UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
14 lata 9 miesiąc temu #221 przez krzych1200
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
AIS masz ?
Na jakim poziomie jest iglica ?

793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Prałat
  • Gość
  • Gość
14 lata 9 miesiąc temu #222 przez Prałat
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Renomowany mechanik nie może sobie poradzić z regulacją Road Stara 1.7:
- świetnie jeździł na oryginałach,
- pierwsze problemy po wymianie na V&H 2w1 - strzelanie w wydech, silnik gasł na zimno, prychanie itp.
- wkład K&N oraz wydechy Road Burner - bez zmian. Nawet po kilku km strzelał i prychał. Mocno rozgrzany już nie.
- DynoJet z dyszą 180 - bez zmian. Zero płynnej jazdy. Przy okazji spalanie wskoczyło na 7,5L. Dysza 175 - nadal problemy. Moto jest meteopatą - zależnie od pogody.

Co z tym fantem zrobić?

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • vpower
  • Gość
  • Gość
14 lata 9 miesiąc temu #223 przez vpower
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Wyregulowanie tego gaznika to loteria. O ile sama zabawa srubka PMS to pikus i predzej czy pozniej trafisz na odpowiednie ustawienie to juz zabawa ze srubka dyszami (rozmiar) oraz ustawieniem igly to zabawa na calego. Ja do tej pory staram sie znalesc balans pomiedzy wyrywaniem lokci ze stawow a rozsadnym spalaniem oraz moca w calym zakresie obrotow. Wcale nie taka latwa sprawa. Do tego dochodzi podatnosc silnika na temperature zewnetrzna oraz ilosc powietrza "wtlaczanego" przez filtr... Jak znam zycie to jak znajde optimum to sprzedam moto.:)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
14 lata 9 miesiąc temu #224 przez krzych1200
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Pisz kolego na forum ,każdemu z nas przydacą się drogocenne informacje.
He to juz kolejny przypadek wkręconej sruby PMS do oporu.

793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Janors
  • COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Gość
  • Gość
14 lata 9 miesiąc temu #225 przez Janors
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Witaj, przepraszam, ze nie odpisuje zaraz ale zadko zagladam do forum, taka mam prace ze czesto mnie niema, srubke pms mialem wkrecona do oporu po rozwierceniu, jeskli masz pytania wal na prwywatna do mnie i ci odpisze, pozdrawiam

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
14 lata 9 miesiąc temu #226 przez krzych1200
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Rozwierciłes kolego te zaslepke ? Na ile obrotów miałeś fabrycznie ustawioną srubke PMS ?

793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Janors
  • COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Gość
  • Gość
15 lata 1 tydzień temu #227 przez Janors
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Dziękuję za poradę, tak mylałem zeby składem mieszanki popróbować, tylko musze to delikatnie rozwiercić aby niczego nie uszkodzić, juz o tym poczytałem, dzięki raz jeszcze

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • vpower
  • Gość
  • Gość
15 lata 1 tydzień temu #228 przez vpower
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jesli nie chcesz pakowac kasy w dysze i iglice i zabawe z gaznikiem mozesz zaczac od zabawy srubka PMS. Nie wiem czy miales ruszany gaznik bo jesli nie to zeby sie do niej dostac musisz przewiercic i najlepiej wyciagnac zaslepke pod ktora owa srubka jest. Na cieplym pracujacym silniku wkrecasz ja na maksa i wykrecasz (i tutaj juz loteria) okolo 2,5 - 3,5 obrotu. To ciezko powiedziec ile bo kazde pol obrotu a nawet mniej daje skutek. Przegazuj i poczekaj po kazdym obrocie bo to potrzebuje czasu by sie cos zmienilo. Jak nie pomoze to pozostaja dysza i iglice.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Janors
  • COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Gość
  • Gość
15 lata 1 tydzień temu #229 przez Janors
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Witam kolegów!
Zminiłem wydech na Cobra Speeedster long oraz zdemontowałem AIS, silnik brzmi cudownie, ale potrzebna jest regulacja gaźnika bo jakby ciężej sie silnik uruchamia. W dodtatku jak włącze ssanie silnik gaśnie czyli za bogata mieszanka pewnie. Ktoś może jeździ na takim zestawie, K&N w puszce oryginalnej+Cobra Speedster Longs+zestaw dysz z iglicą. Tego zestawu właśnie nie mam, czy jest konieczny jego zakup czy mozna gaznik dostroić regulacją i iglicą??
Prosze o pomoc, pozdrawiam

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.123 s.
Zasilane przez Forum Kunena