UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Gaźnik Roadstar 1700/regulacja

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
4 lata 1 tydzień temu #41 przez tomsi_tj
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Witam Panowie. Widzę że temat regulacji gaźnika stoi nieruszany od dobrych dwóch lat , więc pozwolę sobie odświeżyć. Czy ktoś z Was dysponuje opisem , rysunkami lub zdjęciami z oznaczeniem elementów regulacyjnych gaźnika od XV1700? Poznajemy się dopiero z Radkiem a widzę że ma trochę spory apetyt ( ok.6,5 l/100km , 1 mila =ok1,6 km ? ) To jest pierwszy pomiar po zjechaniu pierwszego zbiornika od zakupu. Trochę przy tym manewrów z manetką , odpalania , ekscytacji momentem. Zobaczymy przy normalnej jeździe mieszanej ile wyjdzie, ale zakładam ,ze być może trzeba będzie coś skorygować , więc takie pomoce byłyby przydatne. i jeszcze jedno pytanie. Po rozgrzaniu i zdjęciu ssania wolne obroty idą ok, ale jak trochę pojadę i się dobrze zagrzeje wydają się trochę za wysokie. To pokrętło na giętkiej lince pod puszką filtra to chyba regulacja wolnych obrotów? Stoi jak mur w Kowalewie i ani w lewo ani w prawo. Nie chciałem nic na siłę żeby nie urwać. Ktoś się domyśla dlaczego tak jest? będę wdzięczny za wszelką podpowiedź. A i jeszcze jedno info. kominy V&H podwójne ze strumienicami, filtr K&N w puszce fabrycznej.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • krzych1700
  • Gość
  • Gość
6 lata 1 miesiąc temu #42 przez krzych1700
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
nie ma zajco rób i naprzód wal kilometry

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
6 lata 1 miesiąc temu #43 przez lukezbrus
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Konri, Krzych, dziękuję :piw:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
6 lata 1 miesiąc temu - 6 lata 1 miesiąc temu #44 przez konri90
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
racja, wolnych jest 35
Last edit: 6 lata 1 miesiąc temu by konri90.
COM_KUNENA_THANKYOU: lukezbrus

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • krzych1700
  • Gość
  • Gość
6 lata 1 miesiąc temu #45 przez krzych1700
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
W 1700 fabryczna wolnych obrotów jest 35

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
6 lata 1 miesiąc temu #46 przez konri90
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Z tego co pamiętam główna to 182,5 a wolnych 37,5. ja kupowałem w małyhd

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
6 lata 1 miesiąc temu #47 przez lukezbrus
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Szukam i coś nie mogę znaleźć...
Jaka jest w oryginale dysza główna i dysza wolnych obrotów w 1,7 ?
Gdzie najlepiej/ najtaniej zamówić ?

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
6 lata 2 miesiąc temu #48 przez LukaszGda
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Łap kolego
www.yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&Itemid=114&catid=61&id=2081&limitstart=80#14736

Myślę że zrobisz pożądany serwis gaźnika i będzie dobrze

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Hevexus
  • Gość
  • Gość
6 lata 2 miesiąc temu #49 przez Hevexus
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Witam, mam problem z RS 1700 z 04' W gaźniku u mnie działy się jakieś cyrki jeszcze w stanach
, brakuje oringów, popękane osłony plastikowe, dysze bez znaczników i TPS zawalony czarnym mułem w środku... poprostu masakra, może ktoś podesłać linki do ustawienia TPSa z Roadstarclinic bo nie moge wygrzebać, lub może tu ktoś to wrzucał? Co do reszty to jak po ustawieniu, wymianie uszkodzonych części i złożeniu będzie dalej lipa to zamówie cały zestaw dynjeta lub 6sigmajet i zobacze w tedy... jeśli dalej dupa, może ktoś ma używany sprawny gaźnik?
















Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Nitol
  • Gość
  • Gość
9 lata 5 miesiąc temu #50 przez Nitol
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
a zrobi ktoś foty? ktoś kto wie, że ma ustawienie fabryczne.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 5 miesiąc temu - 9 lata 5 miesiąc temu #51 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Nitol przejrzyj temat do którego przykleiłem Twój. Jest tam kilka postów co do Twojego zapytania. W razie co podobne treści znajdziesz również tutaj: www.yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=61&id=4780&limitstart=440&Itemid=188&lang=pl#68777
jest to temat wprawdzie dla XV1600 ale problematyka gaźnika jest przecież ta sama. ;)

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Last edit: 9 lata 5 miesiąc temu by TomHal.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Nitol
  • Gość
  • Gość
9 lata 5 miesiąc temu - 9 lata 5 miesiąc temu #52 przez Nitol
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
aaa sorry - luz jest pomiędzy ramieniem a pompką - ok
może ktoś jeszcze potwierdzić ten luz pomiędzy ramieniem a białą "iglicą" pompki?
Last edit: 9 lata 5 miesiąc temu by Nitol.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 5 miesiąc temu #53 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Nitol pomiędzy śrubką a ramieniem nie ma żadnego luzu.

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Nitol
  • Gość
  • Gość
9 lata 5 miesiąc temu #54 przez Nitol
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
hmmm - dzięki kusy. Trochę mnie zastanawia ten luz pomiędzy śrubką a ramieniem. Gdzieś czytałem, że nie powinno być tam luzu. Ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia?

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 lata 5 miesiąc temu #55 przez kusy
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Nie wiem czy to są ustawienia fabryczne,ale działa u mnie idealnie :hel:

Górna śrubka ustawiona jest tak,że pomiędzy pompką a czarną dźwignią jest luz około 2 do 3 mm.
Dolna śrubka wystaje jakieś 1 może 1.5 mm ,czyli około 4 zwoje gwintu. :wild:

Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Nitol
  • Gość
  • Gość
9 lata 5 miesiąc temu #56 przez Nitol
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Witam. Zauważyłem przy czyszczeniu gaźnika, że ktoś wcześniej grzebał przy pompce wtryskującej paliwko do gardzieli. Mam prośbę... czy ktoś może zrobić mi zdjęcie na którym widać dokładnie śrubki regulujące pompkę? Najlepiej żeby to było ustawienie fabryczne, ewentualnie zmierzenie ile mm wystają w kierunku mechanizmu uruchamiającego pompkę. Miałem wcześniej problem przy szybkim i gwałtownym odkręcaniu manetki przy zmianie biegów w dół. Możliwe, że to sprawka pompki. Z góry dziękuję :piw:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
10 lata 8 miesiąc temu #57 przez majkelpl
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Nitol napisał: a czego objawem jest przygasanie moto (szczególnie jak zimne i na ssaniu) przy ostrym hamowaniu np na światłach? I na ssaniu ostatnio nie nabiera takich obrotów jak kiedyś (jak zimna)...


Pogody ...
Mimo wszystko ze masz ssanie to i tak jest chlodno, bardziej wilgotno ...
A ze przygasa przy ahmowaniu to dlatego ze gwaltownie zamykasz manetke gazu i nie dostaje paliwa ... nawet na ssaniu. Trza poczekac az sie rozgrzeje i przetrwac ten mam nadzieje krotki okres ( 5-6 km )

WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Nitol
  • Gość
  • Gość
10 lata 8 miesiąc temu #58 przez Nitol
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
a czego objawem jest przygasanie moto (szczególnie jak zimne i na ssaniu) przy ostrym hamowaniu np na światłach? I na ssaniu ostatnio nie nabiera takich obrotów jak kiedyś (jak zimna)...

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Nitol
  • Gość
  • Gość
10 lata 10 miesiąc temu - 10 lata 10 miesiąc temu #59 przez Nitol
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
spoko - chętnie pogadam - numer masz na mailu. Tak - to jest spalanie po wymianie na dysze 40. Wcześniej na trasie z plecakiem i bagażami spalał 6,5 i nie ważne czy jechało się 90 czy 130. Wtedy jeszcze miał wydechy V&H
Last edit: 10 lata 10 miesiąc temu by Nitol.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • WITT33
  • Gość
  • Gość
10 lata 10 miesiąc temu #60 przez WITT33
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Nitol napisał: przy wyjeździe nad morze 400 km z plecaczkiem pełnymi kuframi i rolką na bagażniku przy prędkości pomiędzy 110 a 130 wyszło około 7,5 l / 100 . Potem wracając sam bez plecaczka i rolki ale z pełnymi kuframi przy prędkości praktycznie stałej 120 km/h wyszedł mój rekord czyli 5,9 l / 100 km .


O matko to troche za duzo, to juz na tej dyszy 40 ? Moj maksymalny rekord to 6,8 ale po miescie i nonstop ogień.
Akurat jechales z taka predkoscia gdzie juz ciagnie paliwo z ustawienia iglicy wiec powyzej 110 spalanie idzie w dół ale nie do takich wartosci jak podales, musisz sobie ustawic mieszanke na wolnych obrotach wpierw zakladajac ze nie zmieniales ustawienia poziomu paliwa w gazniku i oczywiscie ze nie dostaje silnik lewego powietrza bo to by byla katastrofa jesli chodzi o ustawienie wszystkiego. W razie cos moge zadzwonic do Ciebie i pogadamy. ;-)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.134 s.
Zasilane przez Forum Kunena