UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik Roadstar 1700/regulacja

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 3 lata 9 miesiąc ago #41

  • tomsi_tj
  • tomsi_tj Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
Witam Panowie. Widzę że temat regulacji gaźnika stoi nieruszany od dobrych dwóch lat , więc pozwolę sobie odświeżyć. Czy ktoś z Was dysponuje opisem , rysunkami lub zdjęciami z oznaczeniem elementów regulacyjnych gaźnika od XV1700? Poznajemy się dopiero z Radkiem a widzę że ma trochę spory apetyt ( ok.6,5 l/100km , 1 mila =ok1,6 km ? ) To jest pierwszy pomiar po zjechaniu pierwszego zbiornika od zakupu. Trochę przy tym manewrów z manetką , odpalania , ekscytacji momentem. Zobaczymy przy normalnej jeździe mieszanej ile wyjdzie, ale zakładam ,ze być może trzeba będzie coś skorygować , więc takie pomoce byłyby przydatne. i jeszcze jedno pytanie. Po rozgrzaniu i zdjęciu ssania wolne obroty idą ok, ale jak trochę pojadę i się dobrze zagrzeje wydają się trochę za wysokie. To pokrętło na giętkiej lince pod puszką filtra to chyba regulacja wolnych obrotów? Stoi jak mur w Kowalewie i ani w lewo ani w prawo. Nie chciałem nic na siłę żeby nie urwać. Ktoś się domyśla dlaczego tak jest? będę wdzięczny za wszelką podpowiedź. A i jeszcze jedno info. kominy V&H podwójne ze strumienicami, filtr K&N w puszce fabrycznej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 10 miesiąc ago #42

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
nie ma zajco rób i naprzód wal kilometry
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 10 miesiąc ago #43

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Konri, Krzych, dziękuję :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 10 miesiąc ago #44

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
racja, wolnych jest 35
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 10 miesiąc ago #45

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
W 1700 fabryczna wolnych obrotów jest 35
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 10 miesiąc ago #46

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Z tego co pamiętam główna to 182,5 a wolnych 37,5. ja kupowałem w małyhd
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 10 miesiąc ago #47

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Szukam i coś nie mogę znaleźć...
Jaka jest w oryginale dysza główna i dysza wolnych obrotów w 1,7 ?
Gdzie najlepiej/ najtaniej zamówić ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 11 miesiąc ago #48

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Łap kolego
www.yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=114&catid=61&id=2081&limitstart=80#14736

Myślę że zrobisz pożądany serwis gaźnika i będzie dobrze
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 5 lata 11 miesiąc ago #49

  • Hevexus
  • Hevexus Avatar
Witam, mam problem z RS 1700 z 04' W gaźniku u mnie działy się jakieś cyrki jeszcze w stanach
, brakuje oringów, popękane osłony plastikowe, dysze bez znaczników i TPS zawalony czarnym mułem w środku... poprostu masakra, może ktoś podesłać linki do ustawienia TPSa z Roadstarclinic bo nie moge wygrzebać, lub może tu ktoś to wrzucał? Co do reszty to jak po ustawieniu, wymianie uszkodzonych części i złożeniu będzie dalej lipa to zamówie cały zestaw dynjeta lub 6sigmajet i zobacze w tedy... jeśli dalej dupa, może ktoś ma używany sprawny gaźnik?
















Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #50

  • Nitol
  • Nitol Avatar
a zrobi ktoś foty? ktoś kto wie, że ma ustawienie fabryczne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #51

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Nitol przejrzyj temat do którego przykleiłem Twój. Jest tam kilka postów co do Twojego zapytania. W razie co podobne treści znajdziesz również tutaj: www.yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=61&id=4780&limitstart=440&Itemid=188&lang=pl#68777
jest to temat wprawdzie dla XV1600 ale problematyka gaźnika jest przecież ta sama. ;)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #52

  • Nitol
  • Nitol Avatar
aaa sorry - luz jest pomiędzy ramieniem a pompką - ok
może ktoś jeszcze potwierdzić ten luz pomiędzy ramieniem a białą "iglicą" pompki?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 miesiąc ago przez Nitol.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #53

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Nitol pomiędzy śrubką a ramieniem nie ma żadnego luzu.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #54

  • Nitol
  • Nitol Avatar
hmmm - dzięki kusy. Trochę mnie zastanawia ten luz pomiędzy śrubką a ramieniem. Gdzieś czytałem, że nie powinno być tam luzu. Ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #55

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Nie wiem czy to są ustawienia fabryczne,ale działa u mnie idealnie :hel:

Górna śrubka ustawiona jest tak,że pomiędzy pompką a czarną dźwignią jest luz około 2 do 3 mm.
Dolna śrubka wystaje jakieś 1 może 1.5 mm ,czyli około 4 zwoje gwintu. :wild:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 9 lata 2 miesiąc ago #56

  • Nitol
  • Nitol Avatar
Witam. Zauważyłem przy czyszczeniu gaźnika, że ktoś wcześniej grzebał przy pompce wtryskującej paliwko do gardzieli. Mam prośbę... czy ktoś może zrobić mi zdjęcie na którym widać dokładnie śrubki regulujące pompkę? Najlepiej żeby to było ustawienie fabryczne, ewentualnie zmierzenie ile mm wystają w kierunku mechanizmu uruchamiającego pompkę. Miałem wcześniej problem przy szybkim i gwałtownym odkręcaniu manetki przy zmianie biegów w dół. Możliwe, że to sprawka pompki. Z góry dziękuję :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 10 lata 5 miesiąc ago #57

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Nitol napisał:
a czego objawem jest przygasanie moto (szczególnie jak zimne i na ssaniu) przy ostrym hamowaniu np na światłach? I na ssaniu ostatnio nie nabiera takich obrotów jak kiedyś (jak zimna)...

Pogody ...
Mimo wszystko ze masz ssanie to i tak jest chlodno, bardziej wilgotno ...
A ze przygasa przy ahmowaniu to dlatego ze gwaltownie zamykasz manetke gazu i nie dostaje paliwa ... nawet na ssaniu. Trza poczekac az sie rozgrzeje i przetrwac ten mam nadzieje krotki okres ( 5-6 km )
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 10 lata 5 miesiąc ago #58

  • Nitol
  • Nitol Avatar
a czego objawem jest przygasanie moto (szczególnie jak zimne i na ssaniu) przy ostrym hamowaniu np na światłach? I na ssaniu ostatnio nie nabiera takich obrotów jak kiedyś (jak zimna)...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 10 lata 7 miesiąc ago #59

  • Nitol
  • Nitol Avatar
spoko - chętnie pogadam - numer masz na mailu. Tak - to jest spalanie po wymianie na dysze 40. Wcześniej na trasie z plecakiem i bagażami spalał 6,5 i nie ważne czy jechało się 90 czy 130. Wtedy jeszcze miał wydechy V&H
Ostatnio zmieniany: 10 lata 7 miesiąc ago przez Nitol.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja 10 lata 7 miesiąc ago #60

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Nitol napisał:
przy wyjeździe nad morze 400 km z plecaczkiem pełnymi kuframi i rolką na bagażniku przy prędkości pomiędzy 110 a 130 wyszło około 7,5 l / 100 . Potem wracając sam bez plecaczka i rolki ale z pełnymi kuframi przy prędkości praktycznie stałej 120 km/h wyszedł mój rekord czyli 5,9 l / 100 km .

O matko to troche za duzo, to juz na tej dyszy 40 ? Moj maksymalny rekord to 6,8 ale po miescie i nonstop ogień.
Akurat jechales z taka predkoscia gdzie juz ciagnie paliwo z ustawienia iglicy wiec powyzej 110 spalanie idzie w dół ale nie do takich wartosci jak podales, musisz sobie ustawic mieszanke na wolnych obrotach wpierw zakladajac ze nie zmieniales ustawienia poziomu paliwa w gazniku i oczywiscie ze nie dostaje silnik lewego powietrza bo to by byla katastrofa jesli chodzi o ustawienie wszystkiego. W razie cos moge zadzwonic do Ciebie i pogadamy. ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.083 s.
Zasilane przez Forum Kunena