UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Układ zapłonowy/problemy

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #1

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Nie ma za co. Sprawdż zawory a potem jesli to będzie ok idź w wydawanie kasy na cewki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #2

  • Janors
  • Janors Avatar
ok dzieki za porady
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #3

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Gdyby to był problem elektryki to podczas jazdy w sloneczny suchy dzień nie bylo by problemu za to w wilgotny mogło by się zdażyć że jeden z cylindrów by zdychał lub nawet oba. Podobnie ma Tomhal. Pada i jeden baniak mu siada.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #4

  • Upload
  • Upload Avatar
Czy motocykl jeździ?
Jak się zachowuje podczas jazdy, zwłaszcza pod obciążeniem

Problemy z cewkami to egzotyczny temat
Wyeliminuj ewentualne problemy z zaworami czy kasatorami
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #5

  • Janors
  • Janors Avatar
Michał, albo Krzysiek podpowiedzcie jeszcze bo mnie sie pomyliło jak maja isć przewody do swiec z ceki po prawej stronie ramy czyli od przedniego baniaka, który przewod od cewki do której swiecy idzie, ja chyba zaczekam , az dojdzie deep creep i po zrobieniu kuracji zobacze czy cos to pomogło, a nastepnie bede najwyzej cewki zamawiał, np dynatek robi cewki do roadstarów ale sa rózne rezystancje na pirwotnym uzwojeniu i trzeba to dopasowac do własnych potrzeb, np maja 1,5 ale maja tez 2,2 ohma, gdyby ktos potrafiła doradzić czy taka rezystancja czy taka, wg serwisówki ta 1,5 ohma miesci sie w tolerancji do Rsa po 2004, ale tak jak mowie poczekam na specyfik od Seafoama...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #6

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Ja swoje mierzyłem jak miałem podobne problemy ale okazało się, że nie to było problemem a zawory. Za bogata mieszanka i w konsekwencji SVS. Co ciekawe nawet odczyty z regulatora napięcia sa inne niż podaje serwisówka. Zarówno na oryginalnym jak i na nowym który wtedy kupiłem myśląc że jest to wina własnie regulatora...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #7

  • Janors
  • Janors Avatar
Panowie, szukam bo nie chodzi, tak jak powinien, moje mysli ida w kirunku włansie takim ponieważ wiadomo nie od dzis, ze co jakis czas nalezy wymienić przewody zapłonowe, świece, a jak trzeba to kopułki i cewki, niema nic wiecznie, dlatego diagnozuje , szukam, ale zanim cos wywale musze miec pewnosc, ze mam to wywalic,
no przewody nie jest tak prosto wymienic , w oem cewkach przewod jest zamontowany na silin=konie lub jakims kleju i zaciśnięty zaciskiem platikowym , nie do ruszenia bez połamania, nawet w katalogu sprtzedaja całe cewki z kablami wysokiego napiecia..:-(

Świece mam dwa kopmlety, nowe NGK iridium i stare normalne NGK, niema zanczenia, pracuej na obu kompletach jednakowo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #8

  • Janors
  • Janors Avatar
Po uruchomieniu silnika w temperaturach jakie teraz panuja potrzymam go na ssaniu i jade pracuje nierówno, najnormalniej tylny baniak kuleje, jak sie bardzo dobrze nagrzeje, pracuje równiej i wyglada na to ze jest ok, ale nie jest tak jak było, praca silnika nie jest taka jak była
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #9

  • Janors
  • Janors Avatar
nie regulacje były jak chodził , było ok, az pewnego dnia, sie zbuntował, zawory ustawione były przed sezonem, wiec powinno byc ok, przeciez to sie nie przestawia samo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #10

  • Upload
  • Upload Avatar
A jak motocykl jedzie?
Kiedy wymieniałeś świece
Może uda mi się pomierzyć moje to porównam
A cewki nie sieją na boki?
To nie HD - cewki powinny trzymać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #11

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
To napierw zarob zawory :-) Powiedz mi czy zubożałeś mieszanke dopiero jak przestał gadać na tylnym baniaku?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #12

  • Janors
  • Janors Avatar
Michał, ja w lecie mam duuuuzo pracy , niema na nic czasu, teraz juz luzik, wiec jestem, co do motocykla, tak jak mowie, pomiary porobiłem i sa odbiegajace od normy, dlatego pytam i szukam kogos kto powoie czy trzeba to zmienic, mieszkanki juz ubozej nie zrobie bo poprostu nie jedzie jak zejde cokolwiek w dół, spalanie mam ok, bo 5,5/100 w trasie, a w miejscu nie obchodzi mnie ile pali, swiece wymienione i n atylnym baniaku nadal czarne, nie strasznie ale czarne, jedynie prawa swieca w przednim bnaniaku jest ładna, ceglasty kolor, poza tym, juz idzie do mnie deep creep wiec go oczyszcze ze złogów przed zimą, poprostu po zapaleniu nie pali na tylnym baniaku bo np po minucie pracy jak dotykam przedni baniak, nie głowice tylko baniak, jest ciepły a tylny o wiele zimniejszy, jakby tylko czasem palił, jak sie nagrzeje lepiej jest ale słysze ze nie pali i koniec, dlatego szukam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #13

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Janors gdzieś Ty był jak Cię nie bylo :-)

Mówisz, że mieszanka ustawiona a świece nadal czarne. Ja osobiście bym ją poprostu zubozył...
Ja problemu doszukiwał bym się jednak w złym składzie mieszanki a nie w elektryce. Po za tym, że świece czarne masz jakieś niepokojące objawy?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układ zapłonowy/problemy 13 lata 6 miesiąc ago #14

  • Janors
  • Janors Avatar
Witam wszystkich,
mam w szczególności pytanie do Krzyśka Uploada i Michała Wykrzyknika.

Panowie jaka macie wiedzę na temat diagnostyki, pomiaru rezystancji cewek zapłonowych, kopułek świec zapłonowych i samych przewodów.

Z mojej serwisówki wynika że WRSY do 2003 maja mieć:
pomiar oporu na cewce,
>styki doprowadzajace prąd 1,53-2,07 ohms
>wyjscie wyskiego napięcia 12-18 k ohms

opór kopułki swiec zapłonowych to 10 k ohms

2004 i poźniej
cewki
pierwszy pomiar 1,32-1,78 ohms
wyjscia wysokiego napiecia to samo co do 2003 roku czyli 12-18 kohms

kopułki 10 k ohms


ja mam 2004 , kiedyn pomierzyłem zadna wartosc nie odpowiada tym danym, wiec tak:
kopułki świec maja opór:
obie po prawej stronie silnika od strony filtra powietrza maja opór powyzej 11, k ohms
kolejno 11,55 i 11,20

lewa strona silnika przedni baniak 8, 57, tylny 8,42

cewki maja pierwszy pomiar powyzej 20 ohmów, jedna ma 20, 8, druga prawie 22

.
Jak sie domyslacie, powodem tych pomiarów, jest zły kolor swiec poprostu sa czarne, miesznaka ustawiona, swiece zmienione, szukam wiec dalej,

czy to oznacza, ze wyzej wymienione elementy kwalifikuja sie do wymiany,
prosze o pomoc, , pozdrawiam, Jano
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena