UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Alarm

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #1

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Dziękuję Piter
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #2

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Do blokowania kiery używałem kłódki z Gerdy z bolcem 11mm allegro.pl/gerda-klodka-t75-mosiezna-trzpieniowa-fv-p-n-i1307400712.html .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #3

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
No spoko, nie ma pośpiechu. Zobowiązany jestem za pomoc. :D

P.S. Coś z tymi zdjęciami jednak tak do końca nie jest SI. Twoje również zniknęło w czaso-przesstrzeni.
Może spróbujesz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ?
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #4

  • MrTommy
  • MrTommy Avatar
Kłódka tego typu, ale średnice trzpienia musiałbym zmierzyć (tyle, ze nie chce mi się złazić do garażu, zdejmować pokrowiec i mierzyć). Przy okazji ci zapodam, chyba, że ktoś Ci wcześniej podpowie. ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #5

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Czyli jednak można przełożyć przez wspomniane otwory, ale tylko trzpień fi 6mm. Super!
Czas zmodyfikować zabezpieczenie. Trzpień fi 6mm z łańcuchem (tak na wszelki wypadek, by i przyłożyć natrętom było z czego :D) + kłódka na kierę.
Znów mam prośbę. :( Ponieważ jestem z takowych upierdliwców co to najpierw kupią ciuchy i osprzęt by być gotowym na objawienie GWIAZDY prosiłbym Was o podesłanie zdjęcia uszu do zabezpieczenia kierownicy wraz z wymiarami lub jeszcze lepiej zdjęcia kłódki która tam pasuje.:)
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #6

  • MrTommy
  • MrTommy Avatar
TataMichas napisał:
OK. Panowie. Już rozumiem o co chodzi.
Z początku myślałem, iż sworzeń blokady można zapiać poprzez przełożenie go przez małe, okrągłe otwory umieszczone w trzech "rzędach" w samej tarczy hamulca.
Dziękuję za wyjaśnienia.

P.S. Jeśli mogę jeszcze pomarudzić. Jak wkleić zdjęcie do postu? Zdaje się, że opcja "Dołącz obraz" nie specjalnie działa :(

Działa, działa, tylko zdjęcie wsadzasz zbyt wielkie i tyle ;)
Rozmiar zdjęcia, z tego co pamietam może być do 100kilo i większe idą w pole ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #7

  • MrTommy
  • MrTommy Avatar
Można przełożyć przez wspomniane dziurki jednakże pod warunkiem, ze trzpień będzie miał średnice 6mm
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #8

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
OK. Panowie. Już rozumiem o co chodzi.
Z początku myślałem, iż sworzeń blokady można zapiać poprzez przełożenie go przez małe, okrągłe otwory umieszczone w trzech "rzędach" w samej tarczy hamulca.
Dziękuję za wyjaśnienia.

P.S. Jeśli mogę jeszcze pomarudzić. Jak wkleić zdjęcie do postu? Zdaje się, że opcja "Dołącz obraz" nie specjalnie działa :(
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #9

  • MrTommy
  • MrTommy Avatar
Otwory w tarczy bez zdejmowania przecudnych frisbee pozwalają na użycie blokady z czepieniem o średnicy 6 mm, czyli cienizny.
Osobiście używam takowej i nie narzekam.
Jeśli chcesz porządnie zabezpieczyć motor użyj kłódki do spięcia kolumny kierowniczej bądź łańcucha na koło.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #10

  • Upload
  • Upload Avatar
Wykrzyknik ma rację !
Wybacz za nieścisłości
Pozdrawiam
Krzysiek
Słoneczna Targowa7
Megula - już błotnik tylny jest podcięty
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #11

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
TataMichas napisał:
Po pierwsze UPLOAD dzięki za odzew :laugh:
Po wtóre, czy używając sformułowania Frisbee masz na myśli ten pierścień zaznaczony na czerwono(zdjęcie)?
Po trzecie, myślałem że trzpień zabezpieczenia da się przełożyć przez otwory w tarczy przód/tył (na zielono) i gra giatrrrrrra B) bo obudowa trzpienia zablokuje się o jakiś element mocujący czy to goleń z przodu czy rura wahacza z tyłu. Jeśli nie, to trochę porażka dla producenta.
Po czwarte, „placki” to jak rozumiem inaczej już nazwane na tym forum „banany” na tylnim błotniku? Po cóż miałbym je demontować?

Jak pisałem nie posiadam jeszcze, dlatego trochę ciężko to rozkminić.

TataMichas

P.S. Jeśli masz słońce to szczęśliwy z Ciebie człowiek. U mnie 4 dzień z rzędu pada. :(

Placki i Freesbe to to samo. Czyli chromowane dekle na przdnich tarczach w 1600... w 1700 nie ma już teo problemu gdyż w większości mają aluminowe fele i inne tarcze i zaciski...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #12

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Jak mi się kiedyś wreszcie uda, to dołącze to zdjęcie :laugh:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #13

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Po pierwsze UPLOAD dzięki za odzew :laugh:
Po wtóre, czy używając sformułowania Frisbee masz na myśli ten pierścień zaznaczony na czerwono(zdjęcie)?
Po trzecie, myślałem że trzpień zabezpieczenia da się przełożyć przez otwory w tarczy przód/tył (na zielono) i gra giatrrrrrra B) bo obudowa trzpienia zablokuje się o jakiś element mocujący czy to goleń z przodu czy rura wahacza z tyłu. Jeśli nie, to trochę porażka dla producenta.
Po czwarte, „placki” to jak rozumiem inaczej już nazwane na tym forum „banany” na tylnim błotniku? Po cóż miałbym je demontować?

Jak pisałem nie posiadam jeszcze, dlatego trochę ciężko to rozkminić.

TataMichas

P.S. Jeśli masz słońce to szczęśliwy z Ciebie człowiek. U mnie 4 dzień z rzędu pada. :(
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #14

  • Upload
  • Upload Avatar
To bardzo dobra blokada
Aby skorzystać z dobrodziejstw blokad tarczy hamulcowej trzeba zdjąć z przedniej tarczy "przecudne" chromowane frisbee
Chyba że planujesz blokować tarczę tylną, a tu już warto zmierzyć otworki
Zarówno Waldek jak i Radek w spuściźnie po nieosiągalnym wzorcu odziedziczyli miejsce na kłódkę, które znajduje się nieopodal główki ramy a konkretnie po jej prawej stronie.
Jeśli nie pragniesz zdejmować chromowanych placków ( o których jak widzisz nie mam zbyt dobrego zdania ) ani nie jest Ci po drodze do tylnej tarczy ( bo sakwy, wydechy itp.) To przemyśl proszę jakiegoś dobrego U-Locka (i tu też warto zmierzyć dziurkę choć wszystkie które są dedykowane do tarcz powinny być okej)
By ochronić warstwę lakieru, która niewątpliwie godna jest pozostania na swoim miejscu, bardziej przychylnym okiem obdarzaj te blokady które posiadają gumowane powierzchnie o których to zaletach w dziedzinie bezpieczeństwa jako mężczyźnie wspominać chyba nie muszę
Pozdrawiam
Ze słonecznej Pragi
Krzysiek
Megula (przedni błotnik już wycięty a tylny zaczęty)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 13 lata 5 miesiąc ago #15

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Panowie,

Ponieważ nie posiadam jeszcze własnej Gwiazdy, a już myślę o jej zabezpieczeniu chciałbym kupić między innymi takie oto ustrojstwo allegro.pl/abus-victory-x-plus-disclock-68-lancuch-120cm-i1322729199.html

Problem jednak mam. :( Nie znam średnicy otworów w tarczach hamulcowych przez które można by przełożyć zapinkę. Firmowany przez ABUSa gadżet ma średnicę trzpienia bodajże fi 18. Podejrzewam, że z pewnością uda się go przełożyć przez tarczę, ale jeśli ktoś byłby na tyle skłonny do poświęceń i pomierzyć otwory, nie śmiąc marzyć o zdjęciach wszystkich tarcz, byłbym bardzo zobowiązany. ;)

Pozdrawiam,
TataMichas
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 14 lata 2 tygodni ago #16

  • NightRider
  • NightRider Avatar
drag6501 napisał:
:dzieki: co prawda zlokalizowało mi sprzęt ok 1,5 km dalej ale lepsze to niż nic. szkoda ze usługa działa tylko w kraju
pozdro

System lokalizuje w promieniu 600-700 m. Jeśli weźmiemy od uwagę średnicę wychodzi 1,5 km ok ale to nie dużo i do tego działa w garażach podziemych, na parkingach pod dachem, wszędzie tam, gdzie nie pomoże GPS. A bandyci o tym nie wiedzą a jak postawią sprzęta pod dachem wystarczy: zlokalizować :szu: , odnaleźć :m1: , nałatać :boks: i pozamiatać :ksi: :dobrarobota .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 14 lata 2 tygodni ago #17

  • drag6501
  • drag6501 Avatar
NightRider napisał:
Z zabezpieczeniami jest jak pisał polo. Kupujemy więcej czasu. Ja do swojej założyłem GPS a bazującego na GSM. I przez stronę www mam dostęp do moto 24/24. Kosz to wysłanie smsa no i badziewiasty telefon z opłaconą karą SIM. Dokładność około 600 m. System służy do lokalizacji telefonu dziecka. więcej na www.gdziejestdziecko.pl I co najważniejsze sprawdza się. Znajomemu zwinęli puszkę znalazł ją na drugi dzień.

:dzieki: co prawda zlokalizowało mi sprzęt ok 1,5 km dalej ale lepsze to niż nic. szkoda ze usługa działa tylko w kraju
pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 14 lata 3 tygodni ago #18

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Z zabezpieczeniami jest jak pisał polo. Kupujemy więcej czasu. Ja do swojej założyłem GPS a bazującego na GSM. I przez stronę www mam dostęp do moto 24/24. Kosz to wysłanie smsa no i badziewiasty telefon z opłaconą karą SIM. Dokładność około 600 m. System służy do lokalizacji telefonu dziecka. więcej na www.gdziejestdziecko.pl I co najważniejsze sprawdza się. Znajomemu zwinęli puszkę znalazł ją na drugi dzień.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 14 lata 3 tygodni ago #19

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Polo napisał:
a w garażu przypinał łańcuchem do kotwy zabetonowanej w posadzkę , jest w samym rogu i
jest do niej cholerny dostęp jakby trzeba było ciąć kątówką czy innym narzedziem , że o wsadzeniu tam nożyc z duzym ramieniem nie ma szans - wszystko po to by kupić czas , może amator się zniechęci , na specialistę rady nie ma

a alarm , też mam z wstrzasówką,ale tylko po to by straszyć dzieciaki co szturchają motocykl
:laugh: poważnie Polo? Łańcuchem do podłogi?
Jak Ty tak możesz więżić gwiazdkę ;) .
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Alarm 14 lata 3 tygodni ago #20

  • Polo
  • Polo Avatar
a w garażu przypinał łańcuchem do kotwy zabetonowanej w posadzkę , jest w samym rogu i
jest do niej cholerny dostęp jakby trzeba było ciąć kątówką czy innym narzedziem , że o wsadzeniu tam nożyc z duzym ramieniem nie ma szans - wszystko po to by kupić czas , może amator się zniechęci , na specialistę rady nie ma

a alarm , też mam z wstrzasówką,ale tylko po to by straszyć dzieciaki co szturchają motocykl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.053 s.
Zasilane przez Forum Kunena