UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Dział Techniczny
- Układ paliwowy
- Gaźnik Roadstar 1700/regulacja
Gaźnik Roadstar 1700/regulacja
- krzych1200
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
- Posty: 1443
- Otrzymane podziękowania: 29
Na jakim poziomie jest iglica ?
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Prałat
- Gość
-
- świetnie jeździł na oryginałach,
- pierwsze problemy po wymianie na V&H 2w1 - strzelanie w wydech, silnik gasł na zimno, prychanie itp.
- wkład K&N oraz wydechy Road Burner - bez zmian. Nawet po kilku km strzelał i prychał. Mocno rozgrzany już nie.
- DynoJet z dyszą 180 - bez zmian. Zero płynnej jazdy. Przy okazji spalanie wskoczyło na 7,5L. Dysza 175 - nadal problemy. Moto jest meteopatą - zależnie od pogody.
Co z tym fantem zrobić?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- vpower
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- krzych1200
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
- Posty: 1443
- Otrzymane podziękowania: 29
He to juz kolejny przypadek wkręconej sruby PMS do oporu.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Janors
- COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- krzych1200
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
- Posty: 1443
- Otrzymane podziękowania: 29
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Janors
- COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- vpower
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Janors
- COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Gość
-
Zminiłem wydech na Cobra Speeedster long oraz zdemontowałem AIS, silnik brzmi cudownie, ale potrzebna jest regulacja gaźnika bo jakby ciężej sie silnik uruchamia. W dodtatku jak włącze ssanie silnik gaśnie czyli za bogata mieszanka pewnie. Ktoś może jeździ na takim zestawie, K&N w puszce oryginalnej+Cobra Speedster Longs+zestaw dysz z iglicą. Tego zestawu właśnie nie mam, czy jest konieczny jego zakup czy mozna gaznik dostroić regulacją i iglicą??
Prosze o pomoc, pozdrawiam
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Dział Techniczny
- Układ paliwowy
- Gaźnik Roadstar 1700/regulacja