UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Kuracja Seafoam

Kuracja Seafoam 10 lata 8 miesiąc ago #1

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Online
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Cuba napisał:
WITT33 napisał:
Seafoam wysyłają z anglii ebay ewentualnie u nas LIQUI MOLY VENTIL SAUBER ale czy pomoże to zgadywanka. Trzeba zubożyć trochę moto i pogonić go po trasie. Spalanie 7 litrów mówi że gaźnik jest ustawiony na bogato i to sporo.
Kurde za bogato za bogato tylko podpowiedz jak to zrobić wszystkie dysze fabryczne, orginalna iglica bez rowków filtr KN w orginalnej puszcze ..........co jeszcze można zrobić?????????
Pozatym SVS już jest i trzeba mu zaradzić ....a nie zapobiegać.

Cuba tak jak w temacie jaki Ci zapodałem, tak też wg. wskazówek Wykrzyknika swego czasu zrobiłem i efekt SVS został zniwelowany. Moto odżyło i widmo rozbierania i dogrzebywania się do zaworów prysło :) Co do zubożenia Twojego spalania niestety masz otwarty wydech a i filtr KN swoją porcję powietrza wpuszcza. Oryginalne ustawienie gaźnika tak jak piszesz jest w tym przypadku najmniej efektywne. Jak już zaczynamy modyfikować silnik czy to poprzez wydech czy też poprzez filtr powietrza potrzeba jest kilka dodatków i odpowiedniego ustawienia gaziola. Robert swego czasu też miał obawy przed ingerencją w gaźnik. Moto spalało mu w granicach 7 litrów. Uzywając fortelu wydłubałem mu gaźnik wstawiłem odpowiednie dysze, ustawiłem przepustnicę pokręcilem to tu to tam i moto spala ... ale niech się sam pochwali :wild:
PS. A o SVS od ponad 3 sezonów nawet nikt w naszym rejonie nie wspomina!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 8 miesiąc ago #2

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Ano skrecilem ....
Tylko ze co z tego jak moto stoi i nie mam kiedy sprawdzic efetów :dia:

A Krzychu w łikendy jest zajety wiec i tak :du: blada ....
Podjedz w tygodniu lub tak jak Ci mowilem do Piaseczna

A teraz jak Ci moto ładnie chodzi, wlałes specyfik to powinno pomoc i seafoam ani svs ci juz nie grozi
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 8 miesiąc ago #3

  • Beju
  • Beju Avatar
Widzę Majkel że też trochę pokręciłeś :)
U mnie też spalanie ~7litrów, moto słabsze + zaczęło mi przebarwiać wydechy...

Przed Soczewką jeszcze raz wyczyściłem filtr, skręciłem pms z 3,5 na 2. Moto zaczęło wyrywać jak w zeszłym sezonie, spalanie wróciło do normy (~5,7)...
Ale i tak jeszcze kupiłem formułę stp... chociaż najchętniej to przejechałbym się do Krzycha na regulację zaworów ale łikendu wolnego ni ma :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 8 miesiąc ago #4

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Cuba napisał:
Kurde za bogato za bogato tylko podpowiedz jak to zrobić wszystkie dysze fabryczne, orginalna iglica bez rowków filtr KN w orginalnej puszcze ..........co jeszcze można zrobić?????????

Pms tylko a co ?
Jak masz oryginaly to niczym innym nie zmniejszysz spalania. To tylko ta srubka mozesz ustawic sklad mieszanki i juz.
Ja mialem wykrecony na ponad 4, wczoraj skrecilem na 2 i zobaczymy co bedzie.
Kolejny etap to zawory.
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 8 miesiąc ago #5

  • Cuba
  • Cuba Avatar
WITT33 napisał:
Seafoam wysyłają z anglii ebay ewentualnie u nas LIQUI MOLY VENTIL SAUBER ale czy pomoże to zgadywanka. Trzeba zubożyć trochę moto i pogonić go po trasie. Spalanie 7 litrów mówi że gaźnik jest ustawiony na bogato i to sporo.
Kurde za bogato za bogato tylko podpowiedz jak to zrobić wszystkie dysze fabryczne, orginalna iglica bez rowków filtr KN w orginalnej puszcze ..........co jeszcze można zrobić?????????
Pozatym SVS już jest i trzeba mu zaradzić ....a nie zapobiegać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 8 miesiąc ago #6

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Seafoam wysyłają z anglii ebay ewentualnie u nas LIQUI MOLY VENTIL SAUBER ale czy pomoże to zgadywanka. Trzeba zubożyć trochę moto i pogonić go po trasie. Spalanie 7 litrów mówi że gaźnik jest ustawiony na bogato i to sporo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #7

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Online
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Wystarczy użyć zakładkę "Szukaj" , wpisujesz słowo : Seafoam, od dowolnej daty i klikasz szukaj.
W taki sposób masz tutaj sposób użycia tego środka który był dość obszernie omawiany przez Wykrzyknika :
yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=59&id=13933&Itemid=188&lang=pl&limitstart=0
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #8

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Beju napisał:
Niestety moje longshotsy po zeszłoweekendowej podróży do Łeby są bezpowrotnie zniszczone (ale wrażenia z jazdy bezcenne :D)

Tzn. co sie stalo ???
Mowilem, wal do mnie do Piaseczna pod adres co Ci podalem i tam Ci ustawia maszynke ...
Zawory, gaznik i bedzie jak ta lala :chop: :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #9

  • Beju
  • Beju Avatar
Ja mam też problem - stąd moje pytanie o STP z wczoraj...
Niestety moje longshotsy po zeszłoweekendowej podróży do Łeby są bezpowrotnie zniszczone (ale wrażenia z jazdy bezcenne :D)
nie wiem już co mam robić - przeczyściłem jeszcze raz filtr w hypku, przeregulowałem pms z ~3 na 2 obroty...
Po kilkudziesięciu kilometrach mam wrażenie że zrywa się lepiej ale muszę jeszcze sprawdzić jak ze spalaniem (czy spadło, bo podczas barwienia wydechów łykał mi koło 7 litrów)... No i nie wiem jak będzie z tym barwieniem... Chłopaki w polkomie polecili stp żeby wlać i przeczyścić maszynerię....

pozdr
Beju
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #10

  • Cuba
  • Cuba Avatar
krzych1200 napisał:
Cuba ,wież mi lepiej rozebrać zrobić zawory i WYREGULOWAĆ GAŹNIK, niż się pierdolić z jakimś gównem.
Koszt uszczelki 120 zł i dotarcie zaworów 100 zł.
reszta to pikuś plus 8 browarów.
Nawet bym sie nie zastanawiał tylko :
1. moto musie pojechać do bieszczad
2. srodek sezonu jak tu odstawic go na kołki?
3. ta cholerna odległość
A urlopu zero
Chce jakoś dojeździć do końca sezonu a potem to rozbiore
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #11

  • Duch
  • Duch Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 110
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 1
krzych1200 napisał:
Cuba ,wież mi lepiej rozebrać zrobić zawory i WYREGULOWAĆ GAŹNIK, niż się pierdolić z jakimś gównem.
Koszt uszczelki 120 zł i dotarcie zaworów 100 zł.
reszta to pikuś plus 8 browarów.

Kolega wie co mówi.U mnie poustawiał zawory i problem znikł. :aniol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #12

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Cuba ,wież mi lepiej rozebrać zrobić zawory i WYREGULOWAĆ GAŹNIK, niż się pierdolić z jakimś gównem.
Koszt uszczelki 120 zł i dotarcie zaworów 100 zł.
reszta to pikuś plus 8 browarów.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 9 miesiąc ago przez krzych1200.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #13

  • sosnos
  • sosnos Avatar
może niech kolega popatrzy za czymś innym, są środki stp - wiemy ze to nie to ale moze pomoze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #14

  • ytelak
  • ytelak Avatar
:nnie: Na dzień dzisiejszy nie do zdobycia, jest to środek łatwopalny nie chcą tego zabierać do kontenera ani do samolotu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kuracja Seafoam 10 lata 9 miesiąc ago #15

  • Cuba
  • Cuba Avatar
Gdzieś to było na forum, nie moge znaleść prosze o pomoc lub opisać jak to zrobić i gdzie nabyć Seafoam.
Dzięki
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.070 s.
Zasilane przez Forum Kunena