marcin0409 napisał:
Czyli ten nr3 co wysłałem na foto, mogę śmiało piłować, ciąć, wiercić aby dostać się do tej magicznej srubki pms? Nic nie zepsuje nic nie wycieknie(? Wiesz może jak fabrycznie śruba pms była wykręcona? Na jedno ze mam fabrycznie ustawiony pms mnie cieszy, że tam "naszych", albo co gorsza amerykańców nie było...być może setup gaźnika pozaostal w orginale co by mnie cieszyło...to sie sprawdzi(. Mam jednak puste rury v&h (może korektę gaziora nawet pmsem pasowało by zrobic, filtr pow std), spalanie jak pisałem kiedyś wyszło 7.5 ale jak dysza przyspieszacza tak tryska to wcale sie nie dziwie ((( Czy ta dysze powietrza mogę wykręcić i jakoś sprawdzić czy ma 100? Pisze gdzieś na niej? Wiem pytania niektóre mogą wydawać się głupie ale dzięki nim jestem madrzejszy...pozdr
Ten nr 3 co wysłałeś to komora pływakowa a nie żadna śruba PMS. Przecież wysłałem Ci zdjęcie w którym miejscu znajduje się ta śrubka od regulacji!!! Pytasz mnie czy wiem jak fabrycznie śruba PMS była wkręcona, więc odpowiadam, nie wiem. Ty możesz to sprawdzić jeśli nadal jest tam zaślepka. Pierwsze co robisz to wiercisz małą dziurkę w zaślepce, wkręcasz tam delikatnie blachowkręta i wyrywasz tą zaślepkę. Później wkręcasz śrubę PMS do oporu, ale delikatnie i liczysz pełne obroty śrubki. To daje Ci wynik ile miałeś wykręconą śrubę PMS. Zrozumiałeś to co teraz napisałem czy nie do końca ? Bo mam czasami wrażenie że wysyła Ci się zdjęcie gdzie dokładnie znajduje się ta śruba a Ty za chwilę pokazujesz coś innego i pytasz czy to jest to. Porównaj sobie to zdjęcie co ja wysłałem i to twoje. Czy według Ciebie jest to samo ? Co do tej dyszy przyspieszacza wszyscy ją mamy i motocykle palą normalnie czyli w granicach od 5-6 litrów w zależności jak manetka komu pod ręką chodzi.