UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: :idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea:

Odp: :idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 13 lata 1 tydzień ago #1

  • Upload
  • Upload Avatar
Opisz dokładnie problem
Pompa pracuje a potem nagle przestaje?
Czy tak samo jest jak ją podłączysz poza układem?
pozdrawiam
Krzysiek

pompę słychać tylko przez chwilę to nie znaczy że nie działa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: :idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 13 lata 1 tydzień ago #2

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Czyli co przestaje podawac paliwo i moto gaśnie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: :idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 13 lata 1 tydzień ago #3

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
Witam- gdzie można zdobyć schemat elektryczny xv 1700, chciałbym się dowiedzieć jak sterowana jest pompka paliwa, pracuje tylko po włączeniu zapłonu przez ok 5 s, potem już nie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 13 lata 8 miesiąc ago #4

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Oprócz regulatora jest jeszcze alternator.Może on zaczyna niedomagać.Trzeba też sprawdzić pobór prądu na postoju żeby można było wyeliminować alarm.Ale to robota dla elektryka.Problemy z elektryka w HD miał Bukol ale tam chyba nie było dobrego styku. Na FM jest opisane jak diagnozować układ ładowania forum.motocyklistow.pl/Problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku-t133793.html .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 13 lata 8 miesiąc ago #5

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Proszę o pomoc nie dla siebie ale dla kolegi który pomyka na HD. Co się gość namęczy z nim to tylko on wie.
Siada mu aku, poprostu rozładowuje się w czasie jazdy i wozi ze sobą drugi na wszelki wypadek.
Ale co dziwne nie zawsze, czasem pohula cały dzień i moto pięknie odpala a czasem zrobi parę kilosów i ani drgnie. Regulator zakupił nowy i kupa to samo. Ma alarm i immobilajzera fabrycznego ale nikt nie chce się podjąć odłączenia tego bo się nie znają.
Co może być przyczyną tej przypadłości.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 1 tydzień ago #6

  • drag6501
  • drag6501 Avatar
wielkie dzięki Tom-ie myślę ze mieliśmy nieco podobna przygodę . mi moto odpalił a ze mam wersje KOITO :evil: to światła właczam po odpaleniu no i bum! bezpiecznik!!! , wymiana bezpiecznika naprawiła światła no ale moto nie pali. w serwisie powiedzieli uuuuuuuuuuuu modół! wiec ja za serwisówkę , pomiary i wyczaiłem że w przekaźniku po prawej są diody które puszczają prąd w obu kierunkach! zamówiłem wymieniłem i gitara! bład kosztował 300 zł ale tak jest że rutyna kosztuje dobrze ze nie 4 tys.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 1 tydzień ago #7

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
No tak winny jestem wytłumaczenia. Otóż miałem już serdecznie dość moich plastikowych otulin na kablach przy kierownicy. Ponieważ oploty do najtańszych nie należą, idąc po radzie Jacy zacząłem kombinować z oplotami od węża prysznicowego. Założyłem, niby wszystko ok ale coś mi nie pasowało. Konkretnie widok moich nowych "oplotów". Zdjąłem je i zacząłem dumać co by tu wstawić? Jest, mam - pomyśłałem zekając na stojącego Draga w mieście ( miał oryginalne stalowe oploty na przewodach hamulcowych ). Stalowe oploty gumowych rur ciśnieniowych mają identyczną plecionkę ja te od przewodów hamulcowych, więc to było to. Zakupiłem więc takowe i pędziuchem na chatę. I do nowa Polska Ludowa. Zdejmowanie, odpinanie, rozlutowywanie i od nowa nakładanie nowych oplotów i tak dalej i tak dalej. W między czasie jak już zacząłem bawić się w elektryka to dodatkowo wlepiłem nową nitkę elektryczną zasilającą diodowe podświetlenie silnika. I tu nie wytrzymywałem z odczekaniem do końcowego efektu i podłaczałęm wszystko na gorąco tj. na pełnym zasilaniu i to tak frechownie, że raz zrobiłem zwarę i poleciało 10 A a za drugim razem znowu 15 A. OK wreszcie wszystko podłączone i czas na oblot wokół komina. Dawaj córę na plecaczek i wio w pole. Jedziemy tak sobie jedziemy i nagle mobilki mi długimi po oczach. Cholera co jest, myślę. Staję, zaglądam w szkła a tam ćma - cimno. Zajeżdżam na chatę, rozkręcam sprzęta a tam następna zwara na wiązce. Znowu od nowa. Kurna, myślę coś spieprzyłem. Dawaj wyciąganie całęj instalki. Uff problem załatwiony, sprawdzam światła - działają. Chcę odpalić - dupa. Nie chce gadać. No i do momentu aż po tygodniowym grzebaniu przez serwis, który tylko z doskoku do niego podchodził (oficjalnie powiedzieli mi że po 21.04 mogą konkretnie do niego zalukać) - poprosiłem Robera ( dzięki mu wielkie za pomoc ) o zerknięcie fachowym okiem w mojego Shreka. Rober walnął trzy pomiary. Pierwszy na przelotowość wiązki, drugi sprawdzenie przekaźnika tego po prawej stronie oraz na samym końcu zerknął w moduł i tam padło potwierdzenie jego wcześniejszych pomiarów - moduł podczas braku pracy silnika nie puszcza masy na przycisk rozruchowy. Zdjeliśmy jeden z kabli na przycisku i został on podłączony do masy motocykla na stałe. Teraz odpalam bez problemu jednak pozostał fakt że przycisk jest cały czas podłączony pod mase to oznacza że jeżeli silnik będzie w ruchu to i tak jestem w stanie zakręcić rozrusznikiem.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 1 tydzień ago #8

  • drag6501
  • drag6501 Avatar
TomHal obiecałeś że opiszesz jak doszło do tego problemu ,jestem bardzo ciekaw w sumie by uziemić moduł nie traka prosta sprawa a może jednak? 2 lata temu ciarki mi przeszły jak pomyliłem kabelki zadzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi ze moduł kosztuje 4 tys zł na szczęście nie był potrzebny
pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 1 tydzień ago #9

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Dzieki Piter, właśnie o nim wcześniej myślałem że gdzieś na zdjęciu widziałem moduł do sprzedania.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 1 tydzień ago #10

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 2 tygodni ago #11

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Yes,yes,yes - usterka zlokalizowana. Shrek żyje i wiemy co mu dolega. Modem dostał popalić tak, że nie masuje przycisku zapłonu. Rober pomierzył co trzeba, wymieniliśmy się na wszelki wypadek modemami i wszystko jasne. Założyliśmy patent Robera w postaci kabla założonego bespośrednio z przycisku zapłonu i serce Shreka ożyło. Można tak jeździć bez problemu jednak będę rozglądał się za nowym modułem. Dzięki Rober, jesteś wielki! :dzieki:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #12

  • janusz
  • janusz Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 96
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Oczywiści, :) to pasta stykowa (smar) firmy Ensto RS1 stosowana jest do zapobiegania utlenieniu się aluminium i miedzianych na powierzchni zacisków odizolowanych żył przewodów. Jeżeli macie jakieś problemy z zamkniętymi urządzeniami typu styczniki przekaźniki stacyjki nawet do przemywania rozruszników ;) a tam wszystko, co elektryczne i ma problemy ze stykiem (napalone)przemywa, oczyszcza poprawia styki można myć pod napięciem nawet do30kV jest to płyn dielektryczny Dielect 2000
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #13

  • Gamera
  • Gamera Avatar
Janusz poleć ten smar mimo wszytko przyda się ok :dzieki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #14

  • janusz
  • janusz Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 96
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Przykro :( mi, że nie udało Ci się znaleźć usterki, ale z tego, co napisałeś to objawy wskazywały na złe połączeni minusa( masy) zaniżone napięcie 9, 6 V i brak zwarcia tak jakby obwód elektryczny zamykał się po przez lub inny odbiornik np. cewki stycznika poprzez swoją rezystancję obniżyła napięcie(teoria).
PS:
Gdybym przepuszczał, że będziesz czyścił wszystkie połączenia to podesłałbym Ci smar przewodzący do konserwacji i poprawy połączeń i styków elektrycznych. A tak wolę to jestem ciekaw, jaka była przyczyna?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #15

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Jak już wyjadę z serwisu to opiszę co i jak - ku przestrodze (do drag-a6501 trochę mojej interwencji przed "zgonem" było ale ... zobaczymy co Lechu z serwisu powie - tak na boku dzisiaj zobaczyłem w naszym serwisie Yamahy z W-wy, odbierający oznajmił mi że jak daje w swoim moto komuś grzebać to tylko Lechowi z Bydzi :) - miło )
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #16

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Szybko albo nie ,ale na Święta zostałeś bez maszyny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #17

  • drag6501
  • drag6501 Avatar
Toś się chłopie namordował! może opiszesz jak doszło do tego problemu z elektryką ? robiłeś coś w instalacji? np. podłączałeś alarm , wpinałeś się w instalacje z czymkolwiek czy tak porostu - wczoraj było ok a dziś już nie? z tego co opisałeś ja dalej obstaje ze masz uszkodzony przekaźnik no ale zobaczymy.Ufam ze uporają się z tym szybko
POZDRO
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 3 tygodni ago #18

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Cały dzień w d...e. Jedyny pożytek z tego, że kable dostały nową izolację a wszelakie styki jak i złączki dostały nowy szlif i są czyste i zakonserwowane. W między czasie zagotowałem aku i prawdopodobnie rozruszałem elektromagnes przy dekompresatorze (wcześniej nie chciał działać ale jak go pod aku z puszki podłączyłem to od razu wybił).

W rezultacie wtoczyłem moto na przyczepkę i zawiozłem do serwisu. W końcu i tak muszą się zająć reklamacją tak więc przy okazji zerkną na instalkę. Ja za to mogę Wam wszystkie kable kolorami ponazywać - nawet wiem jaki kolor gdzie idzie ( 3 albo 4 razy wszystko odpinałem i zapinałem :evil: )
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: :idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 4 tygodni ago #19

  • janusz
  • janusz Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 96
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
moim zdaniem przyczyna tkwi w braku dobrego styku minusa stąd takie dziwne napięci 9.6v spróbuj sprawdzić połączenia minusa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O::idea:Elektryka i jej problemy z napięciem:idea: 14 lata 4 tygodni ago #20

  • drag6501
  • drag6501 Avatar
myślę że powinieneś szukać przyczyny w (podzespołach)
ja bym zaczął od sprawdzenia diod , w przekaźniku rozrusznika jest zdaje sie 4 , jedna masz sprytnie ukryta w wiązce przechodzącą za aku. potem reszta tzn włącznik stopki sprzęgła biegów,co już pewnie uczyniłeś! tak czy inaczej nie zazdroszczę problemu trochę tych kabelków masz do poskładania
POZDRO
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.054 s.
Zasilane przez Forum Kunena