UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: [XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #1

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
"dziurki" na obudowie membrany są fabryczne. Iglicę, iglicę od góry złap szczypcami i wyszarpnij delikatnie. Pod spodem jest sprężynka, więc uważaj, bo będziesz szukał pół dnia. Iglica powinna mieć kilka rowków. Ustaw na środkowy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #2

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Gdyby coś to do mnie również można dzwonić 692 219 291
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #3

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Poszedł (( gdybym nie mógł odebrac akurat to oddzwonie(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #4

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
marcin0409 wyślij mi na ten adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do siebie telefon, ja zadzwonię do Ciebie tak będzie szybciej ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #5

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Iglica..."trochę" nie wiem jak ja wyciagnac? Nie chce niczego urwac...czy te 2 dziurki na dole przy iglicy to tak w orginale jest?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #6

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Poziom paliwa około tylko 1mm brakuje na plywaku go tego 5.25, czyli jest chyba za... wysoki? Ale 1mm to moze nie ruszać tego? Na fotce na suwmiarce mam ustawione 5.2 a tyle brakuje..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #7

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Foto


Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 miesiąc 3 tygodni ago #8

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Marekkacper, zmotywowałeś mnie do działania( gaźnik wyciągnięty.Pms byl wykrecony 3 obroty I....dysza główna 200...wolnych- cholera wie...bo nie pisze...poziom paliwa sprawdzany na pływaku 3.9 a powinno byc jak inny kolega pisał 5.25mm ? Czy te dysze z foto będą ok?







Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 2 miesiąc 2 dni ago #9

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 1
Kontrola/Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej dla Yamaha Road Star 1700
1. Wymontuj zbiornik paliwa, obudowę filtra powietrza.
2. Wypoziomuj motocykl, aby upewnić się, że gaźnik jest wypoziomowany.
3. Podłącz przeźroczysty wężyk taki w którym będzie widać poziom paliwa (A, Rysunek 85) do spustu gaźnika. Zamocuj wężyk tak, aby opierał się pionowo o misę pływaka.
4. Poluzuj śrubę spustową gaźnika (B, Rysunek 85).
5. Poczekaj, aż poziom paliwa pokaże się w wężyku.
6. Poziom paliwa (C, rys. 85) jest równy odległości pomiędzy poziomem paliwa na wskaźniku a górną krawędzią misy pływakowej dla Yamahy Road Star 1700 jest to 4-5mm powyżej linii misy pływakowej.
7. Jeżeli poziom paliwa wymaga regulacji, wyreguluj wysokość pływaka w następujący sposób:
A. Wymontuj gaźnik.
B. Odkręć śruby mocujące misę pływaka i zdejmij misę pływaka (Rysunek 45).
C. Wykręć śrubę (A, Rysunek 46) mocującą sworzeń obrotowy pływaka.
D. Wymontować pływak (B, Rysunek 46), sworzeń obrotowy i zawór iglicowy.
F. Zegnij trzpień pływaka (Rysunek 86 Float tang), aby uzyskać prawidłowy poziom paliwa.
G. Zamontuj pływak i misę pływaka z powrotem do gaźnika.
H. Zamontuj ponownie gaźnik i ponownie sprawdź poziom paliwa.
W razie potrzeby wyreguluj ponownie.


Ostatnio zmieniany: 1 miesiąc 3 tygodni ago przez marekkacper.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 2 miesiąc 2 dni ago #10

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Blaszki mocujące pływak się podgina.
A poziom....ktoś tu zdaje się cytował moje wypociny sprzed lat kiedy to ustawiałem. Odsyłam do tego bo słowo daję nie pamiętam dokładnie. No i to było 1600.
Koledzy podawali do 1700 jak ma być.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 2 miesiąc 3 dni ago #11

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Tomson napisał:
Bardzo podstawowa rzecz - chyba często zaniedbywana - sprawdź poziom paliwa w gaźniku.
U mnie jak kupiłem był za wysoki i motur palił 8 litrów. Ustawiłem prawidłowy i spalanie spadło do 5,5 nie wspominając o lepszej pracy silnika.
Hej..możesz pokrótce objaśnić jak obniża się poziom paliwa w gaźniku i jaka powinna być prawidlowa wartość? - xv1700 Bo mi piję tez prawie 8....
Ostatnio zmieniany: 2 miesiąc 2 dni ago przez marcin0409.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #12

  • Maciey
  • Maciey Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Dzięki Pirania, mail poszedł.

Pierwsze podejście za mną ale z pewnością nie jedyne :zly: Gaźnior wyczyszczony, przywrócony do setupu fabrycznego poza dyszą ssania i pilotem w rozmiarze 37.5 zamiast 35. Motocykl odpala ale już nie bardzo ma ochotę wchodzić na obroty przy obciążeniu. Na postoju reakcja na manetkę jest w miarę ale w trakcie jazdy przy odkręceniu nawet około 1/4 nie jedzie i potrafi strzelić w gaźnik. Prawie nie reaguje na regulację PMS- dopiero w okolicy 5ciu obrotów jest jakakolwiek różnica i stabilizacja obrotów.
Czy dobrze kombinuję, że teraz czas na podniesienie iglicy skoro na wolnych pracuje w miarę ok?
Ostatnio zmieniany: 1 rok 6 miesiąc ago przez Maciey.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #13

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Maciey, napisz mi maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z adresem, jutro puszczę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #14

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Jeśli masz zaślepioną i wszystko działa to tak pozostaw. Wielu z Nas tak ma i nic się nie dzieje.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #15

  • Maciey
  • Maciey Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Pirania napisał:
Mam akcesoryjną jakby co :).

Pirania, jeśli chcesz sprzedać i wysłałbyś do Wrocławia to jestem zainteresowany :)

Panowie mam jeszcze jedno zapytanie odnośnie dyszy ssania opisaną jako Starter Jet. Jaka powinna być? Katalog pokazuje 0,6 a u mnie jest ślepak wsadzony. Najmniejszą, jaką mam pod ręką pasującą średnicą gwintu to 60 od delorto bo pod mikuni bezpośrednio nic nie znalazłem. Co z tym fantem?
Ostatnio zmieniany: 1 rok 6 miesiąc ago przez Maciey. Powód: Uzupełnienie wiadomości
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #16

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Mam akcesoryjną jakby co :).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #17

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Maciey,wpisz w wyszukiwarkę "needle jet XV 1700" i szukaj najlepszej oferty,lub po kodzie produktu "Baron BA-2420RD "
Druga opcja to "DynoJet Jet Kit Stage 1 2 Yamaha Road Star 1700" również wpisz w wyszukiwarkę.
Jest jeszcze opcja, że ktoś z chłopaków forumowych się odezwie, że coś mu pozostało po przeróbkach gaziora....
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #18

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Bardzo podstawowa rzecz - chyba często zaniedbywana - sprawdź poziom paliwa w gaźniku.
U mnie jak kupiłem był za wysoki i motur palił 8 litrów. Ustawiłem prawidłowy i spalanie spadło do 5,5 nie wspominając o lepszej pracy silnika.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #19

  • Maciey
  • Maciey Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
pinhead napisał:
Maciey musisz zaopatrzyć się w akcesoryjną igłę,tak że by można coś pokombinować z jej wysokością,bo na oryginalnej nic nie zrobisz,a podnoszenie na dodatkowych podkładkach nie ma najmniejszego sensu

Czy samą akcesoryjną igłę można gdzieś kupić? Jeśli tak to prosiłbym o wskazówkę czego szukać konkretnie.
pinhead napisał:
Co do main jet,to jest najmniejszy problem,bo ona odpowiada za pracę silnika w wyższym zakresie obrotów,tak powiedzmy za połową,a u Ciebie problem tkwi już na starcie... :mysli:
B)
Dlatego wziąłem się za gaźnik, bo na wolnych obrotach i w dolnym zakresie łał jak z wiadra, szarpał a po dojeździe do pracy przez miasto nawet mnie było czuć benzyną.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 6 miesiąc ago #20

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Maciey musisz zaopatrzyć się w akcesoryjną igłę,tak że by można coś pokombinować z jej wysokością,bo na oryginalnej nic nie zrobisz,a podnoszenie na dodatkowych podkładkach nie ma najmniejszego sensu :mysli:
Musisz mieć inną igłę,która ma możliwości regulacji,i ma inaczej szlifowany stożek.
Mając K&N oraz przelotowe rury...tak je trzeba nazwać,bo rybia łuska nie wytwarza żadnego ciśnienia zwrotnego,to częściową "drobnicę" w gaźniku musisz zmienić

Co do main jet,to jest najmniejszy problem,bo ona odpowiada za pracę silnika w wyższym zakresie obrotów,tak powiedzmy za połową,a u Ciebie problem tkwi już na starcie... :mysli:
B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 rok 6 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.037 s.
Zasilane przez Forum Kunena