UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wysoka kiera i oplot z przodu

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #1

  • Cuba
  • Cuba Avatar
GOJACOB napisał:
Cuba , pytałem cie bo dlaczego nie pomóc a jakies tam doswiadczenia z kierownica i całym osprzetem miałem ale widze ze uraziłem pytajac co i jak ?

Jak bym chcial powielać czyjeś pomysly to kupilbym sobie gotowego Customa po wymiar. cytuje Cuba

a ja powlekałem ???
Kurcze bez urazy .
Ja tak latwo się nie obrazam
Wyznaje zasade dac se po pysku i pić dalej.
Tak że sory za ostre słowa.
Co do przeróbek to koncepcja dopiero rodzisie w głowie.
Tak jak mówie nie chce powielac.
Jak sie coś wyklaruje to sie podziele.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #2

  • GOJACOB
  • GOJACOB Avatar
Cuba , pytałem cie bo dlaczego nie pomóc a jakies tam doswiadczenia z kierownica i całym osprzetem miałem ale widze ze uraziłem pytajac co i jak ?

Jak bym chcial powielać czyjeś pomysly to kupilbym sobie gotowego Customa po wymiar. cytuje Cuba

a ja powlekałem ???
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #3

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Nazzi napisał:
Siema Panowie :cheer:

Tom co do Spały to o ile nic się nie wydarzy to ja plus Warrior kumpla oczywiście jesteśmy.

Nazzi, bedzie łatwiej nas policzyć ,wpisuj sie na liste.
Pozd.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #4

  • Nazzi
  • Nazzi Avatar
Siema Panowie :cheer:

Tom co do Spały to o ile nic się nie wydarzy to ja plus Warrior kumpla oczywiście jesteśmy.

Co do oplotów to zamawiałem je na stronie www.przewodywoplocie.pl/
Zamówiłem dwa przewody ponieważ płaci się za ilość przewodów (sztuki) a nie za ich długość. Ja za dwa zapłaciłem 299zł, natomiast gdybym chciał zrobić tak jak jest w oryginale to za 3 przewody płaciłbym już 390zł. Wiec uznałem że skoro można zaoszczędzić 100zł to czemu nie skoro heble i tak będą działać :laugh:
W komplecie dostaje się przewody, śruby do ich przykręcenia do pompki i zacisków, komplet podkładek miedzianych oraz wieczystą gwarancje. Całość prezentuje się naprawdę bardzo ładnie i solidnie. I co najważniejsze DZIAŁA :woohoo:
Aha. Płaci się za ilość przewodów ale tylko do długosci 1,5 metra. Za dłuższe przewody trzeba coś tam dopłacić.

Teraz trochę o kierze.
Zamówiłem kierę HighwayHawk taką w tym sklepie www.motocykle.katowice.pl/sklep/index.php?idz_do=sklep&id_kat=93&id_produktu=1659&id_producent=0
Kiera wysoka na 41cm, szeroka 90cm.
Przewodów elektrycznych, tego się obawiałem najbardziej, nie trzeba przedłużac. Wystarczy wyciągnąc je trochę z lampy i jest ok.
Co do linek gazu i sprzegła zamawiałem nowe tutaj: www.linmot.pl/
Cena którą zapłacilem za dorobienie trzech linek to 150zł. Plus wysyłka linek do nich na wzór. Z wykonania i przede wszystkim z czasu realizacji jestem bardzo zadowolony. Ale tutaj UWAGA!!!
Z racji tego że nie mają w ofercie linek gazu do RS końcówki do nowych linek wzięli z moich starych, dobrych. Ups, moje niedopatrzenie. Z powrotem dostałem w paczce nowe linki do gazu i sprzęgła oraz starą nie zniszczoną linkę sprzęgła i linki do gazu z wycietymi końcówkami.
Po zamontowaniu do kiery okazało sie że linki mogłyby być parę centymetrów krótsze, ale chyba lepiej mieć linki za długie niż za krótkie o te pare centymetrów :woohoo:

To by było wszystko na ten czas.
Przynajmniej wszystko o czym pamiętałem.

Gdyby pojawiły się jakieś dodatkowe pytania to smiało.

PS. Świetna klubowa naszywka na plecy

Tymczasem i do miłego
Eryk
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #5

  • Cuba
  • Cuba Avatar
GOJACOB napisał:
Cuba czy Ty wiesz czego chcesz ? czy Ty masz jakis ,,film " jak ma wygladac motocykl czy tak z buta chcesz cos zmienic ?
Tak Tak z buta chce przeobić
A czy wiedziales od razu czego chcialeś? myśle że nie .
Jak bym chcial powielać czyjeś pomysly to kupilbym sobie gotowego Customa po wymiar.
Ale to nie o to chodzi.
Nie masz ochoty podzielić sie doswiadczeniami to przemilcz temat i po sprawie.
Zadalem konkretne pytania i jeśli ktoś ma ochote odpowiedzieć to chawała mu. Jeśli nie to niech milczy i po sprawie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #6

  • GOJACOB
  • GOJACOB Avatar
Cuba czy Ty wiesz czego chcesz ? czy Ty masz jakis ,,film " jak ma wygladac motocykl czy tak z buta chcesz cos zmienic ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #7

  • Cuba
  • Cuba Avatar
Witam
Opisz bliżej problemy z wymiana kiery.
Co i jak trzeba poprzedłużać(linki gazu,sprzęgła,przewody elektryczne) ,gdzie, co ,i za ile kupiłes.
To ciekawy temat. Ja mam wysokie risery i jeszcze wysoka kiera no no może byc ciekawie.Ale zapodaj szczegóły.
Pzdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #8

  • Gamera
  • Gamera Avatar
Nazzi czy to 16"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #9

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
:czesc:
Cześć Nazzi, dawno Cię chłopie nie było widać i proszę jakie wejście :woohoo: z przytupem. Tak co do oplotów to nie dalej jak dzisiaj wspólnie z Roberem rozmawialiśmy na ten temat. W moim przypadku kwestia dwóch, trzech miesięcy i taki zestawik wpada do mojego moto. Napisz jaki miałeś całościowy koszt wymiany i jak to możliwe to wbijaj się do Spały to pokażesz nam swoją gwiazdkę w raelu. Temat do Spały znajdziesz zakładce zlotowej.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #10

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Niedawno założyłem Prałatowi oploty z przodu i z tyłu.Zestaw na przód taki jak oryginał ma ta zaletę że można wymieniać kierę a ewentualnie do wymiany może być tylko jeden mały kawałek od pompy do trójnika.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wysoka kiera i oplot z przodu 13 lata 11 miesiąc ago #11

  • Nazzi
  • Nazzi Avatar
Witam serdecznie całą brać WRStarowców B) .

Zimą w swoim RS wymieniłem kierę na wysoką oraz przewody hamulcowe na przewody w oplocie.
www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Road_Star/Galeria/33443,722520'
www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Road_Star/Galeria/33443,722550'

W związku z tym chciałbym podzielic się kilkoma swoimi (oraz kumpla RS Warrior) spostrzeżeniami.

Wysoka kiera:
Najdalszą (jak narazie ;) ) trasę zrobiłem na rozpoczęcie sezonu na Jasną Górę. Wyszło jakieś 340km. Kiera nie męczy mi rąk ani też żadnej innej części ciała.
Moto prowadzi się trochę inaczej niż z oryginalną kierą. Tak jakbym dosiadał innego moto. Chodzi głównie o sprawy manewrowo-parkingowe. Przy normalnej jeździe różnica jest, a raczej była, mniejsza. Była ponieważ te odczucia to kwestia przyzwyczajenia.
Niemniej z oryginalna kierą moto prowadziło sie .... jakby pewniej, choć od razu mówię że obecnie z tą kierą tragedii nie ma.
A jeśli chodzi o wygląd moto z tą kierą to moim, skromnym ;) , zdaniem tego mu brakowało. Teraz RS jest maszyną kompletną :laugh: .

Przewody hamulcowe w oplocie:
Przewody firmy HEL, bez trójnika pod dolną półką. Oba idą prosto od pompki.
Przewody zmieniłem ze względu na zero/jedynkowe działanie oryginalnych hebli (albo spowalniały albo wgryzały sie w asfalt, zero dozowalności) no i przede wszystkim dlatego że oryginalne po prostu były za któtkie do nawej kiery :woohoo:
W poprzednim sezonie na oryginalnych przewodach czuć było przeogromną różnicę pomiędzy hamowaniem moim RS a Warriorem kumpla. Dzień do nocy. TRAGEDIA! Można było powiedzieć że RS nie ma hamulców.
Obecnie ta różnica jest minimalna. RS hamuje jak chcę. Zwalnia, hamuje delikatniej albo mocniej. Hamulce są dozowalne, skutecznośc sie poprawiła.
Motocykl wreszcie ma sprawny układ hamulcowy. Na nastepna zimę przyjdzie czas na tył.
Kumpel jadąc pierwszy raz w tym sezonie RS nie mógł uwierzyć że oplot daje aż taką różnicę.

Przewody w oplocie są najlepiej wydanymi pieniędzmi dla mojego RS z wszystkich dotychczasowych zakupów.

Jezli ktoś sie zastanawia nad przewodami w oplocie, mogę powiedzieć KUPUJ. Nie bedziesz żałował.

No, to pora kończyć tę nowelę.

Uff, ale sie rozpisałem. Ostatni raz tyle pisałem jak pisałem listy z woja :woohoo:

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje że moje wypociny może komuś sie przydadzą.

Do zobaczenia w Spale (mam nadzieję)

Eryk
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.038 s.
Zasilane przez Forum Kunena