UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Dział Techniczny
- Układ paliwowy
- Gaźnik Roadstar 1700/regulacja
Gaźnik Roadstar 1700/regulacja
- tomsi_tj
-
- Offline
- świeżak
-
- Posty: 8
- Otrzymane podziękowania: 0
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- krzych1700
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- lukezbrus
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 327
- Otrzymane podziękowania: 14
![:piw: :piw:](/media/kunena/emoticons/zdrowko_piwo.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- konri90
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 115
- Otrzymane podziękowania: 9
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- krzych1700
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- konri90
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 115
- Otrzymane podziękowania: 9
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- lukezbrus
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 327
- Otrzymane podziękowania: 14
Jaka jest w oryginale dysza główna i dysza wolnych obrotów w 1,7 ?
Gdzie najlepiej/ najtaniej zamówić ?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- LukaszGda
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 462
- Otrzymane podziękowania: 25
www.yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=114&catid=61&id=2081&limitstart=80#14736
Myślę że zrobisz pożądany serwis gaźnika i będzie dobrze
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Hevexus
- Gość
-
, brakuje oringów, popękane osłony plastikowe, dysze bez znaczników i TPS zawalony czarnym mułem w środku... poprostu masakra, może ktoś podesłać linki do ustawienia TPSa z Roadstarclinic bo nie moge wygrzebać, lub może tu ktoś to wrzucał? Co do reszty to jak po ustawieniu, wymianie uszkodzonych części i złożeniu będzie dalej lipa to zamówie cały zestaw dynjeta lub 6sigmajet i zobacze w tedy... jeśli dalej dupa, może ktoś ma używany sprawny gaźnik?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
jest to temat wprawdzie dla XV1600 ale problematyka gaźnika jest przecież ta sama. ;)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
może ktoś jeszcze potwierdzić ten luz pomiędzy ramieniem a białą "iglicą" pompki?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
![:hel: :hel:](/media/kunena/emoticons/hello.gif)
Górna śrubka ustawiona jest tak,że pomiędzy pompką a czarną dźwignią jest luz około 2 do 3 mm.
Dolna śrubka wystaje jakieś 1 może 1.5 mm ,czyli około 4 zwoje gwintu.
![:wild: :wild:](/media/kunena/emoticons/wild.gif)
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
![:piw: :piw:](/media/kunena/emoticons/zdrowko_piwo.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
-
- Offline
- Prawdziwy Raider
-
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
Nitol napisał: a czego objawem jest przygasanie moto (szczególnie jak zimne i na ssaniu) przy ostrym hamowaniu np na światłach? I na ssaniu ostatnio nie nabiera takich obrotów jak kiedyś (jak zimna)...
Pogody ...
Mimo wszystko ze masz ssanie to i tak jest chlodno, bardziej wilgotno ...
A ze przygasa przy ahmowaniu to dlatego ze gwaltownie zamykasz manetke gazu i nie dostaje paliwa ... nawet na ssaniu. Trza poczekac az sie rozgrzeje i przetrwac ten mam nadzieje krotki okres ( 5-6 km )
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
Nitol napisał: przy wyjeździe nad morze 400 km z plecaczkiem pełnymi kuframi i rolką na bagażniku przy prędkości pomiędzy 110 a 130 wyszło około 7,5 l / 100 . Potem wracając sam bez plecaczka i rolki ale z pełnymi kuframi przy prędkości praktycznie stałej 120 km/h wyszedł mój rekord czyli 5,9 l / 100 km .
O matko to troche za duzo, to juz na tej dyszy 40 ? Moj maksymalny rekord to 6,8 ale po miescie i nonstop ogień.
Akurat jechales z taka predkoscia gdzie juz ciagnie paliwo z ustawienia iglicy wiec powyzej 110 spalanie idzie w dół ale nie do takich wartosci jak podales, musisz sobie ustawic mieszanke na wolnych obrotach wpierw zakladajac ze nie zmieniales ustawienia poziomu paliwa w gazniku i oczywiscie ze nie dostaje silnik lewego powietrza bo to by byla katastrofa jesli chodzi o ustawienie wszystkiego. W razie cos moge zadzwonic do Ciebie i pogadamy. ;-)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Dział Techniczny
- Układ paliwowy
- Gaźnik Roadstar 1700/regulacja