prek napisał:I to słuszna uwaga,
napiszcie proszę czy bać się wersji USA (np. z powodu trudniejszego dostępu do części lub braku możliwości sprawdzenia historii)
Z tego co wiem wersja z silnikiem 1600 wychodziła na Europę i USA a 1700 tylko na stany
Motor ma mi dawać przyjemność z jazdy, nie będę się nim ścigał więc jaki silnik ? czy są aż tak znaczne różnice ?
z góry dzięki za info
To nie do końca tak. Do pewnego momentu i na Stany i na EU silnik miał 1600ccm. O ile pamiętam w 2004r. lub 2005r. pojemność się zmieniła i teraz jest 1700ccm (od tego momentu też do co zasady zmieniły się np. felgi - zamiast szprychowanych odlewane, z wyjątkami wynikającymi z serii limitowanych). W tym samym okresie (mniej więcej) Yamaha zrezygnowała z WildStara na rynku EU i zaczęła go oferować tylko w USA i Kanadzie. Aż tam dużych różnic w częściach nie ma. Tak naprawdę to raczej drobiazgi niż zasadnicze różnice (np. wersja USA ma innym przerywacz kierunkowskazów niż wersja EU - USA 5 wtyków - obrysówki z przodu, EU 3 wtyki). Lampy (oprócz głownej przód), blachy, kierunki to samo. Wkręty metryczne. Akcesoria te samu tu i tu.
Mama Roadstara anno domini 2000 (wersja USA). Motocykl nie do zarżnięcia i wygląda dalej jak nówka sztuka. Jakbys chciał to do oględzin w W-wie.
Pozdrawiam.
:uklon: