wemar napisał:
WITT33 napisał:
Pilot 25, iglica 97 z zapinką na 2 lub 3 ząbek oraz dysza 167.5 lub 170 i zmiana dyszy pompki przyspieszacza z 70 na 50, tyle.
Do brzegu :) Wyżej wymienione dysze trzeba kupić osobno i wymienić? Trochę się pogubiłem, bo kilka wpisów wyżej jest mowa tylko o przełożeniu dyszy głównej i przyspieszacza. W moim wypadku będzie to wstawienie dokupionej dyszy, po zdaje się, że pod Hipka mam dyszę 182.
Tomek, u Ciebie też jest akcesoryjny filtr i wolne wydechy?
Kupując nowy HSR mamy wersję dla sportstera (rzadka) oraz big twin. Sportster ma mniejszego pilota - 20 oraz dyszę pompki przyspieszacza 60. Wersja dla big twin ma pilota 25 oraz pompki 70.
Suma sumarum nowy HSR dla big twina ma fabrycznie setup :
pilot jet - 25, iglica 97 na 3 ząbku oraz główna 160 i dysza pompki 70.
Pod 1700 zmieniamy tylko główną na 167.5 lub 170 oraz pompki na 50. Tyle.
Pod 1600 jak wyżej tylko główna ok 165-167.5
Nie mieszajcie podzespołów ze starego gaźnika, tylko główną da się przełożyć jak ktoś ma zestaw Barona tak jak ja mam dysze w nim 167.5 - 170 oraz 172.5
182.5 to jest wiaderko, nie wiem nawet jak motocykl może jeździć na takiej dyszy.
W HSR np największa jaką widziałem to coś koło 175 ale to już bestia ponad 120KM na kole i coś koło 2200cc
Iglicę zostawiamy na 3 ząbku ale tak jak Tomek pisze..on był happy na 2 zapince i dyszy 170 więc to jest dosłownie dzień dobrej zabawy sprawdzić te 2-3 opcje.
Mieszanka wolnych obrotów ustawia się śmiesznie łatwo, PMS jest bardzo czuły bo reguluje powietrze a nie paliwo i zakres obejmuje od 1,5 do około 2,5 max wykręcenia w 99,9% przypadków. Pilot jeta nigdy nie zmieniamy (baaardzo rzadkie przypadki).
Wszystko jest bajecznie prostsze.