UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: xv 1700

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #21

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
nie on jest za drugim cylindrem na środku , trzeba czyś oświetlić trudno go widać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #22

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Mówisz o kabelkac hwychodzących z pod pokrywy sprzęgła po lewej stronie motocykla tuż przed pulleyem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #23

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
patrząc od góry po zbiorniku oleju w dół widać przykręcony czójnik.Z niego przewody idą do białego złacza w lewej puszce obok modułu, są to trzy przewody.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #24

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jeśli możesz opisz dokładine o które kable wychodzące z silnika Ci chodzi to Ci powiem ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #25

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
Wykrzyknik .Czy wiesz od czego jest czujnik w bloku silnika od strony zbiorniczka wyrównawczego oleju ( trudny dostęp) wychodzą trzy przewody które nie posiadają rezystancji. Pozostałe rzeczy sprawdziłem -problem nadal istnieje ,po nagrzaniu gaśnie i za chwilę znowu zapala i pracuje idealnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #26

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Czyjniki możesz nawet odpiąc a moto i tak będzie pracowało... Nie ma to żadnego znaczenia.
Moim zdaniem problem nie jest w kwestii odcinanego zapłonu...
Gdyby świece były czarne obstawił bym SVS, jeśli nie są obstawił to co u Dorsza czyli rozpieprzone wałki rozrządu...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #27

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
gażnik rozbierałem, idealnie czysty ,paliwo jest zakładałem przezroczysty wężyk paliwo płynie , świece prawidłowe, strzeli czasem w gażnik czasem w rurę i zaraz zgaśnie trudno powiedzieć z którego cylindra - wydaje mi się że coś odcina zapłon
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #28

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
wszystko sprawdzone, paliwo cały czas jest w gażniku, po zdjęciu filtra powietrza jest to samo. Czy ktoś zna może jaka powinna być rezystancja na czujniku położenia przepustnicy? ( chciałem sprawdzić)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #29

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Masz możliwośc nagrać ten objaw i wstawić na Youtuba?
Sprubuj odpiąc pompę paliwa takjak napisałem w pierwszym poście. Podłączprzwód paliwowy bezpośrednio z kranika do gaźnika. jeśli objaw jest nadal sprawdził bym gaźnik.
Jesli zaworek w komorze pływakowej jest ok i poziom paliwa jest ok stawiam na coś zupełnie innego.
Zrób jak napisałem i powiedz czy problem ustapił jesli nie poszukamy dalej.
I jesli możesz sprawdź świece na tylnym baniaku. Jaki mają kolor, czy są bardzo okopcone.
I jedno jeszcze pytanie czy strzela na obi garach czy tylko z jednego?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #30

  • margier
  • margier Avatar
A filtr paliwa nie jest zapchany ?? trochę paliwa napłynie, pojedziesz potem braki i gaśnie.... znowu napłynie pojedziesz itd....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #31

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
Witam, po przytrzymaniu motor trochę strzela i gaśnie całkowicie ponowne odpalenie gada idealnie na obu cylindrach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #32

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jedno pytanie. CZy gdy odpalisz motocykl i wkręcisz go na wyższe obroty powiedzmy na 5-10 sekund i puścisz gaz moto zgaśnie lub zaczyna pracować na przednim cylindrze tylko?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #33

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
Witam ponownie. Posiadam Road Stara 1700 rocznik 2004r problem pojawił się po przejechaniu około 20 km, motor zaczął przerywać i zgasł, po cofnięciu kluczyka i ponownym włączeniu zapłonu moto zapala i jedzie następne 200-300 m , sytuacja powtarza się z tym że na zimnym silniku czas pracy jest o wiele dłuższy. Pompa paliwowa jest już sprawdzona ,paliwo podaje prawidłowo tak na postoju jak i podczas pracy silnika. Zapala bez problemu lecz gdy dłużej przytrzymam na obrotach, zaczyna strzelać i gaśnie.po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu motor zapala.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #34

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
STASIEK napisał:
nie pracuje pompka paliwa na zapalonym silniku- brak sterowania . Czy ktoś ma jakiś schemat jej sterowania bardzo proszę o pomoc.

Niestety coś jest z elektryką skoro pompa nie pracuje na zapalonym.Najlepiej pompę odłączyć od instalacji i podpiąć na krótko.Przy okazji sprawdzić zasilanie pompy z instalacji.Pompa jest zasilana po przez przekaźnik więc on może być winien.
Inną sprawą jest to że kolega Stasiek nie napisał jakim moto lata.Jeśli to XV 1700 Warior to pompa jest niestety niezbędna bo moto na wtrysku.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 2 tygodni ago przez piter 1600.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #35

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Mam tylko wrażenie że kolega Stasiek ma wszystko w pożądku... Po przekręceniu stacyjki słychac jak pompa napełnia przewody i komore pływaka. Po chwili przestaje cykać... System napełniony... Jeśli moto nie gasnie wszystko działa prawidłowo i nie widze sensu szukania dziury w całym...
Tomi :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #36

  • MrTommy
  • MrTommy Avatar
STASIEK napisał:
potrzebuję konkretnej pomocy a nie głupich rad.

Monsieur Le Stasiek
1) najpierw powitalnai, przedstwic się itp :cze:
2) pytasz, otrzymujesz odpowiedź ( to nie jest forum gówniarskie, na którym odpowiadają gnoje), Michał "Wykrzyknik" udzielił Ci prawidłowej odpowiedzi, takiej, która pozwoli rozwiązać Twój problem. Jeśli uznajesz ją za głupią, to masz pecha. :nie:
Jedź kup nową pompę i nie truj d..y. :sor:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #37

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Wspólnego ma tyle że przymocowana jest do tego samego mocowania ;-)
Ja na zimno bez ssania też nie odpalę ;-) Więc spokojnie to normalny objaw ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #38

  • Villie
  • Villie Avatar
Wykrzyknik, a ta wajha od ssania ma coś wspólnego z pompką, czy niezależnie to działa? bo ja na zimno bez ssania nie odpale.
Sory za może głupie pytanie, ale skoro ty dajesz "głupie rady"... ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #39

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Stasiu głupie rady...
CZy twoja pompapracuje jak motocykl nie jest odpalony? Wystarczy odpiąc węzyk, przekręcić stacyjkę na on i sprawdzić czy podaje paliwo.
Schemat serwisówki znajdziesz w dziale technicznym lub na stronie sites.google.com/site/testankieta/dane-techniczne

Tak na marginesie moja rada jest jak najbardziej rozsądna i Twoja ignorancja jest nie na miejscu...
Wywal pompę paliwa. Zmień węzyk z fi 6 na fi 8 i masz po kłopocie. Znika paskudny plastikowy dekiel z lewej strony silnika a motocykl jeździ bez pompy bez najmniejszego ale...
Ostatnio zmieniany: 13 lata 2 tygodni ago przez wykrzyknik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #40

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
potrzebuję konkretnej pomocy a nie głupich rad.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.041 s.
Zasilane przez Forum Kunena