UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
O mało co się nie wypierniczyłem przy 70km/h
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- SATURIAN
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1545
- Otrzymane podziękowania: 61
Na razie jest zimno , ale zajrzę tam bliżej wiosny.
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
Ja używam DOT 5.1
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- LukaszGda
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 462
- Otrzymane podziękowania: 25
Trzeba było rozebrać pompę i wyczyścić po tym zabiegu wszystko działa jak należy.
![:dobrarobota :dobrarobota](/media/kunena/emoticons/gora.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- SATURIAN
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1545
- Otrzymane podziękowania: 61
Napiszcie , na jakiej firmy płyn wymienialiście .
A zmiana przewodów na oplot chyba wiele ci nie pomoże w tej konkretnej kwestii.
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- robrob
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- RS 1700
- Posty: 1173
- Otrzymane podziękowania: 65
Jak zdejmiesz klamkę to masz popychacz w pompie i na ścianie czołowej popychacza wyrabiają się takie zagłębienia, usuń to i przesmaruj klamkę na mocowaniu i wszystko będzie chodziło płynnie. Jak masz jakieś pytania to dzwoń to ci podpowiemAle coś jednak nie tak, klamka jakby wciskała się skokowo, czuć jak płyn się kompresuje w przewodach lub coś trze w klamce.. spróbuje przesmarować ten popychacz i na wiosnę zobaczymy czy się poprawi, jak nie to zostaje zmiana przewodów na stalowy oplot.
Pozdr LwG
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- lukezbrus
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 327
- Otrzymane podziękowania: 14
AbraKadabra napisał: Na początku hamowanie było płynne lecz do pewnego momentu (pewnej siły) potem następował wyczuwalny opór klamki i gwałtowny przeskok na silne hamowanie.
U mnie to samo, pierwsza jazda Radkiem ( po przesiadce z Vulcana Classic 1500) i delikatne zblokowanie przedniego koła, szok - jak to hamuje !
Ale coś jednak nie tak, klamka jakby wciskała się skokowo, czuć jak płyn się kompresuje w przewodach lub coś trze w klamce.. spróbuje przesmarować ten popychacz i na wiosnę zobaczymy czy się poprawi, jak nie to zostaje zmiana przewodów na stalowy oplot.
Pozdr LwG
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- robal
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- artek
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Posty: 2305
- Otrzymane podziękowania: 111
![:dobrarobota :dobrarobota](/media/kunena/emoticons/gora.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- robal
- Gość
-
Rozwiązanie problemu okazało się banalne, klamka naciskając na tłoczek pompki przesuwa się po nim.
Odrobina smaru między tłoczkiem a popychaczem (śrubą) klamki zdziałała cuda. Hamulec działa od tego czasu idealnie.
Będzie jeszcze lepiej jak obrócicie tłoczek o 180 stopni wokół własnej osi, klamka wyciska wyżłobienie, które wzmaga efekt przeskoku siły hamowania, po obróceniu będzie już w trochę innym miejscu i nie będzie już przyczyniać się do "przycinania" hamulca.
PS.
Jestem ciekawy czy w Waszych RS'kach też tak było lub jest. Może to tylko przypadłość mojej maszyny.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- DrFelga
- Gość
-
![:takjest: :takjest:](/media/kunena/emoticons/takjest.gif)
![B) B)](/media/kunena/emoticons/b.gif)
![:zol: :zol:](/media/kunena/emoticons/zolniez.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Tak bardzo się starałem zrobić kontrolowany uślizg tyłu w złożeniu, ale w warunkach kartodromowych jest to bardzo trudne. Sporo gumy na asfalcie, więc przyczepność jest ponad przeciętna. Bardzo się przykładałem, że zagotowałem tylny hebel o czym raczył poinformować na końcu długiej prostej ... no, ale dzięki temu sprawdziłem przyczepność nowej przedniej opony i jestem więcej niż zadowolony. Cieplutko mi się jednak zrobiło :D
Uślizg tyłu od mocnego hamowania przy średnim użyciu przedniego hebla uchodzi całkowicie bezkarnie ... no prawie, bo silnik się strasznie buntuje, że w taki sposób chce się go wyłączyć.
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
wemar napisał:
Trochę sobie dopowiedziałeś - nie napisałem, że goście blokują tył, ale że mają uślizg tyłu, mimo wszystko to nie to samo. Nie wspominałem też, że następuje to w pochyleniu, bo ma to miejsce na dohamowaniu.TomHal napisał: Ufff, myslałem już że spotkam kolesia który hamując tyłem przy 160 kładąc się w zakręt Wildkiem mimo wszystko utrzyma drania na wodzy. Co do Twojej teorii Wemar z całym szacunkiem ale z miłą chęcią przejadę się na Kartodrom na Fordońskiej i popatrzę jak kładąc się w zakręt przy no przynajmniej 70 km/h i przyblokujesz tył. Widok - bezcenny za resztę zapłacę kartą VISA
Mi kilka razy udało się złapać uślizg tyłu w pochyleniu, ale od odwijania manetki, a nie hamowania, a to znacząca różnica.
Co do kartodromu, to zapraszam jutro (w środę), będę po 17-tej. Wymieniam przedniego kapcia i jadę potem dotrzeć go na torze, bo tam są ku temu najlepsze warunki, a winkielki takie, że spokojnie można zamknąć przedniego kapcia. Tylnemu niewiele brakuje, ale podesty przeszkadzają - zostaje ok. centymetr do krawędzi.
Niestety, Zbyszek przyjmuje tylko gotówkę (40 zł za 3 godziny), zatem Visa się nie przyda ;)
Czyli wcześniejsze stwierdzenia są o kant d... rozbił. Eeeeee a już myślałem że doświadczę niemożliwego i to czym jak czym ale Cruiserem. Ech szkoda
![:nnie: :nnie:](/media/kunena/emoticons/zzz.gif)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Gdzieś w necie kiedyś widziałem podobne ewolucje na cięższym sprzęcie. Błędem czoperowca było to, że odwinął manetkę mocno za mocno, a gdy tył ostro zaczął uciekać, to zbyt mocno przymknął. W efekcie tył złapał przyczepność i rzucił przodem, a tu gość trzymał kierownicę w ostrym skręcie - więc go przerzuciło. Zgubił go potężny moment obrotowy, a do takich ewolucji zdecydowanie bardziej potrzebna jest moc, a nie moment.Adam Raider napisał: Gość na chopperze myślał, że uda mu się zrobić to samo bez powyższych przygotowań. Efekt był łatwy do przewidzenia
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Adam Raider
- Gość
-
artek napisał: ... co by nie pisać jest gość dobry, ale z radkiem takim numer ... nie sądzę
0:38 - jak się przyjrzysz, to gość ma przy amorku NOS, czyli moto jest nieźle dłubnięte. Do tego pewnie oponki trochę inne niż seryjne i umiejętności znacznie wyższe niż przeciętne. Cały jest też ogmolowany.
Gość na chopperze myślał, że uda mu się zrobić to samo bez powyższych przygotowań. Efekt był łatwy do przewidzenia
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Trochę sobie dopowiedziałeś - nie napisałem, że goście blokują tył, ale że mają uślizg tyłu, mimo wszystko to nie to samo. Nie wspominałem też, że następuje to w pochyleniu, bo ma to miejsce na dohamowaniu.TomHal napisał: Ufff, myslałem już że spotkam kolesia który hamując tyłem przy 160 kładąc się w zakręt Wildkiem mimo wszystko utrzyma drania na wodzy. Co do Twojej teorii Wemar z całym szacunkiem ale z miłą chęcią przejadę się na Kartodrom na Fordońskiej i popatrzę jak kładąc się w zakręt przy no przynajmniej 70 km/h i przyblokujesz tył. Widok - bezcenny za resztę zapłacę kartą VISA
Mi kilka razy udało się złapać uślizg tyłu w pochyleniu, ale od odwijania manetki, a nie hamowania, a to znacząca różnica.
Co do kartodromu, to zapraszam jutro (w środę), będę po 17-tej. Wymieniam przedniego kapcia i jadę potem dotrzeć go na torze, bo tam są ku temu najlepsze warunki, a winkielki takie, że spokojnie można zamknąć przedniego kapcia. Tylnemu niewiele brakuje, ale podesty przeszkadzają - zostaje ok. centymetr do krawędzi.
Niestety, Zbyszek przyjmuje tylko gotówkę (40 zł za 3 godziny), zatem Visa się nie przyda ;)
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- artek
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Posty: 2305
- Otrzymane podziękowania: 111
![:nie: :nie:](/media/kunena/emoticons/bardzozly.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Adam Raider
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.