Rocker napisał:pinhead napisał:Witam wszystkich..
Nie mogę poradzić sobie z regulacją RS. 1600 zmieniłem wydechy na Cobre,mają wkładki delikatnie wygłuszające ni i filtr KN okrągły o średnicy 15 cm, po zapaleniu musiał być na ssaniu ale po dodaniu gazu dusił się,wykręcałem i wkręcałem PMS na różne sposoby ale nic,ale w końcu zakleiłem taśmą 3/4 dopływu powietrza przez filtr,praca wyrażnie się poprawiła,ale tak nie może być :angry: .Jak ma ktoś jakiś pomysł to z gory dziękuję.... ;)
A co masz w gaźniku? Jeśli fabrykę to z takim filtrem i wydechem nie obędzie się bez zmiany dyszy i iglicy.
1. Scaliłem temat w wątku już poruszanym. Proponowałbym najpierw prześledzić kilka postów co do regulacji gaźnika, co dysz jak i PMS-a i filtra powietrza. Wiem że człowiek jest leniwy i za bardzo się nie chce ale czasami dobrze jest sobie najpierw wyrobić pewne wyobrażenie po to chociaż aby wiedzieć o co się chce zapytać.
2. Co do samego zapytania. Robiłeś już to kiedyś? Jeżeli tak, to jakoś damy radę jeżeli nie, proponowałbym nie eksperymentować na czuja. Można szybciej spieprzyć niż coś naprawić a wtedy to nawet i dość drogo wychodzi. Zaślepianie w sztuczny sposób filtra dowodzi że masz za ubogą mieszankę jak na te akcesoria lub stan paliwa w komorze pływaka jest za niski co powoduje podawanie niedostatecznej porcji paliwa.
3. Do Rocker-a - nie zgodzę się z tobą. Mam K&N-a, wolne Bub-y i oryginał gaźnik bez ulepszeń i bez dodatków. Ustawione i chodzi bez problemów. Opisywałem to bodajże przy Twoich zapytaniach co do Twojego wysokiego spalania. Tym bardziej jestem zwolennikiem oryginalnego gaziola jeżeli chodzi o 1600-kę chyba że mówimy o oryginalnym zestawie tunningowym Yamahy. Ale ten bagatela kosztuje ponad 2000 dolców.