UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Witam Wszystkich

Odp: Witam Wszystkich 12 lata 7 miesiąc ago #21

  • Never
  • Never Avatar
Dolnyslask mowi siemano :g:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Witam Wszystkich 12 lata 7 miesiąc ago #22

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Cześć Adam, poczekaj trochę to odezwą się ludki które mają moto w małym palcu i pewnie doradzą co i jak.
Pozdro z Lubuskiego.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Witam Wszystkich 12 lata 7 miesiąc ago #23

  • Kostass
  • Kostass Avatar
Niestety ja ci nie pomoge ale moge cie serdecznie powitac z Łodzi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam Wszystkich 12 lata 7 miesiąc ago #24

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
Witam Wszystkich
Wczesniej dopisałem sie komuś do powitania.Majkelpl zwrócił mi uwagę że tak sie nie postępuję wiec zaczynam od początku.
Od niedawna jestem posiadaczem Road Stara 1700 z 2005 roku.Moja lokalizacja to Skierniewice.
Przeglądam wszystkie fora bo mam problem ze swoją gwiazdką.
Może mi ktoś cos podpowie bo sam nie mam pojęcia.
Problem polega na tym,ze po odkręceniu manetki powyżej 3/4 czyli tak na moje ucho jakies 2500-3000 obrotów następuje coś jakby odcięcie zapłonu.Silnik robi takie głuche buuu i traci moc strzelajac przy tym na zmiane z tłumików.Nie jest to jakies chaotyczne strzelanie tylko na przemian a jednego i drugiego tłumika.Dzieje sie tak zarówno na postoju jak i w czasie jazdy jesli przekroczy sie takie obroty jak podałem.Gdy próbowałem go na autostradzie to obrotów wystarczyło mi do osiągnięcia 140/h.W spokojnej jezdzie to nie przeszkadza ale nie chciał bym sie znalezc w sytuacji że podczas wyprzedzania zabraknie i powera którego w tym moto powinno byc pod dostatkiem
Motorek ma przejechane niecałe 30.000 km.Jest po regulacji gażnika i zaworów a usterka nie zniknęła.Ma ktoś jakis pomysł?Może komuś przytrafiło sie coś takiego?
Pozdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.035 s.
Zasilane przez Forum Kunena