UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #21

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Tak, świeczki sprawdzę tylko niech sie ociepli bo mam garaz nie ogrzewany(, przy okazji może dostanę sie do gaznika..Motocykl kupilem w grudniu i zatankowałem do pełna, byla pogoda ok 8st C i wracalem na kołach ok 90km, na drugi dzień zrobiłem jeszcze 70km( jako podniecony-nowy uzytkownik), po czym do baku weszło 12l na 160km- poprzedni wlasciciel nie klamał bo mowił ze mu pali 7-8, mi wyszło 7.5 (. Jestem pewny ze ma za bogatą mieszanke bo jak sie trochę odkreci mocniej na postoju da czarnego dyma-delikatnie(, takżę zdziwil bym sie jakby świece były białe ((. Wiesz może jakie sa seryjne dysze, iglice do xv1700 i gdzie je mozna zakupic? Gdzie ta śruba pms i na ile powinna byc wykrecona? Bedę jeszcze szukał na forum, tylko wiesz im wiecej radzących tym wiecej rożnych odpowiedzi(( Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #22

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Pamiętaj też że jak wyglądają świece musisz sprawdzić po dłuższej trasie, bo zakręcenie się w koło komina zafałszuje ci wynik
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #23

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Marcin da się mususz tylko wejść w ustawienia i odpowiednio sobie skonfigurować
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #24

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
marcin0409 napisał:
Wydech V i H, przeloty, w srodku tylko rybia łuska, filtr orginalny (

No to już coś niecoś wiemy, przynajmniej jakie masz wydechy. Teraz jeszcze musisz zobaczyć jak pisałeś wcześniej świece zapłonowe jak wyglądają. Następnym krokiem będzie sprawdzenie jaki setup masz w gaźniku tzn czy siedzi tam seria od mikuni, czy jakiś akcesoryjny np od dynojet, baron itd rozmiary dysz i na którym rowku ustawiona jest iglica przepustnicy. Trzeba też sprawdzić takie rzeczy jak poziom paliwa w komorze pływakowej w Twoim przypadku fabryka zakłada 4-5mm nad poziomem łączenia się komory pływakowej z gaźnikiem. Kolejna rzecz ile obrotów jest wykręcona śrubka PMS ( Śruba regulująca skład mieszanki Jak już będziesz to wiedział podziel się tymi informacjami tutaj.
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 2 tygodni ago przez marekkacper.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #25

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
A da się to zmienić aby najnowsze wiadomości wyświetlały się na dole? Bo tu mam odwrotnie, jest powiedzmy jakiś temat i aby czytać po kolei musze jechać do góry a nie na dół....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #26

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
marcin0409 napisał:
bo przyznam, że jest trochę inne niż wiekszość, Pozdrawiam

Jest jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne !!!!!
Unikatowe i wyjątkowe :roza: :br:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #27

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Wydech V i H, przeloty, w srodku tylko rybia łuska, filtr orginalny (
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #28

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Tak zniknołem bo mnie zirytowały na tym forum te co chwila wyskakujace strony porno :cy: ....kilka dni nie wchodziłem..Ale dzięki za zainteresowanie tematem, postaram sie poprwić i zapoznać się z forum bo przyznam, że jest trochę inne niż wiekszość, Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 2 tygodni ago #29

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
robrob napisał:
Marek tacy też bywają nie ma co sobie nimi głowy zawracać :zebol:
Ot mądrego to i dobrze poczytać :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 3 tygodni ago #30

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Marek tacy też bywają nie ma co sobie nimi głowy zawracać :zebol:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 3 tygodni ago #31

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
robrob nie dowiesz się niczego od tego człowieka. Jak szybko się pojawił tak szybko zniknął.Nawet się nie przywitał tak jak regulamin przewiduje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 3 miesiąc 3 tygodni ago #32

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Marcin podstawą to jest obejrzenie świec przejechaniu dłuższej trasy, jaki kolor, jeśli ktoś grzebał to nie tylko poziom paliwa może być zły, ale i dysze, jaki masz wydech, jaki filtr powietrza
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Metal, marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 4 miesiąc 1 dzień ago #33

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
sosnos napisał:
Panowie zacznijmy od tego że w polsce jest b ardzo mało mechaników - którzy sa solidni lub znają sie na tym co robią, a wogóle brak odpowiedzialnosci ze biora się za coś na temat czego nie maja pojecia. Podchodza do tematu a jakoś to bedzie, mówią ze zrobią i krzyczą 200 - 300 zł za wyczyszczenie gaźnika, polepią to byle jak i gdy sa w kropce tłumacza ze inaczej nie będzie i ze trzeba 10 min rozgrzewać, g. sie znają. Mnie tak dwóch nacieło - i wywaliłem u jedengo i drugiego po 200 zł a żaden nic nie zrobił, moto chodziło jak taczka i paliło 10 l. Z pomocą tego forum udało się mi ustawic gaźnik, tak że odpalam zbijam ssanie po 30 s lub minucie i moto mozna ruszać, czasem sobie pruknie lub piardnie, ale buja sie lepiej i pali 5-5,5 na trasie. Musze jeszcze zmienic pilot jet i pewnie bedzie dobrze. Sorry ale musiałem to napisac bo w...ia mnie to jak z nas doją kase i wciskaja ciemnotę.

A Pilot Jet na jaki rozmiar chcesz zmienić?
Road Star mój to jest to, kocham go...
Ostatnio zmieniany: 4 miesiąc 1 dzień ago przez Paweł-Road Star.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 4 miesiąc 1 dzień ago #34

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 1
marcin0409 Musisz wyciągnąć gaźnik żeby zobaczyć czy ktoś tam grzebał czy nie, inaczej się nie dowiesz. Wyciągnięcie gaźnika z maszyny rozebranie go i złożenie znowu do kupy plus montaż to jakaś godzinka roboty z browarem w ręku. Jak nie wiesz co tam sprawdzić to pytaj...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): marcin0409

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 4 miesiąc 1 dzień ago #35

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Hej, możesz powiedzieć dokładniej co robiłeś przy tym gazniku? Mam rs1.7, szarpie na zimnym przez ok 5-10km, pali tez jak smok bo przejechałem 140km i zostało 1/3baku...Moto niedawno kupiłem i nie wiem czy ktoś wcześniej coś rzeźbił w gazniku, zalałem tylko nowy olej i zmienilem filtr powietrza, jeszcze na swieczki musze zobaczyć
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 10 lata 7 miesiąc ago #36

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Tomson napisał:
To oczywiście prawda z tymi mechanikami. Ale druga sprawa jest taka, że nawet dobry mechanik może mieć zagwozdkę. Konia z rzędem temu kto powie jaki właściwie ma być prawidłowy poziom paliwa w 1600....he he....wg serwisówki czy wg (ponoć istniejącego) sprostowania z 2000 roku, które każe ustawiać jak w 1700. A różnica to jakieś 7 mm...przepaść. Ja ustawiłem na "złoty środek" i nie narzekam ale to są jakieś jaja, żeby coś tak podstawowego jak poziom paliwa podlegało takim dylematom.

1600 - 2 do 3mm poniżej łączenia komory z gaźnikiem ale skoro wyszły zubożone z fabryki to równo z łączeniem też może być, 1700 wg manuala 4-5mm powyżej a bez pompy odpowiednio ok 4 mm wyżej jeszcze od tego. Po zmianie poziomu oczywiście regulacja PMS i w miarę potrzeby zmiana pilot jeta jeśli coś nie tak. To jest bardzo proste, ja teraz poziom paliwa ustawiam "na oko" nie zdejmując gaźnika z moto i jest idealnie. ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 10 lata 8 miesiąc ago #37

  • k_kluska
  • k_kluska Avatar
majkelpl napisał:
k_kluska napisał:
mam tak samo, mechanior nieuk jak twierdzi ze trzeba grzac 10 minut :D

10 minut sie zdarza na jesieni jak jest wilgotno i zimno ....
Czasami tak sam mialem ze dopiero jak sie dobrze nagrzal to rowno pracowal.
Teraz tez nawet aby nie szarpal bo jeszcze zimny, zdejmuje mu ssanie po 3-4 kilometrach.
Jak mu zdejme za wczesnie to potrafi bardzo nierwowno pracowac, ale NIE gasnie i przy ruszaniu troszke szarpie.

zgadza sie, moj na bank w chlodniejsze dni na jesien bede musial ciut rozgrzac, ale moja uwaga odnosila sie do postku artka - w obecne upaly grzanie 10 minut na pewno nie jest prawidłowe ani dobre dla silnika
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 10 lata 8 miesiąc ago #38

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Zacznijmy od tego że trzeba poświęcić dużo czasu żeby dojść co perfekcyjnych ustawień.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 10 lata 8 miesiąc ago #39

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
To oczywiście prawda z tymi mechanikami. Ale druga sprawa jest taka, że nawet dobry mechanik może mieć zagwozdkę. Konia z rzędem temu kto powie jaki właściwie ma być prawidłowy poziom paliwa w 1600....he he....wg serwisówki czy wg (ponoć istniejącego) sprostowania z 2000 roku, które każe ustawiać jak w 1700. A różnica to jakieś 7 mm...przepaść. Ja ustawiłem na "złoty środek" i nie narzekam ale to są jakieś jaja, żeby coś tak podstawowego jak poziom paliwa podlegało takim dylematom.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

RS 1700- Problem , Prawdopodobnie uszkodzona cewka 10 lata 8 miesiąc ago #40

  • wbas78
  • wbas78 Avatar
Ciężko znaleźć dobrego mechanika. Jeden kolega dobrze tu napisał że to musi być artysta a nie rzemieślnik :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena