UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik Roadstar 1700/regulacja

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #181

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
majkelpl napisał:
Przez zime reka Ci sie zastala i teraz mocniej odkrecasz :evil:
To fakt :), ale w tym roku częściej jeżdzę w długie trasy, więc powinno pozostać w normie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #182

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4600
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Przez zime reka Ci sie zastala i teraz mocniej odkrecasz :evil:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #183

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
Jak to jest możliwe, że mój sprzęt w tamtym roku palił 6 litrów a po zimie bez żadnego dłubania zaczął palić 6,8 litra ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #184

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Może iglica nie domyka dyszy, opuścić o 1 wcięcie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #185

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Cięzko mi powiedzięc jednoznacznie. Ja dzisiaj lub we czwarte kbęde dlubał przy swoim. Jedna z czynności będzie podniesienie poziomu paliwa...
po zeszło rocznych przestawieniach tez pali mi jak smok... Co gorasz wczoraj znów zaczeła mi strzelać, kichać i pracowac jak by na jednym garnku.
Wymienię swiece bo na tylny bania kwstawiłem awaryjnie stare, może to ich wina.
Po zeszłorocznym skladaniu glowicy sprawdze zawory i pobawie się gaźnikiem. Jesli uda moja teoria co do niego jest słuszna opiszę co i jak poprzestawialem. :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #186

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Czyli mam podejrzewać zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej? Mam dyszę 175 cholera wi jakiego producenta, a paliwo w baku znika w zastraszającym tempie. Możliwe że jak odkręce to komora pływakowa robi się pusta i nie zdjąży się napełnić?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #187

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
:-) Jak kupiłem Wildka tego problemu nie miałem... Po regulacjach niestety się pojawil... Ba potrafi mi kichnac w gaźnik kilka razy jak jest zimny... Ja księ dobrze rozgrzeje problem znika sam... Za to jak postoi np 30 minut to po odpaleniu ma bardzo niskie obroty...
Zastanawiam sie czy nie podnieśc sobie odrobinkę poziomu paliwa w komorze pływakowej... nie do końca mam przekonanie czy to cos pomorze ale wiem że u mnie akurat chlopaki zmniejszyli poziom... Może własnie tu tkwi problem...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #188

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Pogrzebałem, pogrzebałem, poskładałem do kupy i teraz testuję. Ale mam pewien proble, który zauważyłem zanim nawet rozebałem gaźnik. Otóż gdy jeżdżę bardziej dynamicznie i dojeżdżając np do skrzyżowania wcisnę sprzęgło, motocykl potrafi zgasnąć i ma drobny problem z odpaleniem. Muszę mu odkręcić trochę gaz gdy odpalam. Normalnie pali na zimno czy ciepło bez gazu. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #189

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
No widzisz już wiemy co w nim siedzi. A i decyzja dobra. Poskładaj, polataj kilka kilosów, policz litrasie na setę i będziesz wiedział co i jak dalej ;-)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #190

  • Rocker
  • Rocker Avatar
No i dzisiaj nie wytrzymałem i zajrzałem do gaźnika. Dysza nie wiem jaka, 175. Iglica natomiast też nie jest fabryczna, ma 7 rowków. Zapinka była na 3 rowku od więc obniżyłem ją o 1. Niestety nie miałem już czasu poskładać wszystkiego do kupy i się przejechać, no ale będę próbował ustawić to usrojstwo w miarę optymalnie, a jeśli nie to trzeba bedzie założyć coś innego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #191

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Podgrzewacz wymieniony. On ma sprężynkę w środku, plastikowy trzonek zamyka ją w miedzianej śrubce. Wymieniłem też świece (Denso) i założyłem nowy filtr. Teraz trochę pojeżdżę i zobaczę jak wyglądają świece. Te co wyjąłem były czarne. Rozumiem że mieszanka jest za bogata. Teraz moje pytanie - Czy jeśli po wymianie tych wszystkich dupereli moto będzie dalej chlało jak wściekłe to czy regulacja śrubką PMS coś tu da? Nie wiem jaka jest dysza i iglica ale filtr jest fabryczny, wydechy Vance&Hines (niepuste).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #192

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Raczej nie powinna mieć wpływu na spalanie.Grzałka ma zapobiegać oblodzeniu gaźnika w pewnych warunkach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #193

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Janors napisał:
Test grzałki gaznika wykonuje się w następujacy sposób:
nalezy zmierzyć omomierzem oporność, powinna ona wynosić 10ohms, jesli jest większa, grzałka jest niesprawna. W silnikach 1670 grzałka ma moc 30W, a w 1600 15W, ale oporność wiem na 100% do 1670, byc może 1600 powinien miec inaczej, ale chyba 10ohms,
dane podaje z serwisówki....

Grzałka jest na pweno niesprawna, jest połamana i wisi rozbebeszona pod gaźnikiem. Zastanawiam się tylko czy ona może być przyczyną dużego spalania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #194

  • Janors
  • Janors Avatar
Test grzałki gaznika wykonuje się w następujacy sposób:
nalezy zmierzyć omomierzem oporność, powinna ona wynosić 10ohms, jesli jest większa, grzałka jest niesprawna. W silnikach 1670 grzałka ma moc 30W, a w 1600 15W, ale oporność wiem na 100% do 1670, byc może 1600 powinien miec inaczej, ale chyba 10ohms,
dane podaje z serwisówki....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #195

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Do grzałki gaźnika dochodzą dwa kabelki,zaizolowane w przezroczyste koszulki.Złaczka kątowa na - i prosta + .
Nie ma tam żadnych sprężynek,tak więc musi to być coś innego.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #196

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Rocker napisał:
krzych1200 napisał:
Wrzuć jakąś fote .....zobaczymy co i jak.

to dopiero w przyszłym tygodniu bo po pierwsze moto stoi gdzie indziej, ja mieszkam gdzie indziej, po drugie będę tam w poniedziałek ale musiałbym znów filtr pow. ściągać, a tak głupio grzebać w święta w motocyklu. Po fiszkach widzę że to będzie to, jest tam blaszka z jednym kabelkiem, a przez środek blaszki przechodzi do gaźnika podrzewacz z drugim kablekiem, czyli blaszka pewnie ma minus, a plus na podgrzewaczu.

Jak chcesz sprawdzić podgrzewacz załącz przełącznik poczekaj z pól minuty i dotknij górnej części gaźnika (tej plastikowej obudowy) jeżeli jest zimny tzn. podgrzewacz jest "kaput", jeżeli ciepły wszystko OK. Zanim zacznie twój mechanik "kabelkiem" regulować skład mieszanki :angry: zrób fotkę tak jak radził Krzychu żeby chociaż optycznie zobaczyć czy wogule masz czym ją regulować.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #197

  • Rocker
  • Rocker Avatar
krzych1200 napisał:
Wrzuć jakąś fote .....zobaczymy co i jak.

to dopiero w przyszłym tygodniu bo po pierwsze moto stoi gdzie indziej, ja mieszkam gdzie indziej, po drugie będę tam w poniedziałek ale musiałbym znów filtr pow. ściągać, a tak głupio grzebać w święta w motocyklu. Po fiszkach widzę że to będzie to, jest tam blaszka z jednym kabelkiem, a przez środek blaszki przechodzi do gaźnika podrzewacz z drugim kablekiem, czyli blaszka pewnie ma minus, a plus na podgrzewaczu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #198

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Wrzuć jakąś fote .....zobaczymy co i jak.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #199

  • Gamera
  • Gamera Avatar
chyba że ten kabelek to linka to wtedy ma ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 13 lata 11 miesiąc ago #200

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
No niestety śrubka do regulacji wolnych obrotów (ta pod filtrem powietrza) nie ma kabelka. Regulacja jest mechaniczna, albo w lewo albo w prawo.
Tu zobaczysz co i jak:
Gażnik
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.046 s.
Zasilane przez Forum Kunena