UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Króciec ssawny XV1600

Króciec ssawny XV1700 4 lata 6 dni ago #1

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Mam używkę za 100 oddam z zewnątrz pęknięcia ale to normalne króciec szczelny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1700 4 lata 1 tydzień ago #2

  • Brazzers
  • Brazzers Avatar
Panowie szukam króćca do Radka 1700 ktoś coś pomoże bo nigdzie nie mogę znaleźć tzn jest w serwisie ale 519 zł A jaki wiecie żyjemy w pl ;) pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #3

  • mroczny
  • mroczny Avatar
Witam! Chciałbym odkupić od Ciebie taki króciec. Mogę po niego podjechać osobiście lub też możesz wysłać go do mnie. Proszę o kontakt.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #4

  • martino1979
  • martino1979 Avatar
Witam kolegę.A czy ten króciec pasuje do Yamaha WildStar 1600 bo takowy posiadam a mój też nie jest w najlepszym stanie :mysli: To odkupię od kolegi :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #5

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Możesz się poratować na te 3 tyg. Smarując po zewnątrz kruciec klejem do szyb samochodowych. Kej do szyb jest cały czas elastyczny a przy tym bardzo przyczepny.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #6

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
No i radość się skończyła. Nie pasuje od 1700. Dwa otwory po prawej stronie w króćcu są o około 5 mm wyżej niż w garze.
Może się przyda dla na przyszłość, że CHY-89 nie pasuje do XV1600.

Będę w poniedziałek robić wzrost do sprzedawcy i zamawiać właściwą część.
Na stanie nie mają CHY-88 ale do 3 tygodni mi sprowadzą. Za kwotę 245 zł.

Jakby ktoś chciał nowiutką CHY-89 to mogę sprzedać za tyle co kupiłem ostatnią sztukę z intercars, czyli 335 zł.

Link do sklepu gdzie kupilem: e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3313163515321-CHY_89-krociec-ssacy,scr_dItems.html

Szerokość i pogodnej soboty
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #7

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Na ebayu pełno tego jest, Baron nawet sprzedaje już "ported" czyli zaokrąglone w środku. Tylko czas dostawy od hamburgerożerców jest kiepskawy...

EBAY
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #8

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Bartek.Widawski napisał:
zrobić wierną kopię, z średnicami i długością kanału, jednak z łagodną krzywizną. Słyszeliście może aby ktoś kiedyś takie coś wyspawał i aby to działało?

roadstarclinic.com/content/view/54/96/

Wyspawane to to nie jest ale chyba zgodne z twoją koncepcją....Zdaje się, że już tego nie produkują.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #9

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Możesz podać link do tej części w intercarsie? nie mogę się doszukać.
Może trochę się pospieszyłeś z tym zakupem :mysli: zwłaszcza że kupiłeś do 1700.
Być może wystarczyła by wymiana o-ringów ?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #10

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Dziękuję za odpowiedzi.
Króciec z zewnątrz wygląda źle. W środku dobrze. Nie widać pęknięć. Jutro podeślę zdjęcia dla potomnych. Być może jest to o-ring (jutro będą nowe, to sprawdzę). AIS jest wycięty, a rurka w króćcu porządnie zaślepiona.
Przed chwilą natrafiłem na króciec na intercars. Do XV1600 wyprzedane i nie wiadomo kiedy będą, kupiłem od razu do XV1700. I tak się teraz zastanawiam, czy to będzie pasowało. Numery części różnią się tylko w katalogu Yamahy, ale gary są tak samo rozchylone, gaźnik wydaje mi się też jest ten sam, więc powinna być to odpowiednia część.

Plan docelowy jest taki na chwilę obecną, aby zamontować nową część gumową, a starą wykorzystać jako dawce flanszy i wyspawać to z kolanek rur. Spróbować zrobić wierną kopię, z średnicami i długością kanału, jednak z łagodną krzywizną. Słyszeliście może aby ktoś kiedyś takie coś wyspawał i aby to działało?

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 10 miesiąc ago #11

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Króciec ssący często pęka najczęściej jest to powierzchowne pęknięcie nie powodujące zasysanie lewego powietrza
wykręć go i sprawdź dokładnie jego wnętrze.Zobacz w jakim stanie są oringi czy nie są uszkodzone.
na króćcu ssącym jest także miejcie gdzie podpięty jest gumowy przewód podciśnienia lub jeśli motocykl pozbawiony jest AIS miejsce to jest zaślepione sprawdź czy w tym miejscu nie ma nieszczelności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 11 miesiąc ago #12

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Obecnie mam mokro pękniecia w swoim Radku ale kolega ma wizualną tragedię i szczelny jest dla lepszego samopoczucia okleił go taśmą izolacyjną ... poza tym czasami pojawiają się na allegro, olx używki za śmieszne pieniądze ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 11 miesiąc ago #13

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Pękanie tego króćca (intake manifold - tak się zwie w języku synów Albionu) to norma. Pracuje w ciężkich warunkach - temperatura, drgania. Jak kupiłem motocykl i go zobaczyłem to się przestraszyłem. Ale przeważnie spękanie jest tylko powierzchniowe, nie na wylot. Ja z tym jeżdżę i się nie przejmuję.
Jak nie masz na wylot pęknięte a sprawdziłeś, że jest nieszczelność, to jeszcze może być na króćcach. Ponoć ciężko uszczelnić to połączenie.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Króciec ssawny XV1600 6 lata 11 miesiąc ago #14

  • Bartek.Widawski
  • Bartek.Widawski Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Cześć Wszystkim,

Mam pytanie odnośnie króćca ssawnego w silnikach 1600 , 1700.
Wildstara tyle co kupiłem. Zabrałem się za czyszczenie, bo nie podobał się fakt, że bardzo długo się grzał silnik. Nawet w pogodne dni, z temperaturą ponad 15 st.C musiałem przejechać kilkanaście kilometrów, aby spokojnie móc wyłączyć ssanie do zera. Wcześniej się dusi i kicha.
No i tak sobie grzebie i grzebie i pod bakiem znalazłem króciec ssawny. Z zewnątrz popękany. Test brake cleanerem zaczął mi dusić silnik i dławić. Czyli jest jakaś nieszczelność na tej gumie. Powinny obroty wzrosnąć, a jego dusi. Wniosek początkowy jest taki, że poprzednik podniósł skład mieszanki, aby zniwelować lewy dolot, a jak ja jeszcze podam przy teście, to już całkowicie go dusi. Motocykl pali dużo, bo przy spokojnej jeździe, około 7, świecie okopcone, czarne, w wydechu czarno. Jak pracuje silnik, to czasem, ale rzadko go przydławi, przy ruszaniu spod świateł, czasem pięknie strzeli w wydech po zamknięciu przepustnicy po ostrym rozpędzaniu.

Gdzieś nieszczelność jest. Tylko teraz moje pytanie. Bo noszę się z zamiarem sprowadzenia tego króćca.
Czy komukolwiek pękł ten króciec, rozszczelnił się? Zastanawiam się, bo skoro tej części nie ma w sklepach polskich, portalach aukcyjnych, itp, a na ebay jest dwóch sprzedawców, to może ta cześć się nie psuje. Może jest wykonana z aluminium, a tylko dla niepoznaki pokryta jest gumą, która pęka. Może to tylko o-ring nie trzyma.
Króciec odkręciłem i w środku nie widać pęknięć.

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena