UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Regulacja gaźnika 1600

Odp: O:Regulacja gaźnika 1600 12 lata 9 miesiąc ago #1

  • max power
  • max power Avatar
ups...to sorki dla Pana Cuby....:)
chcialem tylko pomoc ....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Regulacja gaźnika 1600 12 lata 9 miesiąc ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
max power napisał:
a tu cos dla niesfornego (CUBY) zdjecie gdzie jest PMS
tidyville.roadstarclinic.com/muckarb.html

Kolego ale ten "niesforny" Cuba pytał o ustawienie ponad rok temu. Tak dla informacji - podejrzewam że na dzień dzisiejszy jest na etapie doradzania innym jak najlepiej ustawić gaziol bez zbędnego czytania w Roadstar Clinic. :zab:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Regulacja gaźnika 1600 12 lata 9 miesiąc ago #3

  • max power
  • max power Avatar
witam panowie mam krutkie pyt. ktore jusz padlo ale od dwoch dni szukam odpowiedzi (ktora jusz tu kiedys widzialem ale niemoge jej namierzyc)jak sie odkreca PMS srbke to wiecej dostaje powietrza czy paliwa . Dziekuje za odpowiedz:
Ostatnio zmieniany: 12 lata 9 miesiąc ago przez max power.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 3 tygodni ago #4

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Jak zamnkniety jak otwarty :woohoo:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 3 tygodni ago #5

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Cuba a moze sam byś zrobił taki filmik po podszkoleniu się w/g porad innych kolegów i wstawił na forum. Ty byś się nauczył i innym przydałoby się.
A stare baby to beblają a nie peblają. Trochę rozwagi kolego.
Temat zamknięty.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 3 tygodni ago #6

  • Cuba
  • Cuba Avatar
Witam ponownie
Wrzawa że szok (jak stare baby).
Dla informacji wszystkich: czytać umię , mam Road Stara , wiem gdzie gaźnik, wiem co to śrubokret i śruba, na forum też umię sie poruszać.
Pytanie bylo kakretne czy macie filmik z ustawienia gaźnika?
Nie chodziło mi o wywołanie dyskusji.
Do zrobienia takiego filmu nie potrzeba wiele, wiedzy, aparaty cyfrowego lub komurki i przedewszystkim chęci podzielenia się swoimi umiejętnościami.
Wystarczyło przemilczeć sprawę lub napisac nie.
Peblajcie dalej(stare baby) :angry:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 3 tygodni ago #7

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Wilku piszesz o wstawieniu jakiejś instrukcji... Chciałem usiąśc wczoraj i zeskanowaś ale... nie miałme kiedy. To co moge wszystkim polecić to książkę o której już tu wczesniej pisałem....
Tam jest dokładnie opisane jak dobrac się do zaślepionej śruby PMS... Są opisane objawy usterek i awarii jakie mogą nękać nasze motory...
Cuba nie zachowuj się jak małe dziecko. Zwróciłem Ci uwagę o nie zaśmiecanie forum pytaniami o to samo. Nie zarabiamy na tym, no jeden zarabia :-)
Jednak i Upload a nawet w szczególności on bo to chłop ze zlotym serduchem Ci pomoże, doradzi podpowie.
Nie obrażaj się więc i ne unoś. Pomoc znajdziesz tu na pewno :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #8

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Polo napisał:
PMS odpowiada za skład mieszanki 0-1/4 otwarcia manetki
potem wieksze znaczenie ma położenie iglicy
zaś od 3/4 do full - najwieksze znaczenie ma dysza główna

w zależności gdzie i co chcesz poprawić to tym kręcisz/przestawiasz/wymieniasz

Kwit esensję tego przedstawił Polo. Aby dojść do gaźnika odkręcamy obudowę filtra powietrza znajdującą się po prawej stronie motocykla. Przy demontażu filtra powietrza (oryginalnego) należy pamietać o poluzowaniu obejmy zaciskowej od krućca nałożonego na kołnierz gaźnika. Po zdjęciu obudowy odsłania nam się gaźnik w całej swojej okazałości i możemy w takim położeniu bez problemu dostąpić regulacji śruby PMS, która znajduje się u dołu gaźnika od strony lewej motocykla. Położenie iglicy - przy gaźnikach oryginalnych prawie niemożliwe (brak przewidzianej regulacji) chyba że, za pomocą podkładek a co do dyszy to tutaj już wkraczamy w tunning.
Sama regulacja PMS-em to zabawa w cierpliwość właściela w ciągłym zdejmowaniu i zakładaniu obudowy filtra powietrza, więc jeżeli moto dobrze gada a nie mamy zamiaru z niego robić "rakietu" to lepiej nie zmieniać już dobrze tykającego wehikułu.
Pozdrawiam i życzę miłego dłubania ;)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #9

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Kochanienki, wszystko rozumiem więc jesli można by było zebrać wszystko do kupy i zrobić dokładną instrukcję co i jak nalezy postepować w tej sprawie to jestem za. A tak poza marginesem, to każdy gażnik ma inne ustawienia więc podstawowe czynności można by opisać w podtemacie czy jak tam to zwał.

Oj, emocje mnie poniosły, nie doczytałem do końca Twego posta, pogrzebany oczywiście toporek, tylko mnie szkoda Cuby że się, chyba zraził?
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #10

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Wilku tu nie chodzi o szukanie jednego wątku wśród kilkudziesięciu postów. Cuba zadał konkretne pytanie co do ustawienia gaźnika jako takiego. Temat dość powszechny a jednak mimo wszystkiego cały czas padają te same pytania. Dlatego też aby nie było niepotrzebnego latania do kompa i przewracania postów z góry do dołu swego czasu za poradą bodajże Bogdana stworzyliśmy Dział Techniczny, gdzie wyszczególnione są tematycznie poszczególne elementy motocykla i tam dzielimy się poradami. Jeżeli będziemy teraz na potęgę powielać posty w formie: jak ustawić śrubę PMS inny zaś gdzie znajdę śrubę PMS czy też do czego służy śruba PMS to zauważ że w tym przypadku mamy trzy tematy na które za każdym razem wypadałoby odpowiedzieć albo ... ?
Więc z jednej strony rozumię Twoje intencję z drugiej musimy sami dbać o czystość forum dla lepszego jego przeglądania jak i znalezienia czegokolwiek.
Ponieważ w naszych gwiazdkach montuje się oprócz fabrychnych gaźników również gaźniki tuningowe dobrze jest też odpowiednio i je zaszeregować. Samo zaś ustawienie tak naprawdę niewiele różni się od tego ustawienia które stosowało się nawet przy starych pospolitych Rometach, Simsonach czy WSK-ach.
Topór pogrzebany?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #11

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Tomek, nie wkurzaj się bo jak bym chciał kręcić to bym to zrobił po dokładny przeczytaniu o PMS-e i zajęłoby to trochę czasu - czytanie. A co dokładny opis to dokładna instrukcja co i jak a i można to se druknąć i lukać w tekst co i jak a nie latać do kompa i sprawdzać co jeszcze i czy dobrze. O to mi kaman w tym temacie.

Ps. a tak wogóle to jaka klikam ;) myszką w ,,Tytaj,, w Twoim poście to mnie wywala na strone co bym sie logował.
O co tu biega?
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #12

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Polo napisał:
PMS odpowiada za skład mieszanki 0-1/4 otwarcia manetki
potem wieksze znaczenie ma położenie iglicy
zaś od 3/4 do full - najwieksze znaczenie ma dysza główna

w zależności gdzie i co chcesz poprawić to tym kręcisz/przestawiasz/wymieniasz

I to jest informacja na miarę kufelka. Jak mi przypomniesz to se wypijemy. Czyli za moje kichanie w gaźnik na małych obrotach odpowiada PMS. Przy okazji można dostać dużą akcesoryjną śrubę do której nie potrzebny jest śrubkokręt. Kosztuje w granicach 50-70 zł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #13

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Kurna w dyszel. Leniwe z Was Panie jak fix.
Wklepać w ramce szukania : "Śruba PMS" albo od strony głównej forum zaczynając po koleji: Mój Road/Wild Star - Serwisy/Mechanika - Dział Techniczny - Układ paliwowy - Śruba PMS albo Tutaj
...a w Spale to chyba zrobię dodatkowo godzinę obsługi forum żeby nie było na przyszłość że nie wiedzą jak szukać ;) ;) ;)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #14

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Cuba napisał:
Nie to nie
Łaski bes, Świadczy to tylko o waszym koleżeństwie-być może pracujecie jako spece mechaniory i za takie porady chcecie kasy. Życzę duuuużych zarobków.
Cuba ale o so hodzi, ja też jestem laikiem w sprawach moto poza podstawowymi rzeczami i się nie obrażam na kolegów z forum. Poprostu mają większe doświadczenie w tych sprawach i trza im zaufać a to co się pisze to trza pisać z rozwagą a nie z emocjami.
A tak na marginesie to moglibyście zapodać instrukcję co i jak z tym PMS-em, jak do niej się dostać i wogóle. Tak na przyszłość.
Cuba, glowa do góry, nerwy w konserwy i na trasę, nawijać kilosy czy milesy, jak tam masz na liczniku.
Pozdrawiam.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #15

  • Polo
  • Polo Avatar
PMS odpowiada za skład mieszanki 0-1/4 otwarcia manetki
potem wieksze znaczenie ma położenie iglicy
zaś od 3/4 do full - najwieksze znaczenie ma dysza główna

w zależności gdzie i co chcesz poprawić to tym kręcisz/przestawiasz/wymieniasz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #16

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Eee Cuba czegoś tu nie rozumiem. Człowiek podaje Ci rękę (wskazówkę co do PMS-a - jest tego tam kilkanaście postów z poradami) a Ty tak? Ja np. jestem samoukiem i jak się nie sparzę (patrz post wyżej) i nie zrobię błędu to się nie dowiem jak być powinno. Co do regulacji samego gaźnika to masz dwie możliwości: za pośrednictwem PMS-a i iglicy. Piter napisał że do iglicy podchodzisz od góry zdejmując bak (możesz również wymontować gaźnik) a PMS (o ile nie jest zaślepiony) tak jak już wspomniał Wykrzyknik znajduje się pod gaźnikiem. Reszta to tylko optymalne ustawienie. Powodzenia.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #17

  • Cuba
  • Cuba Avatar
Nie to nie
Łaski bes, Świadczy to tylko o waszym koleżeństwie-być może pracujecie jako spece mechaniory i za takie porady chcecie kasy. Życzę duuuużych zarobków.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #18

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Wracając do pytania Cuby, jest ono jak najbardziej na miejscu.(Chociaż trochę to dziwne że nie wiesz Cuba gdzie jest gaźnik :( )

Ja na przykład ostatnio jak ustawiałem PMS-a (szukając informacji o PMS-ie: wpisz w górnej ramce "szukaj w forum" skrót "PMS" i przyciśnij ikonkę "idź" ) miałem już dość zdejmowania filtra i ciągłego jego zakładania postanowiłem wpakować mały śrubokręcik pod filtr (mam oryginał) i tak go regulować. Efekt końcowy: ponieważ patrzyłem pod filtr (żeby lepiej trafić śrubokrętem) przypaliłem sobie czoło o rurę wydechową a dodatkowo w trakcie tego oparzenia przyparzyłęm jeszcze paluchy które wcisnąłem między gary.
Wniosek: dlaczego nikt mi wcześniej nie powiedział żeby nie wsadzać łba pod filtr :angry: - i dlatego też dobrze jest podzielić się z kolegami swoimi uwagami :woohoo: o nawet się rymło ;)

"Ten który nie popełnia błedów to ten który nic nie robi"
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #19

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Faceci...niepotrzebne te przybliżenia o dupach w temacie .
Cuba poprośił tylko o poradę dotyczącą gażnika,a wy od razu lejecie z grubej rury.
Owszem podoba mi sie co napisał piter, ze po co grzebac jak sie moze bladego pojęcia nie ma.
A ty Wykrzyknik wyluzuj troche.......bo po to to forum jest.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Regulacja gaźnika 1600 14 lata 4 tygodni ago #20

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
;-) Majki nie wiem czy oglądałeś ,,Glębokie gardlo" .... punkt G wcale nie jest między nogami :-) :evil:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.047 s.
Zasilane przez Forum Kunena