UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: przeniesienie pompy paliwa

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #1

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
SATURIAN napisał:
Pinhead , tylko za te plany powinno się Ciebie aresztować :piw:

:taj: :taj: :taj: ......ale dzięki :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #2

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Pinhead , tylko za te plany powinno się Ciebie aresztować :piw:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #3

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Szeroko rozpracowany temat zaczęty kope lat temu przez Pinheada bodajże, tam znajdziesz wszystkie a przynajmniej bardzo dużo info co do regulacji gaźnika bez pompy:
www.yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=114&catid=61&id=4780&limitstart=540
facio07 napisał:
Ja mam pompę pod prawym boczkiem,wystarczyło dodać trochę rurek do paliwa i po problemie. Owinięta w piance gumowej żeby się nie tłukła.Parę lat i wszystko ok!Na początku chciałem właśnie ją umieścić pod zbiornikiem,ale bardzo ciasno i co najbardziej zaważyło na NIE, to bardzo wysoka temperatura.Kilka razy zagotowało mi się paliwo i wiem co to znaczy.
ps.
Jaki trzeba zastosować zaworek iglicowy i dyszę żeby przerobić na grawitacyjny?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #4

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Wojtas72 napisał:
czy przypadkiem ten ekranowany fragment przewodu paliwowego nie jest metalowy.

Jest ale to tylko dla tego ze przewód od pompy paliwa idzie MIEDZY cylindrami i aby sie nie przetarl i nie przepalil. Tylko po to jest metalowy
Dyskusja widze akademicka B) :nonie:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #5

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
No tak,co ja piszę :oj: ...sugeruję Majkiemu ingerencję w konstrukcję ramy,oraz przeniesienie pompy paliwa do piekarnika....przecież to nie dopuszczalne,i cały zabieg grozi :soa: ....... :sor: kolego.Absolutnie nie bierz ze mnie przykładu :nie:
Ja mam kilka zmian na prawdę konstrukcyjnych,i nie tylko,ale ja jestem z tych,co lubią wyzwania,no i "wszystko" co robię,wykonuje samodzielnie w garażu :zab:
Tu na forum tego nie opisuję,bo skoro głupie przeniesienie pompy pod zbiornik wywołuje takie emocje,to co by było np. z wypruciem całego spodu zbiornika paliwa i wspawaniem nowego,pozbyciem się ok. 20 % instalacji elektrycznej,linki powrotu gazu,przedniej tarczy no i zmian konstrukcyjnych ramy,amora,wahacza,itp..itd.. :oj:
Aż strach pomyśleć,co mam w planach :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #6

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Ja już pompy nie mam.
Gdy ją miałem, przeniosłem ją pod prawą osłonę akumulatora.
Uważam że jest to lepsze miejsce niż pod zbiornikiem , ponieważ pompa sama od siebie to grzeje się nie wiele, w porównaniu z umiejscowieniem nad rozbuchanym piecem, na dodatek od góry czapa w postaci zbiornika.
Gdy jedziemy to jeszcze ok, ale postoj w korku, powolna jazda i postój po wyłączeniu nie tworzą optymalnych warunków dla niej.
Dlatego fabrycznie jest z boku silnika , Baron sprzedaje zestaw przenoszący pod dekiel aku i nikt nie proponuje podcinania fragmentu ramy...być może dlatego że nie każdy potrafi i ma czym to zrobić.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #7

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Kolego sam wiesz że paliwo ( benzyna ) musi dobrze "parować" że by był efekt bum.
Benzynka zimna w końcowej części układu zasilania mocno się skrapla,a chyba nie o to chodzi :mysli:
Silniki starszych generacji nie miały montowanych fabrycznie grzałek paliwa,ale i nie stawiano tak dużego nacisku na lepsze osiągi silnika,jak dzisiaj.
Niektóre przewody są teraz ekranowane,bo najbardziej są podatne na działanie wysokiej temperatury.
W tym wątku chodzi o przeniesienie pompy pod zbiornik,i czy ona jest pod boczną osłoną,czy pod zbiornikiem,czy może w sakwie bocznej,to i tak przewód giętki musi być doprowadzony do gaźnika tą samą drogą,czyli od góry silnika....
Jeszcze wracając do samej pompy,to jak sądzisz,czy lepsze chłodzenie ma pod zbiornikiem czy schowana w gęstwinie kabli pod boczkiem ( lewym,prawym ) :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #8

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Ja nic takiego nie twierdzę, raczej chciałbym wiedzieć dlaczego japońce nie skorzystali z tych zalet?
A co do ppoż. , to nie jestem na 100% pewny (to za chwilę sprawdzę w garażu) czy przypadkiem ten ekranowany fragment przewodu paliwowego nie jest metalowy.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #9

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Wojtas72 napisał:

I w związku z tym skośnoocy inżynierowie nieświadomi zalet ciepłego paliwa, odcinek przewodu paliwowego pomiędzy pompą a gaźnikiem wyposażyli w aluminiowy ekran?

Ppoż kolego,nic innego,ale ci sami inżynierowie założyli podgrzewacze ( grzałki ) paliwa.Przewód paliwowy najczęściej ulega uszkodzeniu,ale jak ktoś woli,to może sobie założyć chłodnicę układu paliwowego,i śmigać cały czas na ssaniu,bez obaw że paliwo będzie za gorące :takjest:
Wojtas jeżeli twierdzisz,że cieplejsze paliwo ma mniej zalet niż zimniejsze,to w takim razie ja się poddaję..... :nonie:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #10

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
pinhead napisał:
Niektórzy celowo zmieniają prowadzenie przewodów w celu lepszego podgrzania paliwa,a to z kolei w połączeniu z zimnym powietrzem daje nie złe pierdolniecie.Tak właśnie jest z układami zasilania gaźnikiem,i im cieplejsze paliwo,tym lepiej paruję,a dalej to już wiadomo..... :piw:
I w związku z tym skośnoocy inżynierowie nieświadomi zalet ciepłego paliwa, odcinek przewodu paliwowego pomiędzy pompą a gaźnikiem wyposażyli w aluminiowy ekran?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Lord Zed napisał:
pinhead , przecież wiesz ze nie chodzi o "gotowanie" jak wody w czajniku ,ale o gwałtowne parowanie paliwa i wzrost ciśnienia w układzie.

Bez obaw,tutaj to nie grozi...za zimno :nnie:
Nawet w hamerykańskich gaźnikowych V8 pod maską nie ma takiej opcji,a tam jest na prawdę ciepło.
Niektórzy celowo zmieniają prowadzenie przewodów w celu lepszego podgrzania paliwa,a to z kolei w połączeniu z zimnym powietrzem daje nie złe pierdolniecie.Tak właśnie jest z układami zasilania gaźnikiem,i im cieplejsze paliwo,tym lepiej paruję,a dalej to już wiadomo..... :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #12

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 954
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
pinhead , przecież wiesz ze nie chodzi o "gotowanie" jak wody w czajniku ,ale o gwałtowne parowanie paliwa i wzrost ciśnienia w układzie.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #13

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Lord Zed napisał:
tu chodzi o jazdę w korku, wszelkiego typu paradach i wolną jazdę w górach pod obciążeniem oraz po zgaszeniu rozgrzanego motocykla. Oczywiście to skrajne przypadki , zdarzają się takie, muszą to być naprawdę gorące dni. Najlepszym sposobem to przed zgaszeniem zamknąć kranik i lekko przegazować.

Doświadczyłem tego w Waldku. Jazda w korku, niesamowity upał. Totalnie zgłupiałem, lało się paliwo - Wilu, podszedł i zrobił jak pisze Lord Zed. Po ok 1 minucie, odpalił i pojechałem. Doświadczyłem :chop:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #14

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Lord Zed napisał:
tu chodzi o jazdę w korku, wszelkiego typu paradach i wolną jazdę w górach pod obciążeniem oraz po zgaszeniu rozgrzanego motocykla. Oczywiście to skrajne przypadki , zdarzają się takie, muszą to być naprawdę gorące dni. Najlepszym sposobem to przed zgaszeniem zamknąć kranik i lekko przegazować.

Lordzie kolego...dobiłeś mnie :nonie:
Nie ma czegoś takiego,jak gotowanie się paliwa w gaźniku,bo to fizycznie nie możliwe. :czad:
Jeżeli u kogoś w ekstremalnych sytuacjach jest efekt wypluwania paliwa z gaźnika,to radził bym zacząć szukać przyczyny,bo to nie jest efekt gotowania :lek:
PS.Paliwo im "cieplejsze" tym jest lepsze bum,w przeciwieństwie do powietrza...szczególnie w gaźnikowcach :kolo:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #15

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 954
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
tu chodzi o jazdę w korku, wszelkiego typu paradach i wolną jazdę w górach pod obciążeniem oraz po zgaszeniu rozgrzanego motocykla. Oczywiście to skrajne przypadki , zdarzają się takie, muszą to być naprawdę gorące dni. Najlepszym sposobem to przed zgaszeniem zamknąć kranik i lekko przegazować.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #16

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Panowie....no kur.a bez jaj !!!
Większych głupot chyba nie czytałem :mysli: Jakim cudem może się paliwo zagotować w gaźniku,pompie,które cały czas przepływa,no kur.a powiedzcie jak ?
Gaźnik ani pompa nie jest monolitem z głowicą,i jakby temperatura głowic pozwalała na gotowanie paliwa,to wcześniej cała elektryka by się stopiła łącznie z lakierem na ramie.
Spróbujcie rozgrzać kuchenkę elektryczną na full i zawiesić kilka cm nad płytą naczynie z wodą....ciekawe kiedy woda się zagotuję :mysli:
Paliwo płynące przez gaźnik ma kilka,no może 10 stopni więcej niż to,które wypływa ze zbiornika,i to ono ma za zadanie chłodzić pompę.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #17

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Ja mam pompę pod prawym boczkiem,wystarczyło dodać trochę rurek do paliwa i po problemie. Owinięta w piance gumowej żeby się nie tłukła.Parę lat i wszystko ok!Na początku chciałem właśnie ją umieścić pod zbiornikiem,ale bardzo ciasno i co najbardziej zaważyło na NIE, to bardzo wysoka temperatura.Kilka razy zagotowało mi się paliwo i wiem co to znaczy.
ps.
Jaki trzeba zastosować zaworek iglicowy i dyszę żeby przerobić na grawitacyjny?
avatar
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez facio07.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #18

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
dosłownie, to lepiej ją najlepiej zdjąć i grawitacyjnie jeździć. Mniej dłubania więcej "powietrza" pod ramą a jedynie co trzeba zrobić to większą dyszę paliwową i zmienić ustawienie pływaka w gaźniku. Podejrzewam, że szybsze i łatwiejsze do wykonania.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #19

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 954
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
kusy napisał:
Po to ,że w upalne dni gorąc od cylindrów potrafi zagotować paliwo w gaźniku. Wtedy jest wywalane przez gaźnik na zewnątrz..Po drugie silnik lepiej wygląda.

kusy,ale co ma pompa do gotowania gaźnika :mysli: , jak co to pompa paliwa prędzej dostanie po dupie pod zbiornikiem niż będąc w oryginalnym miejscu.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przeniesienie pompy paliwa 5 lata 3 miesiąc ago #20

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Pirania napisał:
Wszystko OK, tylko powiedźcie mi, po co to robić ? B)

Właśnie po to,że by jej tu nie było :zebol:


Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena