UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Reagulacja HSR 45

Reagulacja HSR 45 8 lata 1 miesiąc ago #1

  • tomacha88
  • tomacha88 Avatar
Witam wszystkich forumowiczów :) bardzo dziękuję za dobre rady i odpowiedzi !!! Byłem trochę nieobecny bo narodził się nam syn i wiadomo całą uwagę poświęciliśmy jemu :) dzięki jeszcze raz i pozdrawiamy!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 1 miesiąc ago #2

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Tomacha88:

Poziom paliwa standard, pilot 25, iglica 98 (te z hsr42 nie pasuja) na 3 zapince, dysza glowna 167.5-170, pompka przyspieszacza 50, pms regulacja na cieplym silniku, bezpieczne ustawienie 2 obr wykrecona,nie wiecej...powodzenia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 1 miesiąc ago #3

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Przepraszam autora tematu, że nie odpisałem na maila, ale
- mam 42 a nie 45 więc nie za bardzo jestem w stanie pomóc,
- poza tym to było jakiś czas temu i nawet nie pamiętam jakie tam mam dysze (jak chcę sobie przypomnieć to odszukuję ten temat na forum i czytam swoje wpisy hehe). Pomagali mi chłopcy z forum którym dziękuję jeszcze raz i nie czuję się ekspertem w temacie gaźników.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #4

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
tomekz napisał:
Jeżeli ta opona jeszcze jest na moto to dla własnego bezpieczeństwa niech nowy właściciel ją zmieni.

Ostatnio wspominał o wymianie opon,ale czy wymienił to nie wiem. Przy najbliższej okazji zapytam . :hel: :piw:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #5

  • tomekz
  • tomekz Avatar
wemar napisał:
@Tomek, przypomnij jaką dyszę powietrza zaaplikowałeś razem z iglicą 98?

W zasadzie tylko paliwowymi się bawiłem. Ostatecznie została 172,5 i 25.
Popmka 50 z małym luzem.
Iglica na 3 od góry.

Bardzo dobre spalanie , świece kawka z mlekiem, płynne i linowe oddawanie mocy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #6

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
Idąc Twoim tokiem rozumowania, to każdy powinien ograniczyć się do 125-ki, no góra 400-ki, bo każda z tych pojemności pozwala na sprawne przemieszczanie w zakresie przepisów KRD.

Dokładnie jak w uk gdzie sporo ludzi ma .... Bentleje, Lambordzini, Porsze, Ferarri i tym podobne potfury i .. jezdzi 50 km/h
Sama swiadomosc ze pod maska masz 500 koni pomaga ? Ego sie polepsza czy co ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #7

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
majkelpl napisał:
Dla mnie dziwne to porównania, zwłaszcza ze motocykl ten nie ma zaciecia sportowego, nie słuzy do palenia gumy, strzelania ze sprzegła i żyłowania rekordów predkosci itp.
Jakbym chciał power cruisera to bym kupił co innego.
Mieć możliwość, nie oznacza, że musisz ciągle z tego korzystać.
Idąc Twoim tokiem rozumowania, to każdy powinien ograniczyć się do 125-ki, no góra 400-ki, bo każda z tych pojemności pozwala na sprawne przemieszczanie w zakresie przepisów KRD.
Ot, taka niezobowiązująca zabawa ustawieniami.
W moim przypadku, odzyskałem z małym okładem to, co utraciłem przez dodanie innych gadżetów, z których ani myślę zrezygnować.


@Tomek, przypomnij jaką dyszę powietrza zaaplikowałeś razem z iglicą 98?
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #8

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
tomekz napisał:
Majkel różnica między seryjnym gaźnikiem a HSR to tak mniej więcej jak z prezerwatywą lub bez :zab: :polew:
Najlepiej spróbuj przejechać się na takim motongu i sam oceń czy warto parę zł czy innych euro-dolarów na to wydać.

Dla mnie dziwne to porównania, zwłaszcza ze motocykl ten nie ma zaciecia sportowego, nie słuzy do palenia gumy, strzelania ze sprzegła i żyłowania rekordów predkosci itp.
Jakbym chciał power cruisera to bym kupił co innego.
Pytanie tylko czy oprocz wymiany gaznika nie powinno sie podługac równiez w napedzie i silniku.
No ale jak Was rajcuje taka zabawa to ... włala !!! miłej zabawy :br:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #9

  • tomekz
  • tomekz Avatar
TataMichas napisał:
Panowie, przepraszam że się wciskam między wódkę a zakąskę nie mając nic sensownego do dodania w temacie, ale chciałbym prosić byście nie rozwiązywali tego tematu poprzez prywatne maile.

Proszę z czystego egoizmu i wyrachowania - chciałbym się czegoś mądrego nauczyć. :dobrarobota
Jak mawiał poczciwy Kargul: "Mądrego to i miło posłuchać".

TataMichas co do priva to chodziło mi ewentualny kontakt w sprawie kupna jakiś bibelotów po Radku (cewka,iglica itp) ;-)
Co prawda przez tel trochę informacji wyciekło ale jak będzie potrzeba to się odtworzy na forum w razie potrzeby...

Majkel różnica między seryjnym gaźnikiem a HSR to tak mniej więcej jak z prezerwatywą lub bez :zab: :polew:
Najlepiej spróbuj przejechać się na takim motongu i sam oceń czy warto parę zł czy innych euro-dolarów na to wydać.

Gaźnik HSR to taki prekursor późniejszych przycisków z napisem SPORT w nowszych sprzętach B) :polew:


Kusy ja wiem że moje byłe moto dobrze jeździło i potrafiłem nową oponę na tyle zajechać po 5000 km bez głupiego palenia gumy w miejscu itp. ale obecne zrywanie przyczepności na 3 biegu to pewnie zasługa tego starego Metzelera.
Jeżeli ta opona jeszcze jest na moto to dla własnego bezpieczeństwa niech nowy właściciel ją zmieni.
Na pewno o tym już Wam mówiłem ale przypomnę znowu bo to ważne. Ta opona jest do wymiany i to bezwzględnie !!! i gdybyś się widział czy słyszał z Santiago sprawdź czy coś podziałał w tym temacie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #10

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
majkelpl napisał:
Ktos napisal osiagi ale .... jakie ?





Jeździłem Radkiem Tomkaz. Trzeba mieć cały czas pod kontrolą manetkę gazu. Gwałtowne jej otwarcie powoduje zarwanie przyczepności tylnego koła nawet na trzecim biegu. Tomek uwielbia "agresywną" jazdę,więc Jego gaziol był ustawiony pod takim kątem. Przed sprzedażą kazałem Mu zmienić ustawienia,aby SANTIAGO nie wyrżnął orła przy pierwszej jeździe. Różnica pomiędzy seryjnym a HSR jest wyraźnie odczuwalna.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #11

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Każdy gaźnik da się ustawić, by wycisnąć więcej z silnika. HSR jest prostszy w ustawieniach i pozwala na swobodniejszy przepływ powietrza niż standardowy gaźnik. Wydaje mi się też, że HSR pozwala na ustawienie dużo lepszego kształtu charakterystyki momentu obrotowego. To tylko jednak moje subiektywne odczucie, bo do tego trzeba by kilka sprzętów z różnymi gaźnikami pogonić na hamowni. U mnie dół bardzo mocno się poprawił, górę niestety psuje mi mój fikuśnie zamontowany hipek, gdyż długa rura i krawędzie na połączeniach dają turbulencje psujące przepływ.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #12

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Planujesz przejsc na HSRa ?
A tak jak juz tu jestesmy, to oprocz satysfakcji ze sie grzebie przy motocyklu to cos daje ?
Ktos napisal osiagi ale .... jakie ?
Moj na serii 180 poleci bez mrugniecia, zbiera sie jak trzeba i mi to wystarcza.
Coz jeszcze moze HSR zaoferowac ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 8 lata 2 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #13

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Panowie, przepraszam że się wciskam między wódkę a zakąskę nie mając nic sensownego do dodania w temacie, ale chciałbym prosić byście nie rozwiązywali tego tematu poprzez prywatne maile.

Proszę z czystego egoizmu i wyrachowania - chciałbym się czegoś mądrego nauczyć. :dobrarobota
Jak mawiał poczciwy Kargul: "Mądrego to i miło posłuchać".
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 8 lata 2 miesiąc ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #14

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Miałem HSR42 i RS1700.
Według mnie masz za chudą iglicę. Jeździłem na 97 i 98 i zostawiłem 98. Nie wiem czy iglice na 100% pasują ale mam chyba gdzieś 97 z hsr42. Za wysoko też jest podniesiona iglica, ustaw na 2, 2.5, (podkładka 0.5mm) maksymalnie 3 rowku licząc od góry. Trochę testów musisz porobić żeby sprawdzić jak najlepiej chodzi.
Dysza przyśpieszacza jest wciskana, naciśniesz od strony gardzieli i wyleci. Miałem 70 i 50 i zostawiłem końcowo 50. Za dużo paliwa sprawia że moto jest ospałe i wolniej reaguje na manetkę.
Pewnie teraz świece masz czarne i wysokie spalanie.
To fajny gaźnik i na pewno osiągi są lepsze niż na seryjnym ale jak ktoś potrzebuje dużooo większych atrakcji niż w serii to trzeba wymienić jeszcze 2 części , tzn ramę i silnik B)


Z tym brakiem iskry to w razie W mam chyba też jakaś cewkę przerabianą z R1 czy innego sporta którą awaryjnie wkładałem jak nie mogłem zdiagnozować problemów z tylnym cylindrem... Jak coś to wal na PW
Ostatnio zmieniany: 8 lata 2 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #15

  • tomacha88
  • tomacha88 Avatar
Witam. Cieszę się, że odpowiadacie :) a więc... Zapodałem HSR 45 ( jechałem po 42 ale okazał się 45) mainfloda wygładziłem w środku, iglica 96 na 4 ząbku od góry, główna 170, wolnych 25 a przyśpieszacza nie umiem wyciągnąć, PMS 2 obroty. Tak był ustawiony gazior, który kupiłem. Filtr K&N i wydech cobra speedster z db kilerami VH 30 cm, świece irydowe DENSO. Ogólnie chodzi ok ale spodziewałem się większych fajerwerków. Jazda była bez TPS'a teraz trochę podłubałem i zamontowałem ten czujnik ale z tego co zauważyłem to obrót wałka gaźnika jest mniejszy niż zakres obrotu TPS :/ Dzisiaj znów chciałem trochę podłubać ale na jednym cylindrze brak iskry :/ i zaś mam problem... Będę niezmiernie wdzięczny za sugestie i rady :) Pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #16

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Wcale nie czuję się ekspertem ale skoro mnie kolega Kusy wywołał to może uda mi się jakoś pomóc...
tomacha88 napisz może najpierw jaki masz problem po instalacji nowego gaźnika.
Podaj tez jaki masz setup: moduł zapłonowy , iglicę, na jakim ząbku, dyszę główną, wolnych , poziom paliwa, filtr powietrza, wydech itp... Bez tego to wróżenie z fusów a na tym się nie znam B)


P.S
Jakby komuś zalegał HSR-TM 40 to chętnie się tematem zainteresuję :-) Mam taka jedną emerytkę która chciała by być bardziej nerwowa B)
Zawsze miałem obrzydzenie do wtrysku ale jesienią kupiłem włosko- austryjackie padło i ustawianie tego to czysta przyjemność :-) Wystarczy kawałek kabla i stary laptop B)
Dziwny jest ten świat ale mój mentor (Witt33) i ja po zmianie gaźnika na HSR w niedługim czasie zmieniliśmy motocykle...
Gwiazda zajebista była i nowy forumowicz na pewno jest przeszczęśliwy . :piw:
Ostatnio zmieniany: 8 lata 2 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #17

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Czekaj cierpliwie na "wizytę" Tomekz on jest ekspertem w tym gaziolu. Jak odwiedzi forum to odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #18

  • tomacha88
  • tomacha88 Avatar
Z całym szacunkiem ale nie umiem znaleźć dokładnego opisu regulacji hsr. Mam xv 1600 i zapodałem HSR 45 może ktoś coś doradzi?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #19

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
jest na forum cały temat o HSR i regulacji
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Reagulacja HSR 45 8 lata 2 miesiąc ago #20

  • tomacha88
  • tomacha88 Avatar
Witam. Ma ktoś doświadczenie z doborem dysz i ogólnej regulacji HSR'a 45 w RS 1600 ?? Będe wdzięczny na odpowiedzi. Pozdro.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.051 s.
Zasilane przez Forum Kunena