UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: gaźnik RS 1600

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #441

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Na orinalnej iglicy do RS 1700 nie ma rowków B) dlatego nie możesz ich znależć.
Po prostu nie jest regulowana .
A tak apropos - właśnie takiej poszukuję drogą kupna .
Ma może ktos na zbyciu ?
Płacę szczerym złotem
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #442

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
koledzy piszecie iglica na tym rowku lub na tym a gdzie k...a są te rowki bo ja rozbieram gaźnik 3 raz i nic nie widzę może jakieś zdjęcie tej iglicy, bo mnie już :oj: boli, a i jeszcze jedno jaką dysze lepiej zakłaadac 165 czy 185 bo tą następną mam 35
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #443

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Witajcie :wild:

Po ustaniu świątecznej zawieruchy,wczoraj przeprowadzałem testy jazdy,po przeprowadzonych dłubaniach w gaźniku.

Wstępne spostrzeżenia to :

-przy dyszy głównej 190 i Pilot Jet 35,przestawieniu iglicy z 2 na 3 od dołu spalanie spadło z 6 litrów
na 5,25.
-spadku dynamiki nie odczułem
-silnik pracuje równo,chociaż wydaje mi się,że odgłos jest minimalnie inny
-świece takze odrobinę się wypaliły i już nie są takie czarne jak przedtem chociaż do ideału jeszcze im
brakuje trochę
-prędkości max nie miałem okazji sprawdzić ale raczej drastycznie nie spadła bo przy 140 moto jeszcze
wyraźnie chciało przyspieszyć
-PMS był wykręcony 3 obr

W sumie jak na początek zabawy z gaźnikiem to jestem usatysfakcjonowany-obniżyłem spalanie,co de facto
sprowadza się do zniwelowania skutków podwyżki cen paliwa.Teraz mam duże piwo gratis do każdego litra
benzyny :piw:

Jakość jazdy - co najważniejsze -też nie spadła.

Póki co będę kontynuował zabawę z gaźnikiem.:lek:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #444

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Metal mam iglicę opuszczoną prawie maksymalnie chyba na 2 od góry. Gdzieś na forum opisałem wszystkie ustawienia. Tu masz cały opis moich zmagań yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum/SerwisyMechanika/7337-Dynojet-1700 . Chciałem pozbyć się czarnych świec bo jak wiadomo prowadzi to do uszkodzenia zaworów, najczęstsza przypadłość która występuje w naszych motocyklach. Wszystkiemu winna za bogata mieszanka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #445

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Pewnie tak,
:++:
pogoda sie poprawi jak będzie trzeba isć do pracy :komura:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #446

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Ja też nie mogę doczekać się jazdy :kier:

Wczoraj rozgrzałem moto w garażu ,żeby zobaczyć przynajmniej na postoju,jak silnik będzie pracował po tych zmianach ustawień gaźnika.No i pracuje bez zarzutu - tak jak wcześniej.Nienaganna reakcja na ruchy manetki,Pięknie schodzi z obrotów.Nie strzela,nie kicha nie przerywa.Ciekawe jak będzie w trakcie jazdy i jakie będzie zużycie paliwa.Ale to dopiero pewnie po świetach,jak pogoda się poprawi. :oj:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #447

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Witam,

dzisiaj chciałem sie przejechac ale niestety deszcz zaczął padac i lipa - taka to wiosa a mi sie az ręce palą zeby odkręcić manete :hej:

pozdrówka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #448

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Aaa,to w takim razie zmienia postać rzeczy :piw: na drugim rowku od dołu powinieneś mieć dobrze - może nawet i na trzecim później spróbujesz :lek:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #449

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Hejka,

wpadłem an chwile na neta i źle napisałem - iglice mam na drugim rowku od odłu licząc :-)

:chop:

pozdrówka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #450

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Seboka , a Twój to jest 1600 czy 1700 ? Bo właśnie takie parametry jak Twoje bym chciał osiągnać - tzn.spalanie około 5 litrów przy takiej prędkości.No i pozbyć się tych czerni na świecach.

Czy też masz Main Jet tak jak ja ? - 190 ?

A PMS u Ciebie w jakim położeniu ?

Iglicę miałem tak jak TY - na 2 rowku od dołu.Ale ostatnio przestawiłem na trzeci,żeby zobaczyć co będzie.

Zawsze mogę wrócić na drugi.Pozostałoby kupić mniejszą dyszę Pilot Jet,bo mam 35 i ustawić PMS tak jak u Ciebie.Ciekawe czy by się poprawiło :mysli:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #451

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Ja miałem na przed ostatnim rowku od dołu, Main jet chyba taką jak kolega a pilot jet kupiłem mniejszą 32,5 i śmiga dobrze. Spalanie w granicach 5 litrów przy szybkości 130, jeśli spokojniej to poniżej 5 l. Przy większych dyszach albo zalewało albo czarne świece.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #452

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Na 5 rowek od dołu ???? To zajebiście opuściłeś iglicę.Ja miałem na drugim od dołu i dyszę główną większą a palił mi 6 litrów.

To teraz na samym powietrzu będziesz śmigał :br:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #453

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Witam, zapomniałem o iglicy.

ustawiłem ja na 5 rowek od dołu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #454

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Czyli widzę,że dysz nie ruszałeś.Samym PMS-em się bawiłeś czy iglicę też przestawiłeś ?
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #455

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Hejka,

właśnie wracam z garazu poskładałem moto.

Main jet - 167,5
pilot jet - 35
Starter jet - zaślepiona
PMS wykrecony o 4 obroty (3 było mu mało, potrafił sie przydałwic)

moto jest żwawsze i nie dławi sie na niskich obrotach np. na 2 wjeżdzajac powoli na rondo - przejechałem jakies 10 km i jestem zadowolony, zrobi sie cieplej to zrobie mała traske po okolocznych wsiach - sprawdze siwece.

Poprawa jest :jahu: - trzeba jeszcze sprawdzic go na trasie, no i oczywiscie ile pali :-).
Narazie jestem zadowolony, oby euforia nie była pochopna.


ide wysmarkać nos
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #456

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
Manetka luźniutko chodzi,linki też.Na dodatek linki idą właściwą trasą.Nie wiem co jest ,ale następnym razem jak wyjmę gaźnik to odsunę go tak na bok,żeby linki szły jak najmożliwiej prosto i zobaczę co się będzie działo.Pomału znajdzie się przyczynę :lek:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #457

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Metal sprawdź czy nie masz jakiegos syfu pod manetka, pamietam jak chciałem usprawnic cofanie manetki w kawie i nasmarowałem jak delikatnie tawotem a on zamiast dodac poslizgu sklejał ja, wyczysciłem i chodziło gut.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #458

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Sosnos mnie bardzo kusi,ale jeszcze nie jestem zdecydowany,jak pisałem najgorsza jazda w korku przy dojeżdżaniu,gaz,hamulec,gaz,hamulec i w tym przypadku mógłbym nie zdążyc zareagować wciśnięcie sprzęgła,wiadomo szybsza reakcja jednak jest na manetkę ale nie będziemy się w tej kwestji rozpisywać pożyjemy zobaczymy,a u Ciebie Metal to może sama manetka gdzieś się przycina albo linka jest gdzieś niewłaściwei zawinięta,manetka powinna sama wracać i to dosć szybko.
W dalszym ciągu czekamy na jakieś informacje czemy służy Starter Jet i dlaczego jeden jest zaslepiony a drugi nie:mysli: :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #459

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1081
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
No i widzicie - a u mnie cholera nie chce płynnie wracać :sor: a przecież linki nasmarowane i chodzą luźno :mysli: lepiej zostawię sobie obie na bezstresową jazdę :kier:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 12 lata 1 miesiąc ago #460

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Wiadko ze jest jakies ale...,

zrób test odepnij linke pojeździj i zobaczysz, a zreszta nawet jak zaciełaby sie sprezyna to zeby mot nie porwało Cie jak zołnierz dziewice mozesz wcisnąć sprzęgło i juz.

pojeździj i zobaczysz, wiadomo trzeba dbac o spręzyne gaźnika zeby nie zasniedziała i nie zaszła rdza - bo wtedy mogłaby sie przycinać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.046 s.
Zasilane przez Forum Kunena