UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Orginalny wydech - ostatnia przegroda

Orginalny wydech - ostatnia przegroda 2 lata 8 miesiąc ago #1

  • Hipis
  • Hipis Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 629
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 3
Wrzucaj filmik, posłuchał bym tej mocy :)
Czyń miłość a nie wojnę :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Orginalny wydech - ostatnia przegroda 2 lata 8 miesiąc ago #2

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1073
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
A pisałem,że oryginalne tłumiki wypatroszone do zera mają piękne brzmienie. Gruba rura robi robotę. :dobrarobota
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Orginalny wydech - ostatnia przegroda 2 lata 8 miesiąc ago #3

  • Rafal.B
  • Rafal.B Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 159
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 0
Panowie, ostatnio na forum było trochę o wierceniu wydechu lub usuwaniu ostatniej przegrody w oryginalnych tłumikach.
Miałem w małym dragu oryginały bez ostatniej przegrody i gada dużo poważniej niż RS na oryginałach. Tak nie może być :kolo: :nie:

Oryginał, na końcu ma zaślepkę, stożek, flanszę jak zwał tak zwał.
Trzeba to usunąć i dopiero za nią ukaże się nam rzeczona ostatnia przegroda.
Ja do tej operacji użyłem otwornicy z casto, Erdba..., niestety szajs taki że starczyła tylko na jedną rurę :polew: Lepiej kupić od razu lepszą.
W połowie roboty miałem wyjazd po drugą.
Ostatnią przegrodę również wycinałem otwornicą.
Po wycięciu ostatniej ścianki musimy wydostać tą rurkę. Trzyma się na dwóch spawach. Sposób jest tylko jeden. Ruszać na boki aż puszczą.
Później to już tylko robota kosmetyczna. Usunąć pozostałości, doszlifować doczyścić i można trysnąć czarnym antykorozyjnym.
Opis krótki bo robota prosta, ale mimo wszytko dosyć czasochłonna....

A jak brzmienie?
Oj jest moc :dia: :h-r:
Załączniki:
Road Star 1700 Midnight silverado - 2005
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.055 s.
Zasilane przez Forum Kunena