UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zapalniczka

Odp: Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #1

  • anry3
  • anry3 Avatar
Waldek,ja również zakupiłem sobie gniazdo do zapalniczki.
Z tym,że przy moim były tylko przewody do podłączenia
i bezpiecznik na +. I tak zamierzam podłączyć jak podpowiada Ci piter 1600. :cze:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #2

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
Piter, dzięki wielkie, zrobie tak jak radzisz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #3

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Przekaźnik służy do odciążenia instalacji,w tym przypadku zupełnie nie potrzebny .Jeśli podłączysz tak jak mówisz to przekaźnik będzie stale pod napięciem i rozładuje Ci aku.Podłącz bezpośrednio do aku z bezpiecznikiem na plusie.Tak samo miałem ja i Prałat.Wtedy możesz ładować komórkę na postoju,jeśli navi będziesz używał w czasie jazdy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #4

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
Ja płaciłem coś około 70 zeta na Allegro, trochę jednak takie ustrojstwo szpeci motor.

Czy ktoś wie czemu ma służyć przekaźnik w instalacji tego gniazda ?
Co będzie jeśli nie obetne przewodów a tylko tą końcówkę zaciskową podłącze pod plus akumulatora, wtedy też przecież ominę stacyjkę.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 2 miesiąc ago przez WALDEK-HQV.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #5

  • Cuba
  • Cuba Avatar
A gdzie i za ile kupowaliście zapalniczki?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #6

  • Never
  • Never Avatar
Ja mam gniazdo elektryczne pociagniete bezposrednio z aku, na plusie dajesz bezpiecznik zeby Ci hemorojda nie zjaraloi juz. Bez zadnej stacyjki bo wtedy dlugo nie posluchasz umca umca tak jak napisal Krzynio
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #7

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
Czyli obciąć przekaźnik i dorobić końcówki na przewodach ? Niezbyt mi się podoba to rozwiązanie, ale chyba będe musiał tak zrobić jeśli nikt mi łopatologicznie nie podpowie gdzie się wpiąć.
Muzy na postojach słuchać nie zamierzam, chodzi mi bardziej o to aby podczas jazdy można było ładować telefon lub używać nawigacji.
Wiem, wiem, nawigacja w takim motocyklu niezbyt się komponuje, ale myślę o tym pod kątem udziału w Rajdzie Katyńskim, a tam to jest raczej konieczne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #8

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Sugerował bym jednak wpiąć ja w obwód pod napięciem bez włączonego kluczyka .
Przykładowo stoisz wieczorkiem przy namiocie i chcesz posłuchać muzy z przenośnego małego radyjka ,po przekręceniu kluczyka zapalają się światła i za długo muzy nie posłuchasz :dia:
Osobiście podpinał bym bez pośrednio pod Aku.pomijając ten przekaźnik ,montując jedynie bezpiecznik.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Ostatnio zmieniany: 13 lata 2 miesiąc ago przez krzych1200.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Zapalniczka 13 lata 2 miesiąc ago #9

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
Odświeżam temat, bo zachciało mi się zamontować zapalniczkę i mam mały dylemat.
Problem jest w tym gdzie zacisnąć żółty przewód, chodzi chyba o to aby zapalniczka działała tylko przy włączonym zapłonie.



Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zapalniczka 13 lata 5 miesiąc ago #10

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Wszystkie przewody elektryczne idą pod zbiornikiem.Ciepło im nie szkodzi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zapalniczka 13 lata 5 miesiąc ago #11

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Chyba nie ma innego wyjścia jak pod zbiornikiem. Przynajmniej jak chcesz pochować przewody.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zapalniczka 13 lata 5 miesiąc ago #12

  • aro
  • aro Avatar
Myslałem o tym aby ciągnąć dołem pod zbiornikiem. Ale czy ciepło silnika latem nie uszkodzi izolacji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zapalniczka 13 lata 5 miesiąc ago #13

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
A dlaczego tak?Ja miałem zawsze pod napięciem.Pociągnąłem bezpośrednio z aku z bezpiecznikiem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zapalniczka 13 lata 5 miesiąc ago #14

  • aro
  • aro Avatar
Sprawa pewnie banalna.

Powiedzcie koledzy, z którego miejsca ciągnąć kable aby zamocować ją by po wyłączeniu zapłonu nie było w niej napięcia.
Znacie jakieś sprawdzone sposoby na jej mocowanie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.036 s.
Zasilane przez Forum Kunena