UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Drży cały motor.

Drży cały motor. 8 lata 9 miesiąc ago #1

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Czyli z duzej chmury mały deszcz :dobrarobota
Zamykamy !!!!!
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 8 lata 9 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 9 miesiąc ago #2

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Panowie wyszło na to że Damian jest przewrażliwiony, moto chodzi normalnie, lekki efekt drżenia dają akcesoryjne wydechy raczej jakiejś garażowej firmy, do tego trzeba jeszcze dokręcić łożyska główki ramy
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 9 miesiąc ago #3

  • tomekz
  • tomekz Avatar
wemar napisał:
Dużo zależy od tego, jak ustawiony jest gaźnik. Jeśli bardziej bogato, to będzie elastyczniejszy.

Cholera coś nie mogę się dziś z Tobą Marek zgodzić :sor:
Weź ustaw na raz na bogato i drugi ubogo i zobaczymy przy jakiej minimalnej prędkości na 5 biegu nie będzie szarpać...
Według mnie jest dokładnie odwrotnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 9 miesiąc ago #4

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Dużo zależy od tego, jak ustawiony jest gaźnik. Jeśli bardziej bogato, to będzie elastyczniejszy.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 9 miesiąc ago #5

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
TomHal napisał:
Damian piszesz że na 1600 jechało się jak na masełku. Na 1700 komfort jazdy jest jeszcze większy tym bardziej na wyższych obrotach. Coś tu nie gra! To nie wina silnika. Szyba plus koło ewentualnie powtarzam się główka ramy kierownicy. Podejrzewam że Robrob potwierdzi nasze spostrzeżenia mając moto przed sobą.

Mój znajomy przesiadł się niedawno z 1700 na 1600 i stwierdził że jest właśnie na odwrót..1600 bardziej elastyczny silnik..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 8 lata 9 miesiąc ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 9 miesiąc ago #6

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
i co w rezultacie z tego wyszło???
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #7

  • kiwak
  • kiwak Avatar
A moze w wydechu masz luzy albo masz mocno przelotowy wydech?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #8

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Damian piszesz że na 1600 jechało się jak na masełku. Na 1700 komfort jazdy jest jeszcze większy tym bardziej na wyższych obrotach. Coś tu nie gra! To nie wina silnika. Szyba plus koło ewentualnie powtarzam się główka ramy kierownicy. Podejrzewam że Robrob potwierdzi nasze spostrzeżenia mając moto przed sobą.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #9

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Damian ustawienie pasa masz w standardzie, jeszcze nie widziałem żeby pas szedł środkiem, pytanie tylko jak mocno naciera na koło, lekko podgięty podest nie ma nic do sprawy, opona na fotach jest ok ale co w realu? wpadnij dziś po 18 to pomyślimy, albo jutro z rańca
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #10

  • Damian Młody
  • Damian Młody Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #11

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
jest w profilu ale co tam 602598884 Robert
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #12

  • Damian Młody
  • Damian Młody Avatar
Spoko chłopaki.Się rozumie,wcześniej miałem wild stara 1600 i jechało się nim jak na masełku.Wczoraj się karnełem i puszczałem kierownicę i wszystko ok,nawet nie dygnęła.Ale się przyjrzałem drrzą mi stopki i spacerówki na nich,jak trzymam nogę na nich a w tedy to przenosi mi się na całe ciało.A pas leży bardziej przy jednej stronie.Rano wrzucę zdjęcia.Kolego z łomży daj kontakt do siebie.?pzdr Damian
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #13

  • wlodi
  • wlodi Avatar
Miałem podobny problem. Przekraczając ok. 100 -110 km/h zaczynało tak telepać że dostawałem wibracji mózgu. Po wymianie przedniej opony wszystkie drgania znikneły.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #14

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Damian może wyjdę na "głupiomądrego" ,ale te sprzęty w konfiguracji szyba plus ponad 110km/h to nie są Mercedesy. Jeżeli sugestie kolegów wykluczysz....to zacytuję ci zdanie mojej żony jak pierwszy raz przejechała się moto..."ale to trzęsie i hałasuje"

ps. Jeżeli masz szybę za nisko plus kask otwarty to twoja głowa pracuje jak "dzięcioł"
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 8 lata 10 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Damian Młody

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #15

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
nie ruszając z miejsca odkręć manetkę na wysokie obroty. Jak nie trzęsie to znaczy że nie od silnika. Znajdź górkę zjeżdżając z niej na 5-ce naciśnij sprzęgło i zdejmij gas. Nie jest to zdrowe dla sprzęgła ale w przypadku testu raz na jakiś czas można. Jeżeli telepie maszyną. Stawiam na koła, ogumienie. Jeżeli nie będzie trzęsło a jadąc na na biegu telepie pas czy też puley. Sprawdź jeszcze czy aby główka ramy siedzi mocno oraz czy aby nie masz dwuśladu!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #16

  • kiwak
  • kiwak Avatar
kiere puszczasz ? Idzie prosto ?
Pas jest równo ułożony / nie jest krzywo?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #17

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Damian Młody napisał:
Ok.Lecz nie wydaje mi się.To tak wygląda jakby drgania szły od obrotów silnika im wyższe obroty tym większe drgania.

Piszesz że drgania występują powyżej 110 km/h,i podejrzewasz że wysokie obroty silnika mają coś z tym wspólnego :mysli: więc zrób mały test...
Rozpędź się do ok. 120 na 4-ym biegu,lub do prędkości przy której drgania się pojawią,i przez chwile zaobserwuj co się dzieje,następnie wrzuć 5-kę i zobaczysz czy jest jakaś różnica w prowadzeniu motocykla. :hel:
PS.Napisz coś więcej,czy drgania występują podczas obciążenia,rozpędzania motocykla,czy jak odpuścisz manetkę to również drży,i spróbuj wtedy wcisnąć sprzęgło to zobaczysz czy napęd ma z tym coś wspólnego.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 8 lata 10 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Damian Młody

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #18

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
sprawdz czy koło puleja masz dobrze przykręcone, następnie łożyska główki ramy, i dokładnie felgi i opony, widzę że jesteś z pod Łomży podjedz do mnie i poszukamy przyczyny, namiary masz na mapie
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Ostatnio zmieniany: 8 lata 10 miesiąc ago przez robrob.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #19

  • Damian Młody
  • Damian Młody Avatar
Ok.Lecz nie wydaje mi się.To tak wygląda jakby drgania szły od obrotów silnika im wyższe obroty tym większe drgania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Drży cały motor. 8 lata 10 miesiąc ago #20

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1080
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Sprawdź wycentrowanie kół a także stan opon, i to nie tylko

pod kątem głębokości bieznika .

Może być poząbkowany albo opona ma guza :mysli:

Może felga wgięta albo opona źle założona
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Ostatnio zmieniany: 8 lata 10 miesiąc ago przez Metal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.055 s.
Zasilane przez Forum Kunena