czyli wszystko sprawdziłeś tylko nie portki (co koledzy skreślają). W sumie to na Road Star Clinic, jako częstą przyczynę takich niedomagań, koledzy o niebo mądrzejsi (czyt. bardziej doświadczeni) od nas podają nieszczelności na układzie zasilania silnika. Ja ze trzy razy uszczelniałem wszystko i myślałem, że zrobiłem to dobrze a przyczyna ciągle była ta sama - lewy luft. Uszczelniłem wszystkie połączenia - portki cylindry oraz portki gaźnik (jak już pisałem tam była przyczyna). Roboty wiele nie ma, inwestycji żadnych a można wyeliminować jedną możliwość. Kup starter fluid (sprey do rozruchu silników gaźnikowych), odpal silnik poczekaj aż się zagrzeje, nie gazuj i na równych obrotach psikaj w wymienione wyżej połączenia. Jak po psiknięciu obroty spadną albo silnik zgaśnie to znaczy że w tym miejscu ciągnie powietrze na lewo. Oczywiście jak psikasz to uważaj żeby nie psikać na filtr powietrza lub, gdy zdemontowany, w gardziel.
P.S. Spalanie 5,5l/100km jest spoko, nie zabijałbym się aby je zmniejszyć ;)