UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
Jaki gmol
- robrob
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- RS 1700
- Posty: 1173
- Otrzymane podziękowania: 65
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Don Pedro
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
- Posty: 196
- Otrzymane podziękowania: 18
Na przodzie mam gmol chrom, na tyle gmol z relingami z nierdzewki i wielkiej różnicy nie widać, nierdzewkę raz do roku przepoleruję i wyglądają super, a w razie W praktyczniejszeWojtas72 napisał: Dojrzałem do decyzji o zakupie gmoli.
Problem w tym że nie mogę się zdecydować czy kupić stalowy chromowany (ładniejszy), czy z nierdzewki (praktyczniejszy).
Jakieś sugestie? opinie?
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Podrapany chrom na gmolu, to nie jest taka znowu tragedia, da się to zamaskować owijając np. skórą, co może dodać charakteru - ale co kto lubi.
Jeśli natomiast wybór konstrukcji gmola, to tylko taki, który na górze ma nieprzerwaną rurę, a nie dwa końce mocowane do ramy cybantami. Cybanty nie mają żadnej wytrzymałości poprzecznej, wiec gdy gmol będzie się giąć, to w niczym temu nie przeszkodzą, co zwykle kończy się uszkodzeniami na silniku (obdrapania i takie tam).
Nie wiem jak lubisz jeździć w zakrętach, ale jeśli czasem przyszurasz podestem, to dobrze by było, by dolny profil gmola nie zasłaniał podestu, do zamiast szurania podestem, zaliczysz ślizg na gmolu.
Jeśli coś miałbym polecić, to zakup np. fabrycznego gmola z uszkodzonym chromem i jego naprawa, co wcale nie wychodzi drogo, a dobrze działa i wygląda klasycznie, choć pewnie nie bardzo efektownie.
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- longjohn
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 273
- Otrzymane podziękowania: 22
szmerglem i będzie ok.Mój motocykl podczas szlifu przeleciał z 50 m na gmolu i nic sie nie stało z wyjątkiem starcia gmola.Podspawałem -lakier udajacy chrom i jezdze ,niemniej gdyby była kwasówka to o wiele łatwiej pospawać i mażna by tez doprowadzic lepiej do wygkądu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Pirania
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Stratoliner Midnight Star
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Problem w tym że nie mogę się zdecydować czy kupić stalowy chromowany (ładniejszy), czy z nierdzewki (praktyczniejszy).
Jakieś sugestie? opinie?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.