UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 6 dni ago #1

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Dzięki, browar ja stawiam(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 6 dni ago #2

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
marcin0409 napisał:
Hej (, a wracając jeszcze do tej śruby pms...czyli jak ją wkręcę bardziej np pół obrotu-to mieszanka będzie uboższa, moto będzie mniej palilo, czy na odwrót?
Tak,jeśli wkręcisz to będzie ubożej :piw:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 6 dni ago #3

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Poprostu pytam Cb bo już jesteś troche doświadczony, a chętnie służyłeś pomocą( baa...nawet "wkurzyles" się jak zniknolem kiedyś na parę dni(. Racja może jestem trochę leń i wole mieć jedną konkretną odpowiedź niż 23strony forum (jak np o hsr) chociaż przeczytałem wszystko(.- ale forum jak to forum 70%postów trzeba zignorować a wiedzę wypośrodkować...
Od paru lat jeżdżę i grzebie przy moto mam narzędzia, rzeczy takie jak oleje, filtry, płyny, zębatki, łancuch, zakuwanie, robię sam mechaników unikam jak ognia, bo nie chcę słuchać tych ich ściem...i szkoda mi motocykli. Co prawda gaznik to dla mnie nowość bo mam nekeda i sporta na wtrysku, a mam tez komarka tam jest gazior(.
Temat gaźnika jest dla mnie nowy ale myślę ze podołam, Na razie i tak nic nie robie przy moto tylko zbieram wiedzę...
Bo jakbym oddał to mechanika to pierwsze co mechanik zrobi to wpisze w wyszukiwarke..."ustawienie gaźnika road star 1700"...Będę czytał wiecej, Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 6 dni ago #4

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
marcin0409 nie obraź się ale widzę że Ty wszystko lubisz mieć "podane na tacy". Nie będę się rozpisywał już na takie tematy które są szczegółowo opisane tu na forum, wystarczy poszukać i poczytać. Jak to wszystko Cię przerasta i nie radzisz sobie z tym to proponuję poszukać jakiegoś dobrego mechanika który zna się na gaźnikach w Road Star 1700, naprawdę to żaden wstyd, nie każdy musi się na tym znać. Podam Ci jeszcze dwa linki do tematów które Cię interesują. I proszę Cię jeśli chcesz jeszcze zadawać pytania na temat gaźnika to rób to w odpowiednich działach bo tak wprowadzamy leki chaos na tym forum.
yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=175&catid=61&id=2081&limitstart=200
www.yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=175&catid=61&id=4780&limitstart=540
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #5

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Hej (, a wracając jeszcze do tej śruby pms...czyli jak ją wkręcę bardziej np pół obrotu-to mieszanka będzie uboższa, moto będzie mniej palilo, czy na odwrót?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #6

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
Może niech admin te kilka ostatnich postów przeniesie do odpowiedniego tematu, bo rzeczywiście Metal ma rację że powstaje mały chaos w tym temacie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #7

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Przecież jestem tu regularnie i piszę... :aniol:

Jeśli chodzi o HSR to chyba wszystko już na tym Forum zostało napisane. Proponuję nie rozpoczynać dyskusji w tym temacie bo zrobi się bałagan. Czytajcie temat HSR i tam ewentualnie zadawać pytania. Przyczynimy się w ten sposób do spójności.
P.S Nie tylko ja jeżdżę na HSR. Jest tu kilku Kolegów,którzy również mają ten temat świetnie ogarnięty . Ale w razie czego chętnie komuś mogę coś podpowiadać. Zapraszam do rozmów telefonicznych - sprawniej i klarowniej :piw:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #8

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
marcin0409 u nas w PL ciężko o oryginalny drugi gaźnik do Yamahy Road Star 1600/1700. A jak już to są u handlarzy którzy wołają w granicach 1 500 zł. Więc jak bym miał kupić w takiej cenie to już wolał bym szukać HSR w dobrej cenie lub ten od Chinoli. Jak już wpisałem wcześniej nie różni się on ponoć niczym prócz tego że nie ma znaczka Mikuni na korpusie gaźnika. Jeśli byś zakładał gaźnik HSR do Yamahy Road Star to linka oryginalna może być, chyba że miał byś jakąś inną kierownicę wyższą, dłuższą to wtedy może być za krótka linka. Poza tym te dyszę trzeba wymienić o których wspominałem. A co do czujnika TPS to można jeździć bez niego w tedy tylko świecie kontrolka check engin w liczniku. Następna sprawa jak wyrzucisz pompę paliwa i puścisz grawitacyjnie to motor wygląda estetycznie. Niektórzy właśnie tą pompę przy oryginalnym gaźniku przenoszą pod prawy boczek żeby jej widać nie było. Sam się zastanawiam czy jej nie przenieść tam póki nie mam gaźnika HSR.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #9

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Dzięki Metal, że się udzielileś, jak bym zdecydował się zmieniać na hsr- jakbym go dostał w dobrej cenie to się odezwę bo na pewno będę miał dużo pytań(-teraz już wiem kto czym jezdzi (.
Bo jedni piszą, że hsr- plug&play....a pozniej czytam dalej....---->trzeba wywalić pompe paliwa, linki od gazu moga nie pasować, jakiś tam czujnik- trzeba zamontowc i strojenie-wiadomo (
Czytałem ze hsr42 jest wystarczajacy-az nadto do 1700cc, Czego Metal zdecydowałeś sie wymienic na hsr45?
Marekkacper ja na razie raczej zostane przy orginale musze sie go nauczyć, pogrzebać- byle nie zepsuć i umieć złożyć spowrotem...dlatego chciałbym miec drugi na zapas jak cos pojdzie nie tak (((, dlatego taki hsr za np. 600zl od żóltych rączek byłby dobry, ale z drugiej strony nie wiem czy chciałbym pchac china w moto ((
Pozdrawiam Koledzy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #10

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
Witam Metal :) Dawno Cię tu nie było, no albo się nie udzielałeś. Ty właśnie jeździsz już któryś sezon na HSR, z tego co pamiętam jeździłeś na HSR 42 ale przesiadłeś się na HSR 45. Więc kolego marcin0409 pytaj w kwestii gaźnika HSR Metala myślę że odpowie Ci na wszystkie nurtujące Cię pytania i doradzi co i jak :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #11

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
marcin0409 napisał:
Dzięki za lekture, juz otwieram piwo i biorę sie za czytanie(. Zdziwiło mnie ze taki tani ten gaznik...bo mechanik za samo strojenie czy regulacje wziołby chyba wiecej, a tak miałbym 2, orginał i hsr na podmiane- bez zabawy z dyszmi, iglicami,rurkami emulsyjnymi i sprezynami---(wiem z tym i tak sie trzeba będzie kiedys zmierzyc ale dzięki forum i Tobie jestem coraz mądrzejszy w tym temacie(. Pozdrawiam i miłego wieczoru.

Zapomnij o jakimkolwiek i gdziekolwiek zakupie gaźnika na zasadzie pług&play.
Cokolwiek wsadzisz trzeba dostroić.
I generalnie cierpliwości. Czytaj zawartość Forum i wszystko Ci się rozjaśni.
Na marginesie dodam, że tematyka gaźników jest najobfitsza że wszystkich tematów. Tak więc... duuużo browaru Ci upłynie B) ale warto.

PS. Śmigam wyłącznie na HSR :$:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #12

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Dzięki za lekture, juz otwieram piwo i biorę sie za czytanie(. Zdziwiło mnie ze taki tani ten gaznik...bo mechanik za samo strojenie czy regulacje wziołby chyba wiecej, a tak miałbym 2, orginał i hsr na podmiane- bez zabawy z dyszmi, iglicami,rurkami emulsyjnymi i sprezynami---(wiem z tym i tak sie trzeba będzie kiedys zmierzyc ale dzięki forum i Tobie jestem coraz mądrzejszy w tym temacie(. Pozdrawiam i miłego wieczoru.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #13

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
To nie jest oryginalny HSR 45 od Mikuni, orginał w PL kosztuje teraz nowy około 2300-2600 zł zależy jak trafisz. To co ty wysłałeś to replika którą chyba produkują ludki z małymi rączkami, (czytaj Chińczyki). Co Ciekawe rozmawiałem już z dwoma chłopakami co mają te gaźniki z AliExpres i mówili że gaźniki tylko różnią się tym od oryginału że na gaźniku nie ma znaczka MIKUNI. Radzili też że jeśli ktoś chciał by kupić taki HSR 45 od żółtych kolegów to żeby brać te najdroższe które tam są, czyli w granicach 800-900 zł. Jak byś się zdecydował to musiał byś zapytać sprzedającego czy wsadzi Ci do niego już takie dyszę jak Ty potrzebujesz. Bo ci chłopaki o których wspomniałem tak robili że pisali jaki chcą mieć setup i chinol wymieniał im dysze na takie jakie chcieli. Czy tam dokładał im w paczce takie dysze jak trzeba i oni sami je montowali, tego nie wiem. Bo trzeba z tego co kojarzę zmienić tam dwie dysze na inne. Ogólnie ten gaźnik jest zestrojony na początku pod Harleya głównie.

Tu masz lekturę poczytaj sobie, pewnie dowiesz się wszystkiego na temat gaźnika HSR i co w nim powinno siedzieć tak żeby grało to wszystko z Twoją Yamahą XV 1700 www.yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=175&catid=61&id=54927&limitstart=440
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 1 tydzień ago przez marekkacper.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #14

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Hsr45? Z ciekawości zobaczyłem wyskoczył na aliexp za 600zl? Jak to mozliwe? To chyba nie to?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #15

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
marcin0409 napisał:
Ja mam standardowy filtr powietrza, wymieniałem go w grudniu po zakupie, razem z olejem(, także zdjać filtr to pestka(, nie przyjrzałem się jednak tej śrubie pms bo o niej nie wiedziałem, ale jak będę miał chwile zajrze raz jeszcze.
---- I jeszcze pytanko na co tak naprawdę śruba PMS wpływa?Skład mieszanki?Skład mieszanki przy danych obrotach? dodaje paliwa?dodaje powietrza? Co jeśli jest za bardzo wkręcona lub wykrecona- ubogo-bogato?
---- I jeszcze jaka jest zależność miedzy śrubą pms a tym pokrętłem od niskich obrotów-co jest pod filtrem powietrza, tzn. czym najpierw regulować? chociaż na prosty rozum wkrecic srube pms wykrecic trzy obroty a jak z niskimi obrotami będzie cos nie tak to można wspomóc sie tym pokretłem- dobrze wnioskuje? Pozdro

W sumie na wszystkie pytania odpowiedziałeś sobie sam. Tak, śrubka PMS jest od regulacji składu mieszanki. Jeśli chodzi o nasze gaźniki czyli oryginalne BSR40 (MIKUNI) to reguluje ona paliwem a nie powietrzem, chyba że się mylę niech mnie ktoś poprawi, Do XV 1600/1700 zakładają chłopaki jeszcze gaźniki HSR 42 lub HSR 45 też od Mikuni, ponoć na tych gaźnikach maszyny lepiej chodzą, (większa moc silnika, lepiej się wkręca, lepszy dźwięk a nawet ciut mniej palą paliwa jak są dobrze ustawione z odpowiednim setupem). Ale ja się nie wypowiem na ten temat bo nie mam takiego gaźnika. Kiedyś może nabędę to powiem coś więcej :) Co do pokrętła pod filtrem powietrza, jest to regulacja biegu jałowego motocykla i nie ma nic wspólnego ze śrubą PMS. Tym pokrętłem ustawiamy jałowe obroty na rozgrzanym silniku i maja być w przedziale 850-950 [obr/min] tak mówi serwisówka, nie zaleca się niższych obrotów bo to nie Harley który ma inne smarowanie olejem niż Yamaha.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #16

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Ja mam standardowy filtr powietrza, wymieniałem go w grudniu po zakupie, razem z olejem(, także zdjać filtr to pestka(, nie przyjrzałem się jednak tej śrubie pms bo o niej nie wiedziałem, ale jak będę miał chwile zajrze raz jeszcze.
---- I jeszcze pytanko na co tak naprawdę śruba PMS wpływa?Skład mieszanki?Skład mieszanki przy danych obrotach? dodaje paliwa?dodaje powietrza? Co jeśli jest za bardzo wkręcona lub wykrecona- ubogo-bogato?
---- I jeszcze jaka jest zależność miedzy śrubą pms a tym pokrętłem od niskich obrotów-co jest pod filtrem powietrza, tzn. czym najpierw regulować? chociaż na prosty rozum wkrecic srube pms wykrecic trzy obroty a jak z niskimi obrotami będzie cos nie tak to można wspomóc sie tym pokretłem- dobrze wnioskuje? Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #17

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
marcin0409 napisał:
Dzięki, że zebraleś dla mnie te info w jedno, na forum z wyszukiwarki owszem wiedzę można zdobyc, lecz często trzeba wpośrodkowywać bo jedni piszą tak inni tak a nie wszyscy mają wiedzę, tylko piszą aby pisać(, jedni piszą o 1600cc inni o 1700cc... Zebrałeś dla mnie te info i chwała Ci za to(.
Ta śruba pms aby nią krecić trzeba zrzucić filtr powietrza? tak wnioskuje ze schematu?
Czy aby zobaczyć, dostać się do tych dysz trzeba rozebrac gaznik na czesci pierwsze, czy tylko trochę(? Rozkrecając go trzeba mieć nowe uszczelki? Czy składamy na starych?

Nie ma za co dziękować, po to jest przecież forum żeby sobie pomagać. Podziękujesz na koniec jak już z motorem wszystko będzie ok/
Aby regulować śrubę PMS zwykłym śrubokrętem małym płaskim trzeba koniecznie zdjąć całą obudowę filtra która jest przykręcona trzema śrubami, oraz poluzować, (odkręcić) opaskę zaciskową przy gaźniku która łączy obudowę filtra z gaźnikiem. Po zdjęciu obudowy można wyczuć gniazdo śruby po prostu palcem w którym miejscu się znajduje i "po palcu" trafić tam śrubokrętem żeby móc nią kręcić. Co do wymiany dysz też można to zrobić bez wyjmowania gaźnika. Wystarczy odkręcić cztery śrubki które jak są oryginalne to są na śrubokręt krzyżakowy. Ja osobiście wymieniłem te śruby na imbusowe bo wtedy łatwiej się je wykręca i wiele osób je wymienia na imbusowe właśnie z tego powodu. Wiec jak już odkręcisz te cztery śruby to ściągasz pokrywę pływakową i w zasadzie masz już dysze na wierzchu. Dysze są przykręcone na śrubokręt płaski. Uszczelka miedzy komorą pływakową a gaźnikiem jest gumowa i nie trzeba jej wymieniać, no chyba że jest sparciała i cieknie, ale skoro teraz Ci nie cieknie to pewnie jest dobra. No i żeby zobaczyć jaką masz iglicę i na jakim rowku jest ustawiona to musisz ściągnąć zbiornik paliwa bo inaczej tego nie zrobisz. Do iglicy też się dostaniesz bez demontażu gaźnika, wystarczy tylko odkręcić plastikowy czarny dekiel iglicy który jest przykręcony na dwie śrubki krzyżakowe. To element na poprzednim schemacie nr 22.
Tutaj masz film jak rozebrać cały gaźnik, naprawdę nie jest to takie straszne jak się wydaje. Z niczym nie idzie się pomylić naprawdę.
Link do filmu:

Film jest co prawda z gaźnikiem od XV 1600 ale to dokładnie to samo co 1700. Różnica miedzy 1600 a 1700 jest tylko taka że są inne rozmiary dysz. Tak że myślę że ten film troszkę Ci rozjaśni jakie to wszystko jest proste. Do dzieła wiec i powodzenia :)
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 1 tydzień ago przez marekkacper.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #18

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
marcin0409 napisał:
Ta śruba pms aby nią krecić trzeba zrzucić filtr powietrza? tak wnioskuje ze schematu?


I tak i nie w sumie .....
Mozna jak sie dojdzie do wprawy, małym podgietym srubokretem, tak go tam wcisnąc ze w sumie nie trzeba ale ..... bez fitra jest łatwiej.
I generalnie wszystkie te sruby są POD gaznikiem wiec ciezko nimi w trasie regulowac. Ustawiasz je zanim wsadzisz gaznik do srodka, zapisujesz ustawienia i jedzisz i obserwujesz. Jak jest zle to wracasz, wyjmujesz gaznik, regulujesz, znowu go montujesz i jezdzisz dalej .....
I tak az NIE znajdziesz ustawien pod swoje moto.
Powodzenia :zebol: :hej:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 1 tydzień ago #19

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Dzięki, że zebraleś dla mnie te info w jedno, na forum z wyszukiwarki owszem wiedzę można zdobyc, lecz często trzeba wpośrodkowywać bo jedni piszą tak inni tak a nie wszyscy mają wiedzę, tylko piszą aby pisać(, jedni piszą o 1600cc inni o 1700cc... Zebrałeś dla mnie te info i chwała Ci za to(.
Ta śruba pms aby nią krecić trzeba zrzucić filtr powietrza? tak wnioskuje ze schematu?
Czy aby zobaczyć, dostać się do tych dysz trzeba rozebrac gaznik na czesci pierwsze, czy tylko trochę(? Rozkrecając go trzeba mieć nowe uszczelki? Czy składamy na starych?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #20

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
A więc tak, schemat gaźnika w załączniku poniżej. Nr 4 to śruba PMS. (regulację zazwyczaj się rozpoczyna na trzech obrotach wykręcenia). Nr 8 to dysza główna, oryginalna mikuni siedzi tam #182.5. Dysza wolnych obrotów oryginał mikuni to #35 na schemacie nr 40. Natomiast nr 7 na schemacie to ta dysza jest zaślepiona.
Wszystko to już jest dokładnie opisane na tym forum pod innym tematem. Skorzystaj z takiej opcji "szukaj" i wpisz hasło "gaźnik" to naprawdę nic trudnego.
Co do tego gdzie kupić dyszę do gaźnika nie będę nikomu robił reklamy, sam poszukaj np w google. Rozmiary dysz podałem oryginały to firma Mikuni i tyle. chyba.
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 2 tygodni ago przez marekkacper.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.043 s.
Zasilane przez Forum Kunena