających ? :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #89

  • vpower
  • vpower Avatar
Polo napisał:
krzych1200 napisał:
browar bedzie i to nie jeden...ale dlaczego zastosowano inna krzywke ?

bo np stwierdzili że się tylni cylinder za bardzo się grzeje ,
więc zmienili fazy rozrządu coby dać odpocząć tylniemu garnkowi,

a może dlatego żeby mieć mniej równomierną pracę na jałowych obrotach , coby uzyskać piekniejsze "patataj .patataj " z wydechów,

trzeba by napisać do yamahy , może odpowiedzą
No to teraz wiem czemu on tak nierowno pracuje. Zaczyna pracowac rowno przy wyzszych obrotach - glory alleluja.:) Zastanawialo mnie to bo faktycznie tylni gar inaczej pracuje niz przedni przy 1,7. Roznic pomiedzy 1,7 an 1,6 jest wbrew pozorom bardzo duzo. Ponizej link do artykulu dla znajacych angielski.
www.motorcyclecruiser.com/newsandupdates/2004_yamaha_road_star_1700/index.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #90

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Coraz bardzoiej mi stukacją zawory. Czy to możliwe żeby w krótkim okresie czasu zawory załeły wydawać dwarazy głośniejsze dzwięki? Gdzie w warszawie szybko mogę ustawić zawory. Tylko nie mówcie że w serwisie Yamahy po przeczytaniu wszystkich postów na forum straciłem zaufanie do serwisów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #91

  • Polo
  • Polo Avatar
krzych1200 napisał:
browar bedzie i to nie jeden...ale dlaczego zastosowano inna krzywke ?

bo np stwierdzili że się tylni cylinder za bardzo się grzeje ,
więc zmienili fazy rozrządu coby dać odpocząć tylniemu garnkowi,

a może dlatego żeby mieć mniej równomierną pracę na jałowych obrotach , coby uzyskać piekniejsze "patataj .patataj " z wydechów,

trzeba by napisać do yamahy , może odpowiedzą
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #92

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
browar bedzie i to nie jeden...ale dlaczego zastosowano inna krzywke ?
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #93

  • Polo
  • Polo Avatar
NightRider napisał:
Zawory zaworami warto by je sprawdzić po sezonie ale z tym gaźnikiem to rzeczywiści są problemy jak słucham że innym wildek pali 5 i pół litra na setkę to mi się włos siwy na skroń rzuca mój pali ponad 8 i coś trzeba z tym zrobić. Czy ktoś mółby poradzić jak? czy sam to mogę zrobić? czy muszę pojechać do serwisu?

coś musisz zrobić , mi spalił 4,8 na trasie w Bieszczady i spowrotem , 2 osoby + bagaż , predkości średnio 100km/h, nigdy ponad 120.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #94

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Zawory zaworami warto by je sprawdzić po sezonie ale z tym gaźnikiem to rzeczywiści są problemy jak słucham że innym wildek pali 5 i pół litra na setkę to mi się włos siwy na skroń rzuca mój pali ponad 8 i coś trzeba z tym zrobić. Czy ktoś mółby poradzić jak? czy sam to mogę zrobić? czy muszę pojechać do serwisu?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #95

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
marek napisał:
NightRider napisał:
Z tymi zaworami to grubsza sprawa. Sam ich nie ustawię a do tego doszedł jeszcze gaźnik do ustawienia. Poczekam więc do końca sezonu i wstawię moto do servisu. W moim wildu spalenie na poziomie 8-9 l. na setke ale to dla tego ze nie lubię wolno jeździć a może dlatego że za barzo na bogato ustawiony gaźnik?
Co to znaczy bogato ustawiony gaźnik?Ja mam 1,7 puste wydechy filtr K&N i też wolno nie pomykam ale spalanie mam na poziomie 7l :woohoo:
Ja miałem bogato ustawiony gaźnik :-) Co to znaczy, skład mieszanki wyregulowany jest tak, że dostaje więcej paliwa niż przy standardowych ustawieniach. Skład mieszanki wyregulowany jest przy tym tak ,że moto pracuje prawidłowo. Dzięki czemu moto dostaje sporo więcej paliwa niż normalnie.
night jesteś większym hipochondrykiem niz ja. Nic ci tam w tym silniku nie klepie, gaźnik fakt można by przeregulowac. Mistrza od regulacji gaźników znajdziesz w Motostylu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #96

  • Bogdan
  • Bogdan Avatar
Polo napisał:
Bogdan napisał:
krzych1200 napisał:
Browara stawiam jak ktos odpowie na te zagadkę:
dlaczego w silniku 1600 wszystkie laski popychaczy zaworów(4 szt).sa tej samej długosci,a w silniku 1700 jedna jest inna .O ile pamietam ssąca na tylnym kotle.

Hmmm............ ,orłem mechaniki to ja nie jestem ale podejrzewam ,że chodzi o temperaturę tylnego garka ,który to garnek ma słabsze chłodzenie z racji umiejscowienia . W grę wchodzi rozszerzalność cieplna czy jakoś tak ? Różnica może też wynikać z wysokości skoku tłoka ,ale tego nie wiem ,czy cylindry w 1700 są wyższe czy szersze od 1600. B)

Cylindry są takie same na wysokość , różnią się średnicą dziury tylko.

A że popychacz od zaworu ssącego na tylnim garnku jest dłuższy to wynika z tego że w 1,7 krzywka rozrządu ssania jest inna dla tylniego cylindra niż dla przedniego. Wydechowe są identyczne.

......no i przegrałem browara :P Teraz wszczyscy wiemy dla czego ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #97

  • Polo
  • Polo Avatar
Bogdan napisał:
krzych1200 napisał:
Browara stawiam jak ktos odpowie na te zagadkę:
dlaczego w silniku 1600 wszystkie laski popychaczy zaworów(4 szt).sa tej samej długosci,a w silniku 1700 jedna jest inna .O ile pamietam ssąca na tylnym kotle.

Hmmm............ ,orłem mechaniki to ja nie jestem ale podejrzewam ,że chodzi o temperaturę tylnego garka ,który to garnek ma słabsze chłodzenie z racji umiejscowienia . W grę wchodzi rozszerzalność cieplna czy jakoś tak ? Różnica może też wynikać z wysokości skoku tłoka ,ale tego nie wiem ,czy cylindry w 1700 są wyższe czy szersze od 1600. B)

Cylindry są takie same na wysokość , różnią się średnicą dziury tylko.

A że popychacz od zaworu ssącego na tylnim garnku jest dłuższy to wynika z tego że w 1,7 krzywka rozrządu ssania jest inna dla tylniego cylindra niż dla przedniego. Wydechowe są identyczne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #98

  • marek
  • marek Avatar
NightRider napisał:
Z tymi zaworami to grubsza sprawa. Sam ich nie ustawię a do tego doszedł jeszcze gaźnik do ustawienia. Poczekam więc do końca sezonu i wstawię moto do servisu. W moim wildu spalenie na poziomie 8-9 l. na setke ale to dla tego ze nie lubię wolno jeździć a może dlatego że za barzo na bogato ustawiony gaźnik?
Co to znaczy bogato ustawiony gaźnik?Ja mam 1,7 puste wydechy filtr K&N i też wolno nie pomykam ale spalanie mam na poziomie 7l :woohoo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #99

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Z tymi zaworami to grubsza sprawa. Sam ich nie ustawię a do tego doszedł jeszcze gaźnik do ustawienia. Poczekam więc do końca sezonu i wstawię moto do servisu. W moim wildu spalenie na poziomie 8-9 l. na setke ale to dla tego ze nie lubię wolno jeździć a może dlatego że za barzo na bogato ustawiony gaźnik?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zawory 14 lata 9 miesiąc ago #100

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
mnie tez sie wydaje ze chodzi o temperature,ale podejzewam ze w 1.6 jest taka sama.tak wiec ???
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.050 s.
Zasilane przez Forum Kunena