UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Ustawienie pasa napędowego

Ustawienie pasa napędowego 8 lata 1 miesiąc ago #21

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Ja tez nie wiem w czym problem :mysli:
Ja jak zdejmuje koło to dystansy z jednej strony kłade po tej stronie a by pozniej tak
samo włozyc ...
I nie ma problemu, pozniej reguluje ustawienie pasa srubami i jest ok
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 8 lata 1 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ustawienie pasa napędowego 8 lata 1 miesiąc ago #22

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
Wygląda na to, że coś źle poskładałeś.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ustawienie pasa napędowego 8 lata 1 miesiąc ago #23

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Po mojemu to ten zielony dystans jest od innego pojazdu B)

No i czy było więcej czy mniej niż zgrzewka :piw: ? :polew:
Ostatnio zmieniany: 8 lata 1 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ustawienie pasa napędowego 8 lata 1 miesiąc ago #24

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Witam.Po założeniu nowych opon przyszedł czas na ustawienie tylnego koła.Przyrząd do naciągu jest ,więc do roboty.Prosta robota.Robiłem to już kilka razy.Dla wygody ustawiłem moto tylnym kołem nad kanałem.Wygodniej i lepsza widoczność.Postarałem się i ustawiłem pas na tylnym kole idealnie.Czyli ok.Kręcąc kołem usłyszałem odgłos ocierania.Skupiłem swoją uwagę na pulley. Zauważyłem,że na pulleju pas pracuje przy wewnętrznej jego części.Widać,że pas poprzednio pracował poprawnie.Miejsca w których pracował są wytarte.Kurcze co źle zrobiłem? Tak na szybko to wygląda,że całe koło musi przesunąć się w lewo w osi o jakieś 3 do 5 mm. Może tulejki dystansowe są różnych wysokości,które mogłem pomylić? Są dystanse zielony i srebny. Ja założyłem zielony od strony tarczy, a srebny od strony koła napędowego. A może pas przy puley-u ma "śmigać" przy wew. stronie? Chociaż ślady wytarcia pokazują coś innego. Jakieś pomysły?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.025 s.
Zasilane przez Forum Kunena