UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik Roadstar 1700/regulacja

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #141

  • Janors
  • Janors Avatar
Ok,
fajnie, ze to tak postrzegacie.
To nic trudnego, przeszedłem przez to a to dla was bardzo dobra informacja, bo skoro ja ro i wy...

wiadomosc dla Tomka:

jak chodzi dobrze, nic nie ruszaj, ale jak chesz ...
no cóż Ty jestes panem Shreka! :bez: :yee:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #142

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Janors, niech Ci Bóg wynagrodzi za to info spalaniem skutera a osiągami Warriora :laugh: Oby tylko mechanik miał w sobie na tyle pokory, by posłuchać. Bo częściej reagują inaczej - ksiądz nie będzie mi gadał, jak mam naprawiać :evil:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #143

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Janors - cenna informacja! Sam z niej skorzystam kontrolując czy aby u mnie wszystko OK. ja to jestem z gatunku nie ważne że dobrze chodzi, muszę i tak wiedziec dlaczego ;)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #144

  • Janors
  • Janors Avatar
Prałat!

czujnik połozenia przepustnicy sam ustawisz.
Potrzebny jest miernik elektryczny z wyswietlaczem.
Cała epopeja jest na ten temat w Roadstarclinic.

Zdemontuj zbiornik, dostań sie do kostki łaczącej 3 przewody wychodzace od TPS(czujnik połozenia przepustnicy) i teraz tak:

jak rozepniesz wtyczkę są tam 3 przewody ,
>zółty
>czarny
>niebieski

pomiaru dokonaj omomierzem dotykając przewody niebieski(plusowy przewód omomierza i czarny ( minusowy)
powinieneś uzyskac wartość od 4,00-6,00

u mnie np jest 4,85

mnozysz ten wynik x14 i to daje ci wynik jaki powinien wskazywać pomiar
przewodów żółtego(przewód plusowy omomierza) i czarnego(minusowy). W/g mojego wynik wychodzi 67,9( u ciebie wynik pokaze pierwszy pomiar) ale musisz miec skręconą na zero przepustnicę, czyli oprzeć sie ona musi o scianke gażnika( wtedy nie bedzie wolnych obrotów gdybyś tak zostawił.
Jeżeli wynik jest inny musisz ustawić własciwe wskazanie poprzez poluzowanie dwóch śrubek mocujących TPS do gaznika, regulacją jest bardzo kłopotliwa więc , pamietaj bądź cierpliwy, dokonuj pomiaru na wyciagniętym gaźniku z motocykla.

Wazna informacja>
Pamietaj, po ustawieniu TPSa, i uruchomieniu motocykla musisz ustawic wolne obroty bo tak jak opisałem do regulacji muisiałeś je skręcić na zaro.
Wtedy wartośc pomiaru bedzie inna od usatwionej, ale powinna sie mieścić w przedziale od 0,56 do 0,84
wtedy maszyna musi gadac>
Reasumując, TPS daje sygnał do modułu zapłonowego aby ten dawał w odpowidnim momencie prac do swiec a więc jesli wsz dobrze ustawisz , bedzie serce do ciebie odpowiadało na ddodanie gazu pieknym wejsciem na obroty, bez zajakniecia, wiec do dzieła.....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #145

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Never Ending Story...
U kumpla nadal mechanik nie jest w stanie doprowadzić do porządku gaźnika po tym, jak ktoś ruszył czujnik położenia przepustnicy. Obecnie ma dyszę 180. Problem jednak nie jest w dawce paliwa (wg niego), bo silnik po prostu nie chce się wkręcać na obroty. Jakieś pomysły?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #146

  • Rocker
  • Rocker Avatar
vpower napisał:
Rocker (Lukasz) - nie kombinuj tylko czekaj na tego DynoJeta a potem mozna sie bawic.
Twoje ustawienia sa do d... bo masz na dzien dzisiejszy jedna dysze wiec jedyne co mozesz zmieniac to polozenie iglicy i pms. A to za malo. Poza tym jak Ci mowilem Twoje moto dostaje za malo powietrza do ilosci paliwa. I tu jest w duzej czesci pies pogrzebany. To co silnik nie dostanie powietrza to pociagnie paliwa. To ze nie przepali to oczywiste. Cierpliwosci chlopie. :)

Grzesiu to nie jest tak że ja kombinuję. Poskładałem wszystko tak jak było na początku i kurwica mnie bierze bo moto wciąż gaśnie przy wysprzęgleniu. Już brak mi pomysłów co mam z tą cholerą zrobić bo przecież DynoJet może nic nie dać skoro moto nie chce chodzić tak jak powinno z tym co ma teraz. Jutro wymienię świece na stare i zobaczę co będzie. Innych pomysłów brak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #147

  • vpower
  • vpower Avatar
Rocker (Lukasz) - nie kombinuj tylko czekaj na tego DynoJeta a potem mozna sie bawic.
Twoje ustawienia sa do d... bo masz na dzien dzisiejszy jedna dysze wiec jedyne co mozesz zmieniac to polozenie iglicy i pms. A to za malo. Poza tym jak Ci mowilem Twoje moto dostaje za malo powietrza do ilosci paliwa. I tu jest w duzej czesci pies pogrzebany. To co silnik nie dostanie powietrza to pociagnie paliwa. To ze nie przepali to oczywiste. Cierpliwosci chlopie. :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #148

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
:szu: wpisując w forumową wyszukiwarkę słowo: śruba PMS, czy regulacja śruby PMS jak i w serwisówce w rozdziale z gaźnikiem ( w zależności od typu motocykla są dwie różne serwisówki ale sposób ustawienia ten sam ).
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #149

  • ARh-
  • ARh- Avatar
właśnie nie wiem co z PMS, czytałem w innych postach że śruba była fabrycznie wkręcona na maxa

może ktoś ma zdjęcia z przeprowadzonej regulacji i może zaznaczyć na nich gdzie jest ta ukryta śruba PMS?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #150

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Oryginalna dysza 182.5 i nie regulowana iglica.
W moim przypadku śruba PMS wykręcona była na 1.5 obrotu i zaślepiona .
Znaczy dziewica :mara:
Spalanie 5.8 na setkę przy 120 km/h
Filtr papierowy oryginał,po zmianie na K&N żadnej różnicy.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #151

  • ARh-
  • ARh- Avatar
dziś wywaliłem swoje longshoty (puste) z radka 1700 (2006r), zastąpiłem je oryginalnymi wydechami( nie rozwiercone ) od waldemara 1600...
efekt- po odkręceniu manetki na 3/4 maszyna robi buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..........wrażenie ma takie jakby nie mogła się opróżnić ze spalin....
mam oryginalny filtr powietrza i AIS, mam zamiar dobrać się do gaźnika, czy może ktoś wie jak fabrycznie jest ustawiony gaźnik w 1700 (chodzi mi o iglice, ewentualnie PMS o ile będzie rozwiercony)
na V&H spalanie koło 7l
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #152

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
piter 1600 napisał:
Przesuwając zapinkę na iglicy w dół to zwiększasz ilość paliwa.Seboka mając na drugim od góry ma uboższą mieszankę niż Ty.W swoim moto miałem na trzeciej i przy stałej prędkości ok 100km/h czułem jakby trochę brakowało paliwa,podniosłem iglicę o jedno wycięcie i było ok.Moto 1600,wydech Cobra Speedster Longs,hyperharger.
Piter nie koniecznie... To akurat jest jeszcze uzależnione od samej dyszy... Może mieć taką przy której jego ustawienie jest uboższe niż moje...
dochozi jeszcze kwestia poziomu paliwa w gaźniku... Dysze możemy mieć takie same, tak samo ustawione iglice a jesli poziom paliwa będzie różny, ,,bogatość czy ubogość'' mieszanki będzie inna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #153

  • sluk
  • sluk Avatar
Witam panów. Wczoraj pojechałem na analizę spalin swoim RS1600 - dysz główna 200, chiperharger,iglica orginalna z plastikową podkładką i teraz wyniki, na biegu jałowym bez gazu --> CO około 6,3 procent na jednym jak i na drugim garnku podobnie, przy odkręceniu manetki --> CO spada do około 2 procent czy takie procent obleci czy taki skład mieszanki na większych obrotach może być, czy to już jest za ubogo na taki silnik? Na pierwszym dłuższym wypadzie spalanie około 7,2l na 100km teraz chyba się coś poprawiło zrobiłem 124km i jeszcze połowy zbiornika nie wypaliłem chyba że mnie wskaźnik paliwa robi w konia. Pzdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #154

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Zgadza się:-) Choć nasze gaźnikiwcale nie są skomplikowane. Przesledziłem wczoraj całą ich budowę :-) Znalazłem kapitalną stronkę w stanach otych własnie gaźnikach :-)
jak będe miałtroche czasu to siędę i przetłumacze najwazniejsze informacje ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #155

  • Rocker
  • Rocker Avatar
wykrzyknik napisał:
Poczytałem sobie troszke dzisiaj w nocy o budowie gaźnika Mikuni jakie mamy w naszych sprzętach. Wiem już teretycznie co gdzie skąd i dla czego :-)
Pms ma wpływ na skłąd mieszanki praktycznie w całym zakresie obrotów. Przy otwieraniu przepustnicy istotna jest średnica dyszy oraz ustawienie iglicy. Jak wiecie dysza wygląda jak sitko. im iglica jest wyżej tym więcej paliwa jest dostarczane... jednak żeby to paliwo było dostarczone musi być jeszcze odpowiednio dużo powietrza, które dostarczy to paliwo....

Teoria terorią, praktyka praktyką. Wpływ PMS na skład mieszanki poza biegiem jałowym i przejściem na 1/4 gazu jest znikomy. Z resztą gdyby zasada działania gaźnika była taka prosta to nie wyglądałby on tak jak wygląda ;) . Zmiennych jest niestety o wiele więcej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #156

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Poczytałem sobie troszke dzisiaj w nocy o budowie gaźnika Mikuni jakie mamy w naszych sprzętach. Wiem już teretycznie co gdzie skąd i dla czego :-)
Pms ma wpływ na skłąd mieszanki praktycznie w całym zakresie obrotów. Przy otwieraniu przepustnicy istotna jest średnica dyszy oraz ustawienie iglicy. Jak wiecie dysza wygląda jak sitko. im iglica jest wyżej tym więcej paliwa jest dostarczane... jednak żeby to paliwo było dostarczone musi być jeszcze odpowiednio dużo powietrza, które dostarczy to paliwo....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 10 miesiąc ago #157

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Wykszyknik sugerujesz żebym z drugiego od góry przesunął na trzecie wcięcie, ale tak myślę że jak była by za uboga motocykl był by słaby, zrobiłem jedną próbę jechał 190 km/h, odejście ma dobre, choć na ssaniu muszę dobrze rozgrzać bo gaśnie na wolnych. Może faktycznie powinienem podnieść o jedno wcięcie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #158

  • KopeRRo
  • KopeRRo Avatar
piter 1600 napisał:
Przesuwając zapinkę na iglicy w dół to zwiększasz ilość paliwa.Seboka mając na drugim od góry ma uboższą mieszankę niż Ty.W swoim moto miałem na trzeciej i przy stałej prędkości ok 100km/h czułem jakby trochę brakowało paliwa,podniosłem iglicę o jedno wycięcie i było ok.Moto 1600,wydech Cobra Speedster Longs,hyperharger.

A jaką masz dysze?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #159

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Przesuwając zapinkę na iglicy w dół to zwiększasz ilość paliwa.Seboka mając na drugim od góry ma uboższą mieszankę niż Ty.W swoim moto miałem na trzeciej i przy stałej prędkości ok 100km/h czułem jakby trochę brakowało paliwa,podniosłem iglicę o jedno wycięcie i było ok.Moto 1600,wydech Cobra Speedster Longs,hyperharger.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #160

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Wdle serwisówki nasze sprzety winy jeździć na mineralnym oleju...
Jak sprawdzić sklad mieszanki w najprostrzy i najszybszy sposób...
Wykręć świece :-) Jeśli czarna i okopcona mieszanka jest za bogata. Jeśli wypalona na biało z siwym lekkim nalotem za uboga.
Seboka ja mam na trzeciej od dołu i zastanawiam sie nad przesunięciem na drugą od dołu.Na czwartej przy otwarte jprzepustnicy do połowy mam już za bogato i mi kopci :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.069 s.
Zasilane przez Forum Kunena