UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Montaż docisku Barnett'a

  • Darecki
  • Gość
  • Gość
7 lata 10 miesiąc temu #1 przez Darecki
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Przeprosiłem się z Barnettem :zab: od pewnego czasu trenuje lewą rękę,musi mieć siłę słonia jak moja prawa, :piw:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 1 miesiąc temu #2 przez Drut66
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Owszem.Jednak wydaję mi sie ze moj przypadek jest pierwszy jesli chodzi o linke..

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 1 miesiąc temu #3 przez Lord Zed
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ale twardośc sprzęgła i żywotnośc linki są ze sobą ściśle powiązane.

Oszczędzaj wodę , pij piwo !

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 1 miesiąc temu #4 przez Drut66
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Chlopaki troche nie na temat bo pytanie bylo o linke...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 1 miesiąc temu #5 przez Lord Zed
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ja tez nie wiem co takiego wspaniałego - oprócz bolącej lewej ręki - jest w Barnecie. U siebie w zimie wymieniłem same tarczki , mój plecaczek i ja to ok. 200 kg ( większość ja :zebol: ) , do tego kufry z ekwipunkiem . Żadnych poślizgów nawet na 5 , i lekkie sprzęgło . Czego chcieć więcej ?

Oszczędzaj wodę , pij piwo !

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Darecki
  • Gość
  • Gość
8 lata 1 miesiąc temu #6 przez Darecki
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
A ja wlasnie swojego Barnetta wymontowalem,i zalozylem orginalny docisk z Yamahy,
Nie lubilem dziada i tyle
PS.
W zwiazku z tym jest na sprzedaz,zona wylatuje do Polski za tydzien jesli ktos jest ewentualnie zainteresowany :piw:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 1 miesiąc temu #7 przez Drut66
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Hej.Czy zdazylo sie juz komus wymieniac linke sprzegla z powodu wlasnie mocniejszego docisku Barnetta?mam to sprzeglo 4lata i w sobote zalazulem 3 linke...pierwsza juz byla nadpeknoeta przy klamce jak kupilem motocykl druga pekla mi w sobote przy klamce a teraz mam 3 i jestem ciekaw jak dlugo wytrzyma i czy powodem jest faktycznie mocniejszy docisk czy cos innego w trawie piszczym....

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 8 miesiąc temu #8 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Czyli rakieta :dobrarobota
Jeżeli nie masz polotów ,to polecam. :piw:

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 8 miesiąc temu #9 przez LukaszGda
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Kusy ja mam zmienione wszystko mam nowe tarczki EBC i przekładki TRW no i do tego barnett :)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 8 miesiąc temu #10 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Docenisz to sprzęgło przy gwałtownym wyprzedzaniu. :kier:

Jeżeli pomierzyłeś grubość tarcz i są w granicach jaką podaje serwisówka,oraz jeżeli nie są "spalone" to nie martw się o jakiekolwiek poślizgi.


ps uwielbiam na tym sprzęgle gwałtownie otwierać manete. Zwłaszcza,że wiem że skutecznie zatrzymam tego kolosa "oplotami". :piw:

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 lata 8 miesiąc temu #11 przez LukaszGda
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No to też dzisiaj stałem się posiadaczem docisku barnetta
po zamontowaniu szybki test :)
to co zauważyłem to tak jak przedmówcy klama twardsza (sprężyny też mam standard)
dużo lepsze pół sprzęgło i płynniejsze ruszanie, manety mocno nie odkręcałem z racji kiepskich warunków na drodze ale nie sądzę żeby coś mogło się w sprzęgle teraz ślizgać. :)

:wild:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 tydzień temu #12 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
W sobotę był wyjazd do Łagowa,więc była okazja aby wykonać test.
Na oryginalnym docisku i bez szyby moto rozpędzało się do 180. Osiągnięcie tej prędkości zajmowało mu wieczność. Na Barnecie wskazówka prędkościomierza bardzo szybko przemieszcza się w prawą stronę. Zamknięcie budzika nie stanowi w tej chwili żadnego problemu. Zasługą poprawy osiągów jest na pewno to,że w tej chwili nie ma jakichkolwiek poślizgów na sprzęgle.Osobiście uważam,że na prawdę warto było zainwestować w docisk.


ps po całodniowym porządnym pałowaniu moto spalanie wyszło 6l..rewelacja.

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #13 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Promocja w moim przypadku wyglądała tak,że koledze za fatygę odpaliłem działkę ( zamówił mi docisk )a czteropak kupiłem sobie sam. :boks: I taka to kuźwa była promocja :polew: :polew:

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • wemar
  • wemar Avatar COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #14 przez wemar
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

kusy napisał: Obowiązkowy zestaw garażowy

Kurde, chyba załapałeś się na jakąś promocję, bo mi przysłali tylko docisk, bez tego czteropaka. :polew:

Jeżdżę, bo lubię :)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #15 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Raczej nie . Zbyt często traci kontakt z asfaltem :nonie:

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • tomekz
  • Gość
  • Gość
9 lata 1 miesiąc temu #16 przez tomekz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ciekawe czy teraz tylna opona dotrwa do końca sezonu :zebol:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #17 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Obowiązkowy zestaw garażowy



A reszta roboty poszła bez problemu










Wrażenia po montażu:
- klamka chodzi ciężej, ale jest to znośne
- sprzęgło jest dużo lepiej wyczuwalne
- na zimnym oleju sprzęgło nie ciągnie
- a przy otwarciu manety moto idzie jak wściekłe...nie ma żadnych poślizgów

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #18 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Zasadę montażu ciernych znam. Zastanawiałem się tylko nad przekładkami. Zrobię tak jak było ,czyli ostrą stroną w kierunku kosza.

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • wemar
  • wemar Avatar COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #19 przez wemar
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

kusy napisał: Mam pytanie odnośnie przekładek. Z jednej strony są one zaokrąglone a z drugiej ostre. Jak je zamontować i czy jest ważne którą stroną pójdą w kierunku kosza.

W serwisówce nie ma żadnych ostrzeżeń w tym zakresie. Jedynie tarcze cierne mają być ustawione nacięciami (nacięciem) w stronę znacznika na koszu. Ustaw wszystkie jednakowo i powinno być OK.

Jeżdżę, bo lubię :)
COM_KUNENA_THANKYOU: kusy

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 1 miesiąc temu #20 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Sprawa na obecną chwilę ma się tak. Docisk Barnett'a zamówiony ( dzięki Marek za namiary ).Dla zainteresowanych cena przy dzisiejszym kursie euro to około 740zł. Zabawka będzie za kilka dni :hej:


Teraz sprawa przekładek i okładzin. Wszystkie okładziny mają grubość 3mm,czyli straciły po 0.1mm. Teoretycznie są super.
Przekładki wyglądają idealnie. Brak wytarcia ( są wszędzie dziurki kontrolne ),brak śladów przypalenia.

Mam pytanie odnośnie przekładek. Z jednej strony są one zaokrąglone a z drugiej ostre. Jak je zamontować i czy jest ważne którą stroną pójdą w kierunku kosza.

Po oględzinach wywnioskowałem,że przyczyną uślizgu sprzęgła mogła być sprężyna dociskowa.

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.155 s.
Zasilane przez Forum Kunena