Z Twojego opisu wynika,że jak zimny,to wkręca się dobrze,a jak gorący,to już nie.
Kiedy zaczyna się problem,czy to jest po zamknięciu całkowitym ssania,czy później,po dłuższej jeździe
Piszesz,że sprawdziłeś zawory,cewki,fajki,wyczyściłeś gaźnik...to sporo jak na początek,zwłaszcza,że
sprawdzenie zaworów to nie bułka z masłem,i wiedzę trzeba mieć co najmniej sporą,że by ten temat ruszyć.
Oporność cewek,to również wyższy level....
Aż dziw bierze,że nie sprawdziłeś,co siedzi w gaźniku....to podstawa dalszych działań,a regulacja PMS-em to "najprostsza" z czynności.
Nie piszesz,czy sprawdziłeś szczelność na portkach.Przy okazji jak wykręcisz świeczki,to zrób wszystkim foto i tu zapodaj.
Więcej info zapodaj,do tego foty,co jest w gaźniku,jaka igła,pilot,main,itp...
To co do tej pory sprawdziłeś może sugerować,że z gaźnikiem bez większego problemu sobie poradzisz.Ja w ciemno tu widzę jakieś niedomaganie.