UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Znane usterki

Odp: Znane usterki 12 lata 10 miesiąc ago #1

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Proponuje zmienić ale mechanika .
Jeżeli stwierdza a w późniejszym czasie usuwa tą usterkę i dalej jest to samo ,znaczy nie zabardzo wie co robi.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Znane usterki 12 lata 10 miesiąc ago #2

  • Łukasz KrK
  • Łukasz KrK Avatar
A ja chciałbym przedstawić nietypowy problem. Pewnego razu podczas jazdy - ciach i koło tylne zablokowane. Klocki się kopcą - złapały tarcze na maxa. Zaczynałem od prostych czynności. Przedmuchałem i przemyłem. Podczas jazdy ciach koło w miejscu. Pomyślałem, że to zacinający się tłoczek. Rozebrałem, wyczyściłem tak że palcami można wciskać. Płyn nowy, układ odpowietrzony. Jadę zadowolony - ok 1,5 km stoję z klocków się kopci. Rozebrałem pompę - nic ciekawego i podejrzanego. Dalej nic. Najlepsze jest to, że przy odpowietrzaniu są straszne problemy. Pompka działa jakby nic nie pompowała. Mechanik zalecił zestaw naprawczy - tłoczek z gumkami, sprężynka. Założone, płyn zalany - problem z odpowietrzeniem - dalej jakby nie pompowała. Mechanik się zajął. Uradowany, że zrobił robi test... 2km koło stoi... Czy ktoś miał podobny problem? Póki co w dziale "kupie" ogłosiłem się, że poszukuje pompy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 7 miesiąc ago #3

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Mi też walił z tylnego gara jak byl zimny... Skończyło sie jak się skończyło. Oczywiście po wymianie wydechów wyregulwoać można choć gdy ja zmienałem np w DS na puste z oryginałów nic nie regulowałem i nadal bylo pięknie. Warto sprawdzić zawory i kasatory, moze zawory wymagają regulacji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 7 miesiąc ago #4

  • miron
  • miron Avatar
o kurna chyba za dużo czytam albo za wcześnie tu trafiłem , gdzie cenzura dla początkujących .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 10 miesiąc ago #5

  • pikus_pikus
  • pikus_pikus Avatar
spróbuje podjechac z tym problemem do mechanika. moze zeczywiscie tak ma byc.:)
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 10 miesiąc ago #6

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
pikus_pikus napisał:
roadstar wali mi z rury od momentu kiedy zmienilem tumniki na puste, wali z krutszej rury z drugiego cylindra, po przejechaniu kilku kilometrow problem znika az do momentu gdy ostygnie i znow go zapale, mam oryginalny filter, swiece ngk irydium (nowe), tumniki hard krome, czy konieczna jest regulacja gaznika w momencie zmiany oryginalnych tumnikow na "puste", czy moze problem tkwi w kablach,

u mnie jest podobna sytuacja ale wydaje mi się że to norma ze względu na brak kompresji zwrotnej przed dławikami w rurach. Chyba tak to się określa :blush:
Załączniki:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 10 miesiąc ago #7

  • NightRider
  • NightRider Avatar
O dziś w moim Wildku zaczeły klepać zawory Klepią coraz głośniej sprawdzałem na wildu Majkela moje klepią głośniej. Czy może to być związane z uszkodzeniem kasatorów luzu na zaworach? Czy można jeździć z tymi klepiącymi zaworami i czy jest w warszwie ktoś kto mógłby posłuchać mojego Wildka i ocenić?
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 10 miesiąc ago #8

  • pikus_pikus
  • pikus_pikus Avatar
roadstar wali mi z rury od momentu kiedy zmienilem tumniki na puste, wali z krutszej rury z drugiego cylindra, po przejechaniu kilku kilometrow problem znika az do momentu gdy ostygnie i znow go zapale, mam oryginalny filter, swiece ngk irydium (nowe), tumniki hard krome, czy konieczna jest regulacja gaznika w momencie zmiany oryginalnych tumnikow na "puste", czy moze problem tkwi w kablach,
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #9

  • Torturro
  • Torturro Avatar
Oczy bola od literek///
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #10

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Jeszcze jedna przypadłość maszyn z początku produkcji to pękające błotniki tylne.Ze znanych mi maszyn tylko jedna Prałata miała dwie usterki:kasatory i pęknięty błotnik.A w okolicy znam ich coś około 8 sztuk.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #11

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Mój jest z 2001 i jak do dzisiaj żadna z przedstawionych usterek nie wystąpiła.Mam najechane ponad 30tyś mil,jeżdżę na lightbarach.No może jedna przypadłość to piszczący od czasu do czasu pasek.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #12

  • Upload
  • Upload Avatar
JUŻ LINKI DZIAŁAJĄ
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #13

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Pozwoliłem sobie na powiększenie tekstu Krzyska. Mimo wszystkiego ja uważam go za interesujacą lekturę, a co do lików to może lepiej jak sie nie otwierają :P
Załączniki:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #14

  • Rayo
  • Rayo Avatar
To żeś Krzysiek przywalił z grubej rury tym tematem :)
Dobrze, że większość linków nie działa. Od siebie dodam, że po 44.000 km przebiegu mój Wildstar nadal jeździ :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Znane usterki 14 lata 11 miesiąc ago #15

  • Upload
  • Upload Avatar
Witam
dubluje swojego posta - może się komuś przyda

Mocowanie tylnego amortyzatora do ramy
Podobno jest to wrażliwy element i trzeba na niego zerkać
Ale nie znam roczników które mają tą wadę więc zakładam że to problem globalny
Podobno najłatwiej jest zauważyć pęknięcie od spodu pomiędzy tylnym kołem a silnikiem
tidyville.roadstarclinic.com/Dci002l.jpg
tidyville.roadstarclinic.com/Dci003l.jpg
tidyville.roadstarclinic.com/Dci001l.jpg


Jeśli nie chcecie się przestraszyć to dalej nie czytajcie
Oto lista najczęstszych usterek :

Piasta tylnego koła
Przy zmianie opony warto się przyjrzeć czy nie ma śladów tarcia
Najłatwiej to zauważyć przy cofaniu przy wyłączonym silniku (klikanie)
tidyville.roadstarclinic.com/hub.JPG

Uwaga drastyczne!
Pompa oleju (PĘKA)
Po czym następuje niedostateczne ciśnienie w skutek czego zapadają się popychacze.
Symptomy (choć dla mnie występują stale)
Strzały z tłumika głośne cykanie aż wreszcie śmierć po zapadnięciu się popychaczy
tidyville.roadstarclinic.com/oilgear.jpg

Ślizgające się sprzęgło
Pomimo i tak bardzo pokaźnego arsenału tarcz jest to pierwsza część którą trzeba wymienić po uwolnieniu uśpionych koni drzemiących w czeluściach tego potwora
Właściwie wystarczy wymienić sprężyny na twardsze, ale jak kto chce to jest cały kit Barona
www.wildstar-sh.de/media/DIR_753650/Jihaa$2049.JPG

Kasatory luzu zaworowego
Znane są przypadki ich awarii i „sklejania” oraz „klepania”
Temat rzeka i nie podejmuję się rozwijania go bo mnie szlag trafia
www.wildstar-sh.de/media/DIR_560442/PICT3848.JPG

Łożyska główki ramy
To przypadłość która dotyka sporą część motocykli
Przy tej masie warto od czasu do czasu to skontrolować
www.wildstar-sh.de/media/DIR_843150/Erneuern$20Lenkkopflager-2.JPG

Piszczący pasek
W moim przypadku to tylko niewłaściwa regulacja
Warto przynajmniej co 1000 km zerknąć czy wszystko jest ok
tidyville.roadstarclinic.com/yamaha_teeth1.jpg

Ślizgający się rozrusznik
Jeśli masz model 2003 lub wcześniejszy to możesz się spotkać z następującym zjawiskiem
Jeśli choć raz twoja bestia podczas uruchamiana wystrzeliła w gaźnik to istnieje szansa że „generator rotor” ześlizgnął się z wałka
Yamaha zmieniła tę część dopiero w 2004 roku
www.wildstar-sh.de/media/DIR_792250/DIR_799150/Lichtmaschinenrotor-1.jpg
www.wildstar-sh.de/media/DIR_792250/DIR_799150/Schleifpaste1.jpg
roadstarclinic.com/images/stories/RandyFox/starterfx/Generatormarked2.jpg
roadstarclinic.com/images/stories/RandyFox/starterfx/GeneratorShaftstock.jpg
Rozrusznik
W modelach do 2002 roku rozrusznik ma mniejszą moc co może spowodować problemy przed wyjazdem z garażu ( z pychu nie radzę bo dekompresator jest solenoidowy)
Częstą modyfikacją jest założenie rozrusznika od Warriora
roadstarclinic.com/images/stories/RandyFox/starter/Startercomparisonmarked.jpg
Alternator
W modelach
99-04
ładowanie ma 99-04: 18-amp x 12v = 216W
Światła drogo używają około 15,5 amp, zakręcasz używając sygnalizatora zwanego potocznie kierunkowskazem, przyhamowujesz i musisz kogoś skarcić klaksonem co daje troszkę powyżej 5 amp, co daje w sumie 21 amp
Ups możesz tylko 18 więc powiedzmy że jest to jakiś problem
(zwłaszcza jak ma ktoś lightbary)
Konkluzja:
Roczniki 05 Road Star może 29 amp

No i na koniec jest Recall’ skrzynię biegów która pomiędzy 3 a 4 biegiem potrafi stanąć dęba.
Ale tylko w niektórych (nie chce mi się pisać tych numerów)


A wszystkie 1700 mają niecelny zapłon, palą świece, strzelają zarówno w gaźnik jak i w tłumik oraz „sklejają” zawory (o czym poinformowano dealer’ów w lutym tego roku)

Nadal uważam że to świetna maszyna dla doświadczonego jeźdźca


Pozdrawiam
Krzysiek
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.047 s.
Zasilane przez Forum Kunena