UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: HSR gaźnik trochę inaczej!

HSR gaźnik trochę inaczej! 3 tygodni 4 dni ago #1

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Wszystkie mapy Dyny testuję na bieżąco - tzn. jeśli robię jakieś nowe ustawienie na gaźniku,to automatycznie próbuję wszystkie mapy podczas jazdy.
Ta Dyna 3000 to jednak wdzięczne ustrojstwo. Przeniosłem to pod siedzenie, żeby mieć szybki dostęp do eksperymentów.
Płaski śrubokręt w zanadrzu do gaźnika i Wiooo!
Jadę w góry z pasażerem - nie ma problemu,cyk i mam zajebisty dół. Chcę poszaleć na autostradzie - cyk i zapierdalam solo na maksa B)

P.S pamiętam Moto Kolegi Powalla. Dziesięć lat temu każdy się dziwił co On tam ma nagrzebane :mysli:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 3 tygodni 4 dni ago #2

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Metal :br: cieszę się, że dalej eksperymentujesz :lek:
Do Twojego HSR przydałby się dolot nemezis,bo jest właśnie pod 45 mm,ale dzisiaj jest praktycznie nieosiągalny.
Taki miał kiedyś Powalla w swoim zielonym diable.
Fabrycznie portki mają wąski wlot,ok 40 mm,i dlatego HSR 45 jest w tym przypadku zdławiony,bo zwężenie dolotu jest za wcześnie.
Spróbuj kiedyś trzy mapy Dyna,32,34 i 36 i zobacz jak wyższe mapy ograniczają u Ciebie prędkość max :mysli:
Wypróbuj również limit 6000 :di: wtedy zobaczysz,co Twoja XV potrafi...na więcej Cię nie namawiam :taj:
Oczywiście,nie namawiam Ciebie do częstego korzystania z odcięcia,bo nie o to chodzi.
Ciekawy patent z tym filtrem :br: najważniejsze to dużo,bardzo dużo powietrza.
Metal, pasowało by w tym roku wyhamować nasze moto... B)
A tak w ogóle,to mamy najgorsze silniki,w sensie, że każde kolejne były już w jakimś stopniu poprawione.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 3 tygodni 4 dni ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 3 tygodni 4 dni ago #3

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7






Dodam jeszcze,że przy HSR 45 powiększyłem filtr powietrza,o czym też słusznie nadmienił Pinhead :br:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marekkacper

HSR gaźnik trochę inaczej! 3 tygodni 4 dni ago #4

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Całkowicie zgadzam się z wypowiedzią Pinhead'a :br:
Dokładnie mam takie same obserwacje.
Przechodząc do konkretów powiem tak :
- na fabrycznym gaźniku ,jednak z akcesoryjnym osprzętem ( otwarty filtr K&N, wydech V&H, Dyna 3000, dysze) bez problemu XV 1600 zamykała licznik.
- po założeniu HSR 42 góra obrotów jednak osłabła nieco. Ale dół i środek to poezja. Tak jakby wszystko o jeden bieg się przesunęło - czyli to,co robiłem np. na drugim biegu z fabrycznym gaźnikiem ,to na HSR 42 robię na trzecim biegu :jahu:
- zakładając HSR 45 oczywiście,że nie oczekiwałem dalszego progresu,bo tak jak opisał to Pinhead,nic to istotnego nie wniesie. Ale.... zaobserwowałem,że troszeczkę jakby " góra" odżyła :mysli:
Nie twierdzę,że to dobra droga. Po prostu, miałem możliwość,lubię eksperymenty i kręci mnie ta zabawa. :h-r:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 1 dzień ago #5

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
Zatem trzymam kciuki z tymi modyfikacjami góry silnika. Niech moc będzie z nami. :h-r:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 1 dzień ago #6

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Dokładnie tak jest...i my mamy ratować Świat :co:
Jednak co do wydechu,mi bardziej chodziło o układy dające "ogromne" przyrosty mocy w porównaniu z serią,i takie wydechy z reguły nie wyglądają pięknie na motocyklu,ale robią ogromną robotę, to są wydechy 2W1,bo tylko z takiego układu można uzyskać maksimum mocy z silnika V2,ale to już osobny temat.
Silnik XV z założenia jest nastawiony na duży moment przy niskich obrotach,i tak właśnie jest,a góra jest bardzo słaba.
Jeżeli chcemy to zmienić,to niestety coś tracimy, coś zyskujemy.
Weźmy taki moduł Dyna 3000...
Jest fajnie,bo możemy zmienić limit RPM,oraz zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu,ale w przypadku tego drugiego to przy wysokich mapach 34A i 36A nie uzyskamy maksymalnej prędkości jak przy mapie zbliżonej do serii,czyli zapłonie nie co opóźnionym,ale w zamian otrzymamy spory przyrost od dołu do powiedzmy średnich obrotów...i tu zaczyna się zabawa.
Może kiedyś ten temat ruszymy,tak dokładniej, sprawę limitu RPM,ewentualnych przyrostów mocy,bo tu nie jest tak jak powszechnie wiadomo, że nie ma sensu kręcić wyżej niż 5000,bo i tak szczytowa moc jest przy ok 4000 a potem gwałtownie spada. :nnie:
Póki co,to z tego korzysta teraz pewnie tylko kilka osób,a prowadzącymi ciągle eksperymenty jesteśmy chyba tylko ja i Metal :mysli:
Ja po sezonie biorę się za wymianę tłoków na wysokie od PR 10.25:1,i kompletny przegląd głowic łącznie z portingiem,bo już praktycznie wszystko potrzebne do tego mam,ale czy to dobry kierunek, zwłaszcza że teraz moje moto zapierdala jak szalone.
Ciekawość jest jednak silniejsza,od zdrowego rozsądku :oj:
Kiedyś Krzysiek montował u siebie takie tłoki,ale nie miał tyłu dodatkowych modów,co mam ja...czy naprawdę był z tego zadowolony,co zyskał,i jakim kosztem,tego nie wiem.
Ja to sprawdzę,jak wyhamuje w tym roku moto,i zrobię to ponownie po wymianie tłoków.
Seryjna XV 1600 na hamowni pokazuje ok 53-57 km na tylnym kole, nigdy 60,ale to może wynikać z wysokooktanowego paliwa,w porównaniu do tego z przed 20 lat jakie stosowano za wielką wodą,i pod takie jest skonfigurowany ten silnik...nie wiem,ale może tak właśnie być :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 1 dzień ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #7

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
pinhead co do obecnych wydechów przynajmniej motocyklowych to dramat. Nie dość że wszystkie nowe motory na wtrysku to cały czas walka z tą piepszoną ekologią w europie. Największe państwa jak USA i Rosja ekologię mają w dupie, a Europa chce świat ocalić i wprowadza "zielony ład" elektryki, strefy itd. Zobacz już nawet w skuterach te tłumiki wyglądają bo trzeba gdzieś tą ekologię upchnąć. Kiedyś w skuterkach małe wydechy silniki dwusuwowe i było dobrze teraz nie. Wydaje mi się że to wszystko idzie w złym kierunku.

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #8

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
marekkacper napisał:
pinhead ja mam tłumiki Road Burner 3", filtr powietrza K&N otwarty. Modułu nie będę zmieniał póki co zostaję na oryginalnym. Paliwo w tym sezonie będzie szło E10 bo nie mam innego wyjścia, ale z drugiej strony chłopaki w USA jeżdżą już od kilku lat na E10 i chyba nie ma powodu do narzekania.


Pewnie 19/20 będzie jeździlo na E10 i nic złego działo się nie będzie.
Co do filtra,to im więcej przepuszcza powietrza,tym lepiej,i im bardziej zimnego tym lepiej,jednak musisz wiedzieć, że nie każdy silnik poradzi sobie z dużą ilością powietrza, szczególnie przy dużych prędkościach, gdzie powietrze jest mocno tłoczone w otwartych filtrach.
Co do wydechu,to jest tak...
Ogromna większość wydechów jest po to że by moto ładnie się prezentowało i "fajnie" gadało,ale nie ma to nic wspólnego z generowaniem mocy z silnika.
Zobacz jakie obecnie czołowi producenci robią wydechy...jeszcze 10 lat temu nie do pomyślenia.
B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #9

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Rafal.B napisał:
:piw:
No i wszystko jasne.
Dzięki
Jeździłem na takim i na takim i różnicy nie zauważyłem.

Czyli sam się o tym przekonałeś...
Takie paliwo ma zastosowanie w zwiększonym stopniu sprężania,a w zasadzie standardowym w dzisiejszych warunkach,bo 8.3:1 w naszych lokomotywach,to ekstremalnie mało,ale dzięki temu mamy wysoki moment przy tak niskich obrotach,ale za to góra jest słabiutka.
Takiego momentu przy tych obrotach nie uzyskamy w tym silniku na pb98 .
Spadek będzie niewielki,ale jednak .
B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #10

  • Rafal.B
  • Rafal.B Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 159
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 0
:piw:
No i wszystko jasne.
Dzięki
Jeździłem na takim i na takim i różnicy nie zauważyłem.
Road Star 1700 Midnight silverado - 2005
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Rafal.B napisał:
"Jeżeli do standardowego silnika zalejesz taką benzynę,to silnik na tym straci,i miej to na uwadze"

pinhead, jeśli można, czy mógłbyś po krótce wyjaśnić powyższe?
Wiedzy nigdy za wiele.
Dzięki.

To tak pokrótce :mysli:
Mowa oczywiście o silnikach przystosowanych do paliwa max 95, w których nie ma korekcji kąta wyprzedzenia zapłonu.
Wyższa liczba oktanowa = mniejsza wartość opałowa,czyli ze spalenia 1 kg takiego paliwa uzyskamy mniej energii niż z paliwa o niższej LO.
Paliwo wysokooktanową ma dłuższy czas spalania,i przy możliwości zwiększenia kąta wyprzedzenia zapłonu ( przyspieszenia) uzyskamy znaczne przyrosty mocy,jednak na paliwie o niższej LO tego nie dokonamy,z powodu wystąpienia spalania stukowego.
Przy kącie wyprzedzania zapłonu zaprogramowanym na niższą LO ,paliwo 98 i wyższe może nie dopalać się w całości w silniku,a raczej na pewno nie będzie.
Praktycznie takie paliwo nie zaszkodzi silnikowi,ale teoretycznie nic nie wniesie,a nawet może nieznacznie osłabić jednostkę.
Pewnie będzie to raczej nieodczuwalne podczas codziennej jazdy,ale wielu tunerów robiło nie raz testy na hamowni,i wyniki były jednoznaczne.
Ja u siebie muszę stosować takie paliwo,bo mam zapłon dość mocno wyprzedzony,i na 95,to bym chyba ogłuchł,a i silnik by długo nie pociągnął.
To tak w skrócie...
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rafal.B

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #12

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
pinhead ja mam tłumiki Road Burner 3", filtr powietrza K&N otwarty. Modułu nie będę zmieniał póki co zostaję na oryginalnym. Paliwo w tym sezonie będzie szło E10 bo nie mam innego wyjścia, ale z drugiej strony chłopaki w USA jeżdżą już od kilku lat na E10 i chyba nie ma powodu do narzekania.

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #13

  • Rafal.B
  • Rafal.B Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 159
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 0
"Jeżeli do standardowego silnika zalejesz taką benzynę,to silnik na tym straci,i miej to na uwadze"

pinhead, jeśli można, czy mógłbyś po krótce wyjaśnić powyższe?
Wiedzy nigdy za wiele.
Dzięki.
Road Star 1700 Midnight silverado - 2005
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #14

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
marekkacper HSR 42 Tobie wystarczy,a 45 nic więcej nie wniesie,chyba że pójdziesz dalej,ale tu jest coś za coś.
Większy gaźnik musi mieć większą komorę dolotową,a to przy nie zmienionej pojemności silnika nie co zdławi dolny zakres obrotów,ale będzie przyrost w górnych zakresach, szczególnie przy zmianie modułu.
Musisz sobie sam na to odpowiedzieć,czego tak naprawdę oczekujesz :mysli:
HSR sam w sobie obdarzy Ciebie kilkoma dodatkowymi konikami,tak realnie 3 - max 5, przy idealnym zestrojeniu...na więcej nie licz,bo to nie realne.
Jeżeli Twój gaźnik OEM jest niewystarczająco dostosowany do reszty,to po przejściu na HSR będziesz odczuwał znaczną różnicę,a jeżeli jest dobrze ustawiony,to ta różnica będzie niewielka.
Jeżeli do tego dołożysz dobry filtr powietrza i wydech,najlepiej 2W1 sprawdzonego producenta to tu przyrost mocy będzie znaczny.Porting kolektora traktuję jako oczywista oczywistość.
PS.Ja śmigam na pb 98,ale moja mapa zapłonu tego wymaga.
Jeżeli do standardowego silnika zalejesz taką benzynę,to silnik na tym straci,i miej to na uwadze :lek:
Co do uchwytu TPS,to jak będziesz miał już gaźnik,to wtedy będziemy myśleć,bo samo zwymiarowanie nic Tobie nie da,a jak weźmiesz jedno i drugie w rękę,to sam zobaczysz,co trzeba z tym zrobić.

marcin0409 pamiętaj, że by wystrzegać się chinola jak ognia :nie: bo będziesz kolejnym straceniem, który po wymianie gaźnika twierdzi, że różnicy nie czuje...bo i jak ma ją czuć :oj:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 dni ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #15

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
pinhead dzięki za szczegółową odpowiedź. Wiem że Twoje ustawienie nie podejdą do innej Yamahy nawet z podobnymi akcesoriami. Bo tak naprawdę to każda maszyna ma indywidualne ustawienia, powodów jest co najmniej kilka. Ja osobiście jeżdżę na 1700 i pomalutku zbieram fundusze na gaźnik od Mikuni HSR jeszcze tak do końca nie wiem czy będzie to 42 czy też 45. Wiem jedno, jak już będę w posiadaniu takiego gaźnika przydała by się jakaś "ściąga" co by można zrobić uchwyt czujnika położenia przepustnicy. Jak nigdzie nie znajdę to będę musiał to jakoś sam z wymiarować i zrobić.



Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 dni ago przez marekkacper.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #16

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Obecnie mam taki setup :
Główna 162.5 ale jest podobnie na 160 i 165
Pilot 22.5 ,i tu sprawdzałem wszystkie od 17.5 do 30
Poziom paliwa +- taki jak jest w manualu,ale przy podniesieniu lub obniżeniu o 1 mm nie ma odczuwalnej różnicy.
Pompka 30,ustawiona z luzem 1 mm i zamknięcie w połowie otwarcia przepustnicy,bo ciśnienie wytworzone jeszcze chwilę wstrzykuje paliwo.
Strumień ustawiony idealnie w igłę.
Igła 96 na 3 rowku + plastikowa podkładka.
PMS 1 1/4 - 1 1/3 obrotu.
Zużycie przy jeździe mieszanej z częstymi mocnymi odwinieciami 6-6.5 L,ale tego dokładnie nie mierzę,bo i po co.
Te ustawienia w moim przypadku wskazują jednak minimalne cechy ubogości,tak bynajmniej pokazują świece,ale nieznacznie.
W tym roku będę chciał ustawić poprawne AFR w całym zakresie,bo udało mi się zakupić interfejs diagnostyczny.
Igła 97 jest ok,ale tylko na 3 rowku,98 aut.
95 nie daje odczuwanej różnicy od 96,ale ona może być pomocna przy zmianie tłoków na wysokie 10.25 : 1
Moje nastawy raczej nie są wyznacznikiem do silników z fabrycznym wyposażeniem,bo tu wszystko robi robotę.










A tak było na igle 97 ,3 rowek + podkładka plastikowa





Takie mam ciśnienie,mierzone po kilku dniach postoju,silnik zimny.



Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 dni ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marekkacper

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #17

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
pinhead powiedz mi na jakim spalaniu się zatrzymałeś i jakim setupie swojej 1600 z HSR42, pytam o setup gaźnika? Bo o cewkach, module, filtrze, wydechach już wspominałeś.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 2 dni ago #18

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
marekkacper,ja bym powiedział, że HSR 45 można założyć kompromisowo do 1700 ,a 42 jest w sam raz.
Zrób dokładne pomiary portek,głowicy to będziesz wiedział o co chodzi...mowa oczywiście o reszcie góry silnika w serii... B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 2 dni ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 3 dni ago #19

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
pinhead kolega marcin0409 ma Road Star 1700 a nie 1600 więc HSR 45 jak najbardziej podejdzie, no ale HSR 42 też może być kompromisowo :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 1 miesiąc 3 dni ago #20

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
China aut...
HSR 45 tylko do 1700,chyba, że zrobisz inne mody za powiedzmy 10 koła.
Portki 1600 są za małe do 45,ale możesz kupić firmy Nemesis za 2-3 tyś,jak oczywiście je znajdziesz.
Tu jednak sensu nie widzę.
45 do standardowego 1600 jest nie co za duży,i będziesz miał straty w dolnych , najbardziej użytecznych zakresach w porównaniu z HSR 42.
Sam gaźnik jednak wiele Ci nie da,aczkolwiek po wielomiesięcznej walce z jego dopasowaniem do reszty,osiągniesz zadowalające efekty.
Ja mam HSR 42,cewki Dyna 2.2,mocne kable,Irydy Denso, moduł Dyna 3000 z RPM 6000 :zab: zmienione przełożenie,wydech Vance 2W1,,nowy filtr powietrza screamin eagle dedykowany do dużego HD z ogromnym przepływem powietrza,portki szlifowane do blach,oraz wlot zrobiony na 42,tak że by nie było różnicy z przelotem w gaźniku...po sezonie w planie porting
głowic,i może coś jeszcze.
Docisk oczywiście Barnett + nowe tarcze OEM.
Na chwilę obecną efekt zadowalający.
To tyle co zrobiłem.
PS.Teraz zobaczyłem, że masz XV 1700.
HSR 42 w zupełności Tobie wystarczy do seryjnego silnika.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 3 dni ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409
Czas generowania strony: 0.091 s.
Zasilane przez Forum Kunena