To fajnie, możesz lać co 3-4 bak pół tego preparatu na cały bak przez jakiś czas jak fundusze pozwalają i problem zanika. Ja stosowałem jedną butelkę zapobiegawczo ale dawałem zdecydowanie za mało.
Nitol...jak masz wysokie obroty i nie spadają szybko do jałowych za mało paliwa....
Ja też myślałem że jest coś nie tak i nie jest możliwe że ma za mało paliwa a jednak...wróciłem do pilota 42.5 i agresywnie podniosłem iglicę, na razie na spalanie nie patrzę mimo że wysokie nie jest ale za to trzeba się mocno trzymać..matko jak ciągnie
Zrobiłem wczoraj 400 km, iglica na 4 od góry, pilot 40 3 obroty PMS wykręcony, prędkości do 160kmh, założona wysoka szyba i wiatr w pysk jak cholera przez 80km, spalanie z całego baku od rezerwy do rezerwy... 4,87....trochę się przeraziłem bo paliwa mu nie żałowałem...może po prostu na roadstarclinic się walnęli i poszerzenie portek nie wzbogaca mieszanki a odwrotnie, czas pokaże bo wydaje mi się że się mylą, zasysa teraz mnóstwo powietrza, motocykl ma tony momentu.
Spalanie RS w mieście a na trasie będzie spora różnica nawet o 1,5 litra spokojnie co zresztą producent podaje, kolega jechał ze mną Road Kingiem 1450cc i jemu spalił 5,45 litra, jechaliśmy każdy solo bez pasażera i obydwaj z szybami.