UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Dział Techniczny
- Układ paliwowy
- Gaźnik Roadstar 1700/regulacja
Gaźnik Roadstar 1700/regulacja
- WITT33
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Tomson
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 560
- Otrzymane podziękowania: 14
Czekałem na przesyłkę jakieś 4 dni. Koszt przesyłki 4,5 funciaka.
Zamawianie z USA wysiada przy tym zupełnie.
Road Star Silverado 1998
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- robrob
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- RS 1700
- Posty: 1173
- Otrzymane podziękowania: 65
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
p.s. 175 to dobry rozmiar do zmodowanej 1700 ;-) a do jakiej iglicy to ma być ?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- robrob
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- RS 1700
- Posty: 1173
- Otrzymane podziękowania: 65
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
![:chop: :chop:](/media/kunena/emoticons/choper.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
Motocykl szuka paliwa gdzie tylko może na wolnych obrotach. PMS ustawiaj zatem bez założonego filtra tylko od finalnego ustawienia cofnij/wkręć śrubkę o 1/8 obrotu. Filtr stawia opór dla powietrza zatem paliwa też ciut mniej stąd 1/8 obrotu.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
Nitol chciałem Ci zauważyć - po tym jak napisałeś o filtrze K&N i jego założeniu że podniosłeś obroty które jak sam piszesz się ustabilizowały bo wcześniej długo schodził z obrotów co potwierdza co pisałem że masz za ubogo na wolnych obrotach. To że wolne obroty podniosłeś zrobiłeś źle ponieważ podciśnienie silnika ciągnie paliwo skąd tylko może a że masz mały pilot jet to opływa dookoła iglicy nawet przy małym uchyleniu manetki więc uważam że nie tędy droga, uważaj zatem na spalanie bo niskie nie będzie. Sporo osób nie może zrozumieć czemu im pali 6-7 litrów na takiej małej dyszy, otóż dlatego że bajk nie jedzie na niej a na paliwie opływającej iglicę żeby utrzymać stałą prędkość kręcą mocniej manetką. w 1700 już na starcie trzeba zapodać dyszę 40 czy 42,5 a z iglicą nie szaleć i moto będzie fajnie chodziło na akcesoryjnym filtrze oczywiście. Nie wiem czy widzieliście wykresy AFR stosunek paliwo powietrze przy jakim obciążeniu (obrotach) ile tego paliwa ma być, najwięcej wolne obroty i oczywiście pełna manetka, średnie obroty mogą być po prostu zubożone do nawet 14 AFR.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
I vice versa - gdy do układu zestrojonego na przelot, dasz przytłumiony wydech, to przytłumisz spaliny, które mogą pozostawać w cylindrze (ciśnienie) i też zmniejszyć ilość świeżej mieszanki paliwowo-powietrznej. W efekcie zmniejszone osiągi.Tomson napisał: Dodam jeszcze, że to co przytoczyłem trzyma się kupy: jesli zapodajesz przelotowy wydech, to zmniejsza się ilość mieszanki w cylindrze.
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Tomson
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 560
- Otrzymane podziękowania: 14
Dodam jeszcze, że to co przytoczyłem trzyma się kupy: jesli zapodajesz przelotowy wydech, to zmniejsza się ilość mieszanki w cylindrze. Dlatego logicznym dodatkiem jest przelotowy filtr powietrza i większe dysze w gaźniku + regulowana iglica. Aby zwiekszyć ilość paliwa i powietrza i w ten sposób zrekompensować zjawisko.
Witt chyba myślał o tym samym tylko zastosował tzw. skrót myślowy.
Road Star Silverado 1998
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Tomson
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 560
- Otrzymane podziękowania: 14
"Zjawisko falowe w wydechu powoduje tzw. ciśnienie zwrotne, które to ciśnienie tak jakby przytrzymuje w pewnym momencie ładunek mieszanki paliwowo powietrznej w cylindrze zapobiegając wydostaniu się tego ładunku przed całkowitym spaleniem. Ciśnienie zwrotne występuje w przewodzie wylotowym cylindra w momencie otwierania się zaworu wydechowego. Od wartości ciśnienia zwrotnego zależy intensywność przepływu spalin z cylindra do układu wydechowego. Gdy ciśnienie to jest zbyt niskie, (często powodują to przelotowe układy wydechowe) spaliny opuszczają cylinder za szybko, porywając ze sobą część świeżego powietrza lub mieszanki paliwowo-powietrznej, dopływających w tym czasie przez otwarty zawór dolotowy. W efekcie cylinder zostaje gorzej napełniony, więc spada moc silnika i rośnie jednostkowe zużycie paliwa, powodując z większoną emisję CO2"
Czyli raczej nie tyle zubaża, co zmniejsza jej ilość w cylindrze.
Road Star Silverado 1998
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
www.larsson.pl/index.php?c=o&no=MzQ3MTA5NQ==
Zeby strzelanie ustało na 35 dyszy trzeba by wykrecic pewnie około 4 obroty zatem na dyszy 40 musisz wykrecic 1,5 obrotu mniej czyli 2,5 obroty na start ;-) moto bedzie duzo żwawsze przy muskaniu manetką, powinno tez spasc spalanie bo nie musisz krecic gazem duzo pod górki, wzniesienia, itd a zatem pracuje pilot jet a nie główna. Wkręcisz - zobaczysz różnicę ;-)
przy wiekszej dyszy pilot jet unikaj ssania jak jest ciepło, tylko tyle ile trzeba. Pal aby nie zgasł, siadaj, jedź, zagrzewaj pod lekkim obciążeniem, obroty ustaw na 900-950 i będzie spoko.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Nitol
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- WITT33
- Gość
-
p.s. pilot jet jest 35 oryginał i nie jest zaslepiony, starter jet w 1700 jest zaslepiony, ta dysza obok.
Nitol...jeszcze raz czytajac Twoj post mniemam ze przy oryginalnej iglicy i duzej dyszy 182.5 nie mozesz miec za bogato chyba ze gdzies dostaje dodatkowe paliwo, sprawdz czy pilot jet jest seryjny czyli 35 z kwadratowym znaczkiem Mikuni. Dokrec motocykl na dwojce do 90-100kmh czy ładnie sie wkreca az do ogranicznika, jesli tak tzn dysza jest OK i mieszanka na wysokich jest OK. Jesli bedzie mułowaty przy ponad 3/4 odkreconej manetki do konca i odmawia wkręcania na bardzo wysokie obroty to wtedy znaczy ze masz za bogato. Polecam zainwestowanie w jakis fajny filtr i zestaw Dynojeta Stage 1, wtedy wszystko da sie ustawic fajnie.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Dział Techniczny
- Układ paliwowy
- Gaźnik Roadstar 1700/regulacja