UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Elastyczność silnika

Gaźnik 5 lata 2 miesiąc ago #1

  • Duduś
  • Duduś Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 111
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 1
Bez różnicy czy na1 czy na2 ja na 2-ca pokonuję np: rondo z prędkością 20km/h i nic nie szarpie ,
wszystko jest ok
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 2 miesiąc ago #2

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1280
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
longjohn napisał:
No to dzieki za dobre rady. piatke chowam na lepsze czasy ,a po dziurawyc h pełnych zakretów drogach będe jezdził parą 3-4. No i fajno.Aby deszcz juz przestał padać....

Kolego tej 5-ki to Ty nie chowaj tylko używaj.
Nasze silniki są elastyczne,ale bardzo wolno się kręcą i jak ktoś sobie wyobraża,że ruszy z dwójki,wsadzi za chwilę 3,potem 4 i 5 przy prędkości 60 i myśli że go wyrwie z fotela to jest w wielkim błędzie :nie:
Silnika trzeba słuchać.....ja na co dzień jeżdżę benzynową V6 i licznik przekroczył 500 000 km,a silnik jest w doskonałej kondycji,i po za rozrządami i sprzęgłem to do niego nie zaglądałem,może to zasługa tego,że jest zmuszony do znacznego wysiłku i zahartował się przez te wszystkie lata :polew: :polew: :polew:
Nasze Radki,Waldki dobrze radzą sobie na 5-tym biegu przy 80 km/h i przy odkręceniu mocno idą do przodu,ale już przy 70 jest gorzej,i tu pytanie..po co ???
Jeżeli u Ciebie nie chce jechać spokojnie na 5-ce 80,to szukaj przyczyny,bo coś jest nie tak :mysli:
Nie tak dawno miałem okazję na chwile dosiąść 2-litrowego HD z 6-ci biegową skrzynką,i powiem tak : moment piekielny,poczciwy i bardzo mocny Raider nie ma przy nim nic do powiedzenia,ale np. na 6-ce dobrze czuje się dopiero powyżej 100 km/h....ktoś by mógł pomyśleć....co jest, moment przekracza 200 a z 80 na 6-ce nie wyrywa nadgarstków,lecz wystarczy redukcja na 5-kę a najlepiej na 4-kę i wtedy można się posrać w gacie :cooo:
Podsumowując,to używaj takich biegów na jakie pozwalają w danym momencie warunki,a to że nie masz gdzie wbić 5-ki...trudno,dlatego jest 4-ka :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 2 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #3

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 265
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
No to dzieki za dobre rady. piatke chowam na lepsze czasy ,a po dziurawyc h pełnych zakretów drogach będe jezdził parą 3-4. No i fajno.Aby deszcz juz przestał padać....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #4

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4500
  • Otrzymane podziękowania: 73
  • Oklaski: 10
pinhead napisał:
Majki jak masz XV 1600 ori,to na dwójce powinno Tobie odciąć przy ok. 90 km/h :mysli:

Lekko zmodyfikowany kit jetem od Barona :dia:
Wiec ta stufka to spoko a reszta ..... przy 180 sie boje szybciej bo ... musze miec duzo miejsca do zatrzymania B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #5

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
longjohn napisał:
Mój stary poczciwy motocykl wydaje mi sie mało elastyczny. Pytanie do włąscicieli mot. z gażnikiem.
Czy o was tez tak mało elastycznie??
Jest tak samo, ale, WEDŁUG MNIE, to "zasługa" 4 zaworowych głowic.
Przy 2 zaworach na cyl. wysoki moment obrot. jest już przy niższych obrotach dostępny, a to ogranicza zdecydowanie wachlowanie biegami.
Gdyby jeszcze do tych 2 zaworowych głowic skrzynia biegów miała 4 dłuuuugie przełożenia to byłaby inna jazda.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #6

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1280
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
lukezbrus napisał:
Pinhead, to Ty ostro kręcisz ten silnik. 180 km na czwórce to wychodzi z kalkulatora ze masz 4773 obr.

people.delphiforums.com/az1100custmn/YamahaSpeedCalculator.htm

Nie tak ostro,bo praktycznie "każdy" silnik kręci się szybciej od XV 1600-1700.
Nie jeżdżę tak non stop,ale jak jest taka potrzeba to moja XV 1600 potrafi pokazać pazur .
Nasze silniki bardzo dobrze czują się w wyższym zakresie obrotów,ale równie dobrze można i sobie kręcić 2000...
Odcinkę mam przy 5000 :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #7

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
longjohn napisał:
Pytanie do włąscicieli mot. z gażnikiem.
Czy o was tez tak mało elastycznie??

Z gaźnikowcami jest tak samo. Pamiętaj że Radek ma ultarniskoobrotowy silnik więc trzeba redukować.

Ten temat byl kiedys omawiany na forum Dragstara, warto poczytac;
yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=13087
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #8

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Pinhead, to Ty ostro kręcisz ten silnik. 180 km na czwórce to wychodzi z kalkulatora ze masz 4773 obr.

people.delphiforums.com/az1100custmn/YamahaSpeedCalculator.htm
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #9

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1280
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
Ja dokładnie tak jak Majki uważam,że skrzynia biegów jest po to ,że by jej używać,a o elastyczności to się nie wypowiadam,bo moje moto nie jest miarodajne :polew: :polew: ale teraz jest torpeda.
Na rondo praktycznie zawsze wlatuję na 2-cę,no chyba że ruszam,to z asa i ogień.
Majki jak masz XV 1600 ori,to na dwójce powinno Tobie odciąć przy ok. 90 km/h :mysli:
Ja niekiedy na 4-ce dochodzę do 180 i zastanawiam się czy jest sens zapinać 5-kę i myśleć czy to koniec :soa: ,czy
może właśnie pora hamować :nie:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #10

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4500
  • Otrzymane podziękowania: 73
  • Oklaski: 10
a co to dla Ciebie znaczy ... elastyczne ???
ja moge zapiac 5 i jechac od 50 do 160 ale .... po co ?
To jednak silnik benzynowy a nie diesla i w dupe tez lubi dostac :waf:
1 ogien, dwójka tak do 100 pozniej trójka 140, czwórka 150 i piatka
Jak smigam po miescie to zadko 5 zapinam bo sie silnik meczy a smigam "na sluch" bez obrotomierza
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Elastyczność silnika 5 lata 3 miesiąc ago #11

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 265
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
Mój stary poczciwy motocykl wydaje mi sie mało elastyczny. Jak sie przyspiesza to zmieniam biegi przy 2300
obr (po zmianie spadaja do 2000 i jest ok.Gorzej w dół. Na 5 biegu zejcie poniżej 1900 -trzęsionka
na czwartm może 1800 ,ale gazu wtedy nie dodawaj itp. W rezultacie nic sie nie robi tylko hebluje biegami.
Wiocha-trzeba zwalac do trójki.Rondo dwójka i fest sie trzeba wykładac. Zakręt taki średni-czwórka itp
Moje moto jest na wtrysku.nIe mam pretensji do mocy. Na autobanie z dużą szyba i mna dochodzi śmiało do
setki,a potem to strach juz mnie oblatuje,niemniej cos by się jeszcze wydusiło.
Pytanie do włąscicieli mot. z gażnikiem.
Czy o was tez tak mało elastycznie??
Ostatnio zmieniany: 5 lata 3 miesiąc ago przez longjohn. Powód: błąd ort
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.063 s.
Zasilane przez Forum Kunena