UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Opony

O:Opony 14 lata 4 miesiąc ago #121

  • Lassos
  • Lassos Avatar
TomHal napisał:
pytanko, czy mając na dupsku 160 mam ją nabijać tak jak zwykle na 2,5 atm czy ze względu na większą szerokość daje się mniej???
TomHal mam pytanko co do tej opony - jaka ostateczna szerokość można zakładać do Road stara 1700 chodzi o tył?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #122

  • Bogdan
  • Bogdan Avatar
piter 1600 napisał:
Ostatnio Bogdanowi wymieniałem,ale nie zwróciłem uwagi jaką nośność sobie zakupił.Może sam się odezwie.


METZELER ME 880 Marathon Front WW 130/90-16 67H TL . ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #123

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Chyba wszystko w porządku.Ja mam z tyłu założoną 160 a ona ma wskaźnik nośności 75.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #124

  • orcio
  • orcio Avatar
Hej.
Nie zauważyłem takiego drobnego szczegółu że ta wzmocniona nie ma oznaczenia "front" więc jest na tył :blink:
Czyli jak rozumiem do opony z tyłu:
METZELER ME 880 Marathon WW 150/80B16 71H TL
pasuje z przodu:
METZELER ME 880 Marathon Front WW 130/90-16 67H TL .
Jeśli cos nie tak to dajcie znać :blush:
-orcio-
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #125

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Ostatnio Bogdanowi wymieniałem,ale nie zwróciłem uwagi jaką nośność sobie zakupił.Może sam się odezwie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #126

  • orcio
  • orcio Avatar
Hej.
Potrzebuje kupić przednią oponę. Jako że parę dni temu wymieniłem tylną na Metzelera marathon WW przednią raczej też taką kupię.
I teraz pytanko - widzę że są dwie wersje tej opony: zwykła o nośności 67 i wzmocniona o nośności 73.
Którą lepiej założyć do Road Stara ?
Czy to wzmocnienie ma się szansę kiedykolwiek przydać, zużycie jest takie samo?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #127

  • vpower
  • vpower Avatar
Jankes1977 napisał:
Ciekawy watek...

Ja mam od nowosci oryginalne Bridgestony, przejechane blisko 17 tkm i widze, ze tyl powoli sie poddaje. Zostalo okolo 2 mm bieznika. Jesli sie uda to kupie wlasnie takie B)

ME880 zalozylem w DS1100 zaraz po Dunlopach 404 i faktycznie czuc duza roznice, podejrzewam ze to kwestia ich profilu. Dunlopy sa bardziej prostokatne a ME zaokraglone.
Ja tez mam Bridgestony i sa ok - nawet da sie w deszczu jechac. Po okolo 11000 km tylna opona zaczyna byc coraz ciensza ale jeszcze do konca sezonu powinna dac rade.
Potem albo te same albo Continentale. Maja ciekawy bieznik, ktory moze dawac rade na deszczu (bo na suchym wszystkie opony w miare jednakowo sie zachowuja). Pozostaje kwestia wytrzymalosci bo sa one dosc nowe wiec malo opini (zero opinii).:)
www.wildstarfan.de/tipscontiww.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 9 miesiąc ago #128

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No to ja sie moge pochwalic ze ..... moje Marathonki przejechaly juz ponad 1200 mil i nie widac sladow zuzycia :laugh:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #129

  • Rayo
  • Rayo Avatar
piter 1600 napisał:
Jedną z różnic jaką zauważyłem to że Metzelery są głośniejsze niż Dunlopy.Jakoś tak mlaskają na asfalcie.Ale jestem z nich zadowolony, zjeżdżam już drugi komplet.
Żeby taki niuans usłyszeć.....hmm.
BTW się pochwalę, że założyłem w końcu Marathona na tył. Jest różnica :)

Polecam też serwis opon na ul.Puławskiej 229.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #130

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
ja tam wiem ze jedynie glosniesze sa .... moje wydechy jak odkrece manetke :laugh:
Na dzwiek opon nawet nie reaguje i ich nie slysze :dry:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #131

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Jedną z różnic jaką zauważyłem to że Metzelery są głośniejsze niż Dunlopy.Jakoś tak mlaskają na asfalcie.Ale jestem z nich zadowolony, zjeżdżam już drugi komplet.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #132

  • Jankes1977
  • Jankes1977 Avatar
Ciekawy watek...

Ja mam od nowosci oryginalne Bridgestony, przejechane blisko 17 tkm i widze, ze tyl powoli sie poddaje. Zostalo okolo 2 mm bieznika. Jesli sie uda to kupie wlasnie takie B)

ME880 zalozylem w DS1100 zaraz po Dunlopach 404 i faktycznie czuc duza roznice, podejrzewam ze to kwestia ich profilu. Dunlopy sa bardziej prostokatne a ME zaokraglone.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #133

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
jarson napisał:
Witam
maszyna na pierwszych kilometrach jak by pływała choć nie wiem czy mi sie nie zdawało. Stare gumy miałem już ostro zjechane zatraciły już „promień” - środkiem były wypłaszczone więc motor trudniej było zachęcić do skrętu :)

Ja mialem dokladnie to samo i wiem ze to wina lysych opon :)
I zapraszamy kolege do powitani i przedstawienia sie.
Załączniki:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #134

  • jarson
  • jarson Avatar
Witam

Ja założyłem DUNLOP D404 WW oryginalne rozmiary. Po wymianie maszyna na pierwszych kilometrach jak by pływała choć nie wiem czy mi sie nie zdawało. Stare gumy miałem już ostro zjechane zatraciły już „promień” - środkiem były wypłaszczone więc motor trudniej było zachęcić do skrętu :) - stąd mogło mi się wydawać, że motor pływa a on łatwiej skręcał (za bardzo go zachęcałem:) ). po za tym na starych gumach przy małych prędkościach jak puściłem kierę to wpadał w straszna shime. Myślałem o założeniu szerszej gumy ale bałem się , że zepsuje to właściwości jezdne – pomyślałem wtedy Japońcy to spryciarze – jak by tam trzeba było to dali by gumę 180 – na pewno nie zrobili tego z oszczędności (trudno mówić o oszczędności przy poj. 1600/1700 cc :))


Co do opon Shinko miałem kiedyś takie w Virago 1100 nie mogę powiedzieć nic złego ale do mojego Roada bym ich nie założył.


To mój pierwszy post na tym forum pozdrawiam wszystkich serdecznie Jarek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #135

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No raczej nie, bo przyjedziemy ekipa z warszawki i w takim skladzie pewnie i wrocimy :)
Załączniki:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #136

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Możemy to u mnie zrobić.Ale musiałbyś albo przyjechać wcześniej,albo wracać później.W czasie zlotu tj.od piątku do niedzieli nie da rady.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #137

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Piter, ale TY jestes swoj chop a nie warsztat :laugh:
Moge poczekac ze swoim Waldkiem i:
1. wymienic u Ciebie pasek
2. wymienic oleum w lagach
3. wymienic oleum w silniku + filtr
4. zmienic ustawienia tylnego amorka

Tylko .... bedzie na to czas jak sie spotkamy w Prudniku ?? :woohoo:
Załączniki:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #138

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Ja Bogdanowi zrobiłem oba za stówkę.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #139

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Rayo napisał:
Macie jakieś miejscówki w Warszawie, które polecacie?

Ja wymienilem w Konstancinie,tam gdzie mi moto "serwisuja"
60 zeta od kola.
Załączniki:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 10 miesiąc ago #140

  • Rayo
  • Rayo Avatar
Zamówiłem dzisiaj Metzelera Marathon na tył.
Gdzie wymieniacie opony?
Macie jakieś miejscówki w Warszawie, które polecacie?
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.059 s.
Zasilane przez Forum Kunena